timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.12. 14:24:04 (17321
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Oettinger az 1.5 JB és 1.6 EG motorokkal bűvészkedett főleg, 1.6 8v-ből volt 2.0 16v is 150 lóval, ami 20 éve nem volt sz.r szerintem!
Él ilyen legenda VW-s körökben, hogy van itthon egy Oettinger Golf 1, de még sajna Én nem láttam, még pénzt is adnék érte, de állítólag 800e-1 milliót kérne érte a srác, pedig egy rakás sz.r Szomorú

 
Re: (17319)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.11. 22:10:21 (17319
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Öttingernél volt amúgy 1.8 8v kit is,de az ilyen csináld magad kitben,azaz kaptad a hf-et meg dugókat. Láttam egyszer egy ilyen mk1-et,valami udvarban rohad,tulaj szerint 230-at ment,bár ez kérdéses.Mindenesetre keresgéltem 8v Öttingerre,és valami 143-150 lovat említettek. 
Re: (17317)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!