timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.13. 19:28:54 (16682
viszont az "1,7bar" esetén valóban olyan 350 paci a vége. a nagyobb lóerőhöz jobban forgatni kellene a motrot, kisebb (1,2...1,3bar) nyomáson. 
Re: (16681)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 19:27:26 (16681
tisztelt fő sakkozó mester kartárs, azon a map-en tisztán látszik, hogy majdnem 40, azaz negyven lbs/min-ig van a görbics. Mosolyog Mosolyog vagyis a maximális teljesítmény olyan 380 LE. a 400 paci általában marketing szöveg.

viszont az "1,7bar" esetén valóbnan olyan 350 
Re: (16680)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!