timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.07. 22:38:09 (17402
milyen a turbicsekked? 
Re: (17381)
válasz erre 2010.12.02. 23:02:02 (17383
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Olyan 160km/h körül 5.ben 760-800fok körül van. Ha túrom neki nagyon azért felmegy 900fölé simán. Utóbbi időben nem nagyon figyeltem..érdekes lenni egy teszt alatt megfigyelni,de biztos elég magas lenne,valahol 1000fok közelében..Alapjáraton 350-400fok körül,de ez is függ attól,mennyire van bemelegedve a rendszer. 100km/h körül ilyen 600-650fok.De megnézem neked konkrétabban,ha érdekel. Meg az sem mindegy ugye,hogy kint milyen idő van. 
Re: (17381)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.12.02. 22:11:59 (17381
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

tudom,hol kell lennie,lent már leírtam,mi az ok.Tudom,hogy 100-150 fok a különbség.

A lényeg,hogy amire használni akarom,arra úgy tűnik jó:ha turbó után is 830-850 fokokat mérek,akkor tudom,hogy előtte 1000 fok körül járok.

Neked milyen értékeket szokott mutatni a turbó előtt? 
Re: (17380)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!