timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.13. 17:32:01 (16668
Az adott compressor map (mert ez ugye csak egy kompresszor map, a turbina oldalhoz köze sincs)
lbs/min-ben van, és itt most erről van szó, tehát maxumálisan okés imperial mértékegységekben beszélni. Kacsint  
Re: (16665)
válasz erre 2010.08.13. 17:30:16 (16667
Egy tökéletes motornál a hengerben levő nyomás megegyezne a szívócsőben levő nyomással, mielőtt a szelepet bezárjuk. A 100-200 szoros már nem az ún. töltőnyomás.  
Re: (16665)
válasz erre 2010.08.13. 17:13:31 (16666
"akkor az ahhoz tartozó lbs/min értéknek majdnem pontosan a 10-szerese lesz az adott pontohoz tartozó pillanatnyi teljesítmény"

lóerőben, ezt elfelejtettem. Mosolyog  
Re: (16665)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 17:12:06 (16665
a turbicsekknek ezt a "map"-jét a szívócsőben elhelyezett nyomásmérővel állítják elő, ezért érdemes magadnak is ott mérni a nyomást (MAP szenzor). ha vennéd a bátorságot, és máshol, mondjuk a hengerben méricskélnél, meglepően más értékeket tapasztalnál adott térfogatáramhoz, mondjuk némikori esetekben 100-200 szorosat.

az lbs/min régi brit mértékegység, ami cseppet sem SI, és ezért nem OK, mégis ebben az esetben haszonos és OK, mert a map, ha ebben a mértékegységben van kifejezve, akkor ha valahol egy ponton megállsz rajta, akkor az ahhoz tartozó lbs/min értéknek majdnem pontosan a 10-szerese lesz az adott pontohoz tartozó pillanatnyi teljesítmény. vagyis ha a map legnagyobb lbs/min értékű pontját kikeresed (ebben az esetben az uszkve 58 lbs/min), akkor megkapod a maximális elérhető teljesítmény értékét osztva tízzel. tehát akkor most 580 pacit. sőt azt is látod, hogy valahol 2,3-as nyomásaránynál, vagyis "1,3 bar nyomásnál" [ahogy azt egyszerűen szoktuk mondani] van ez a csúcsteljesítmény. 
Re: (16663)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!