timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.11. 22:05:02 (17317
Felhasználói profil
18.45 @ 115

az 1.5 blokkomra csak az 1.6 GTI hengerfej jó, már az 1.8 8v sem, 16v, 20v-ről már nem is beszélve. Oettinger által gyártott 16v lenne jó, de gondolhatjuk milyen árba mehet még most is, ha egy szintén általa készített km óra 550 Euró-ért kelt el.

Igazából Én 1.8 16v KR-t raknék bele (később turbóval), de ez nem az a hely...

20-30 éve is ki tudtak hozni szép teljesítményeket ezekből a blokkokból, most újra kijárjuk a régi iskolát Mosolyog

 
Re: (17316)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.11. 19:50:24 (17316
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mindenképp 8v-t akarsz? 16v vagy 20V hengerfej? Mondjuk nem tudom,felmegy e az MK1 blokkra,de valami régebbi főtengellyel talán megoldható lenne,hogy 1550 alatt legyen.Pl mk1 1.5 főtengellyel az mk2-es 1.6-1.8 blokk,ami ugye 81mm-es furatú,az lenne 1512ccm.Erre már fel lehet rakni akár egy jó kis 20v fejet.Mondjuk nem tudom,milyen magas az mk1 blokk,de ha 220,akkor nagy eséllyel a 1.5 hajtókarral jó is lehet a mutatvány.Nem egyszerű legó,de szarrá is portolhatod a 8v-t,valószínűleg a 16v vagy 20v fejjel jobban jársz. 
Re: (17288)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!