timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.28. 14:28:52 (16807
erre gondoltam,hogy nem lehet vele majd közlekedni mert mindig tölteni akar. ezért nem akarom a turbós 65ös pillangóval összerakni hanem van egy dupla pillangóm ami együtt véve kb 60as.. azt hiszem 22-35 az átmérője. ezzel végülis elkerülhető ,hogy mindig dolgozzon nem? vagy kéne egy boost controller?  
Re: (16805)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:19:31 (16805
Felhasználói profil
9.31 @ 236
1000% hogy hamarabb áll fel és erősebb is lesz sokkal, lehet hogy túl hamar is
arról nem is beszélve hogy állandón tölteni fog
nagy lesz a fogyasztása 
Re: (16803)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!