timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.01. 16:18:43 (17631
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem egészen erre gondoltam. Hanem arra, hogy egy kívül-belül szépen megépített 300+ le feletti
pl 338i, vagy egy e30 3,2m3, vagy egy e30 v8 4,4L, miért kerül Ádám szerint kevesebbe mint egy 300+ lóerőre felhúzott turbós civic? Itt még szó sem esik bmw turbósításról, csak szeretném tudni,hogy a civicet sokalja, vagy a bmw-t kevesli, hogy nagyobb költségűnek véli  ebben az esetben a kis Hondát?

például egy hasonló kaliberű civic mennyibe kerül?
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=52297
 
Re: (17630)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2011.03.01. 16:02:10 (17630
Felhasználói profil
12.88 @ 175
6hengeren 300 lo az alig 200 4 hengeren.        Ergo a minimal koltsegvetes egy kukazott turbo + nemi elektronikai hekk.         Nem nyert? 
Re: (17629)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!