timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.28. 14:00:10 (16801
Mondjuk ha a gyári 20vt fém tömítésnél maradok ami 1.65 vastag, akkor kb 10.1:1 CR jön ki. 1bar fölé nem is akarok menni de a 0.6 os nyomást azért szeretném elérni.
Ez E85 el megvalósítható és nem is igényel kisebb CR-t ha nem akarom agyon tölteni? 
Re: (16799)
válasz erre 2010.08.28. 13:57:38 (16800
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ezt mondom én is.

Bár gondolom nem az a teljesítmény a célja,mint neked,ha marad a gyári belső. 
Re: (16799)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.28. 13:47:53 (16799
Felhasználói profil
9.31 @ 236
hi

nem biztos hogy járható lesz ez az út neked, vagy kicsi lesz a töltőnyomásod
3.3mm elég vastag
a cometic talán csinál ilyen vastagot
2mm-ig még csak csak
2mm-es tömítéssel próbáld meg szerintem és nem fogsz tudni magas nyomáson menni
nekem 1mmes tömítésem van 8.4:1 a CR és nekem se sokat bír és 1.9-el töltöm, legalább is a magyar tömítésekkel

üdv 
Re: (16792)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!