timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.22. 19:56:00 (17190
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azok a motorok gondolom nem széria tengelyekkel dolgoznak, valamint nem max 8000 rpm-n.
Véletlenül eltört a kipufom menet közben (kb 2 éve) a katalizátor után.Tehát 4 leömlő és katalizátor volt csak. (4-2-1, gyári leömlőm van) szinte 4000rpm felé nem tudtam vinni a motort, kib@szott gyenge volt. így hiányzott a középdob és a végdob valamint a csövezés. Fordulathoz kell alakítani a kipufogót, "hol akarod használni"
A 60.s rendszert azért tartom soknak mert lelassul a gáz áramlása és nem tud szerintem olyan hatást kifejteni. A gyárilag 2.0-s 200 Lovas kocsikon sincs szerintem a nagy-részének 60-s rendszer.
Sajnos nem találom azt a képet ahol forma 1 -s kipufogó volt lefotózva, (V12) és a hengerenként lejövő csövek 1 csőbe folytatódtak, de ott ami a lényeg volt, hogy az elvezető cső amibe belecsatlakozott 6db leömlő az is azonos keresztmetszetű volt! Nem lassították a gáz áramlását vastagabb csővel.
De ha egy gyári 4 leömlőt nézel azon is azonosak a csatlakozások utáni keresztmetszet! Kacsint
Igaz hogy ezt csak hallottam,de egy lóerőmérő pados fószer mondta állítólag, hogy 3 Honda vti-t mért egymás után (nem tegnap volt) és csak 1 db tudta hozni a gyári értékeket, amelyiknek gyári volt a kipufrendszere!  Szerintem rosszul méretezett leömlővel, vagy csövezéssel el is lehet rontani még a gyári teljesítményt is.
Találtam egy kis matekot, ezzel ellehet bajlódni, de ez is bizonyítja, hogy nem mindegy a dolog..... Kacsint
http://rwdtuning.atw.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26 
Re: (17183)
válasz erre 2010.10.22. 17:47:05 (17184
Felhasználói profil
13.40 @ 166
itt Fertőszentmiklóson nincsen ilyen szabály
neked hogy van megoldva? amikor láttalak élőben, akkor hátul volt arra emlékszem. használtad te is így?

hát a rugó miatt már teljesen el vagy keseredve.
az életben nem találok ivt rugót az biztos
hol találtad ezt a cikkszámot?
innen mennyiért lehet rendelni? 
Re: (17183)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.22. 17:40:07 (17183
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ne szereld le, mert a szabály tiltja. Ki kell vezetni a karosszéria alól a gázokat.

Egyébként amcsiban a komoly szívók oldalra kivezetett kipuffal nyomják, szerintem ha teljesítmény csökkentő hatása lenne, nem lenne elterjedt, és azért kint nem csak 2 évente mérik a kocsikat padon. Gondolom ezt is lemérték, milyen hatással van.

iVT első rugó kód: 51401-sh3-g01
iVT hátsó rugó kód: 52441-sh4-023

Más 1.6 kódjai
első: 51401-sh3-C04
hátsó: 52441-sh3-A04

Vondd le a következtetést. 
Re: (17180)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!