timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.12. 14:17:09 (17320
Felhasználói profil
18.45 @ 115
"mk2 blokk-mk1 1.5 főtengely-hajtókar combo-val"

jól hangzik, egy próbát megérne, csak sajna nincs itthon KR blokkom.


Igazából egy fogadás kedvéért vágtam bele a power upgradebe és egyre jobban vonz egy kívül-belül patika gyári gép, "tuning" futóművel, fékkel, motorral. Wörti tali, pályanapok, old timer 1/100 -as versenyek, stb. Mellékvágányon meg végig tolom az évet a Dragracing kupában, nem is akarok 110-120 lónál többet első körben, ha összeállt a technika és még tetszik is akkor beszélhetünk a motor további gyúrásáról.

 
Re: (17318)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.11. 22:08:15 (17318
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azért én nem szopatnám magam annyira,hogy bazi sok pénzért 8v szívót tuningoljak,és kijöjjön a végén 140-150 ló az 1.5-ből,amikor egyszerűbben is megoldható,egy eleve többszelepes hf-el.

Amit mondtam a mk2 blokk-mk1 1.5 főtengely-hajtókar combo-val,az nem járható út? 
Re: (17317)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!