timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.29. 19:27:25 (16560
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Előrébb tekerném még a vezérlést,pl 30/62 és 62/20-ra,bár így tovább nő az overlap is.

Dugóba nem tud beleérni? 
Re: (16524)
válasz erre 2010.07.29. 17:49:06 (16542
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ha jól értelmezem,48 fok az overlap.

Elvileg ez nem valami jó a turbós motoroknál,mert a backpressure miatt akár még visszafelé is áramolhat a kipugáz.Ami turbós tengely adatait én nézegettem (gyári természetesen),azok 0-12 fok overlappal dolgoztak. 
Re: (16524)
válasz erre 2010.07.29. 14:10:48 (16528
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az alább irtad az 1mm-t és a 0.3-t. Felső holtponton. Ezek a szögek alapján a kipufodnak jobban ki kellene nyitva lennie mint a szívónak. 8 fokkal jobban nyitva van a kipuf, adat szerint. Emiatt is lehet az a 7 fok eltérés teljesitményben? Pontosabb ha fokra be tudnád állítani. 
Re: (16524)
válasz erre 2010.07.29. 12:50:31 (16525
Felhasználói profil
12.06 @ 188
A max. nyitási szöget ki lehet ebből számolni, mert szimmetrikus mind a két tengely profilja. 
Re: (16524)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.29. 12:49:20 (16524
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Szívó nyit 20° felső holtpont előtt
Szívó zár 72° alsó holtpont után (9,5mm szelepemelés)

Kipufogó nyit 54° alsó holtpont előtt
Kipufogó zár 28° felső holtpont után (8,5mm szelepemelés)

A kipufogó jó, ahogy van, a szívót a tapasztalatok alapján 7°-al későbbre kell állítani.
De ezek nem az én tapasztalataim, Én csak internet tunnerkedek. Széles vigyor

Mivel a hengerfejtömítésem is magasabb, mint a gyári, így mindent alaposan ki kell majd mérnem és beállítanom, erre a verseny előtt már nem volt lehetőségem, így is örültem, hogy elkészült egyáltalán, mert elrepedt még egy féktárcsám is, amiből az újat CNC-n még át kellet faragni, hogy nekem passzoljon, mert subaru WRX-é. Cartman  
Re: (16522)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!