timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.02. 09:39:07 (17639
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Értem.
Én úgy értelmezek egy 300 lóerős autót, hogy van rajta fék ,amivel jobban meg tud állni mint egy eredetileg 100-150 le-s korában készített a  karosszériához tartozó fékkel. Azután hozzá tartozik egy olyan kuplung ami ki is bírja, nem beszélve a hajtásáról. Ezek alapvetőek mikor azt mondjuk ,300 lóerős autó.
Valójában a 338i-re kaptam fel a fejem.
Egy s38 b38-as motor egymilliónál kezdődik, és egy gondos gazda rákölti legalább ennek felét, de sok esetben még  egyszer ezt az összeget.Ez csak anyagköltség. Azért mert használni akarja, nem pedig nézegetni, pár üzemóra használat után, félve ha nem teszi nagyobb kára származik belőle. Ez egyfajta kényszer.
A  b36 600-tól indul, ugyanilyen ráköltési igénnyel.
Egy jó v8-as motor 2-300 körül van ,150-rá egy 5-ös váltó 300 egy 6-os . A kuplung alap hangon 200, és ezek csak a motort övező számok.

Sok esetben mikor egy e30-as ilyesmi teljesítménnyel elkel pl 2,5-ért akkor a bekerülési költség felét kapják.
Mikor egy e30 megépül , önmaga  összhangjában harmonikus, egy vele azonos teljesítmény szintű közepesen tuningolt 300 környéki , minőségében egy szinten megépített civiccel összevetve  kizárt dolognak tartom, hogy  a japán  drágább lenne.Sőt ellenkezőleg.
"Persze a szomszéd nője mindig zöldebb"
Azért gondolom, mert a Hondához majd minden téren látok bőséges választékban ,töredék áron  tunning alkatrészt a bmw-hez képest, legyen az futómű, hajtás, vagy éppen motor.  Az idő megtakarításról (ami a munkadíjban jelentkezik a honda javára) nem is beszélve, mert míg a bmw-hez egyedileg gyártjuk,tákolunk , adott esetben személyre szabottan az alkatrészeket, addig a japán esetében kivárom a postát.

Nincs e30 fillérekért, csak rozsdahalom van, olyan amibe nem építünk nagy teljesítményt,mert egyszerűen kiesik belőle. Legalább is mi biztos nem.
Azok a civicek amikre most gondolok azokat akkor kezdik gyártani amikor az e30-at befejezik.
Persze vannak öregebbek is, de most valamiért  azt gondolom, hogy 92 környékéről beszélünk.
A legfiatalabb e30-as éppen 20-éves körülire tehető karosszéria függően, az leg öregebbek meg 30.
Ezek szinte mind oda vannak alig van olyan amibe érdemes belekezdeni egy komolyabb projektnél. Mosolyog



 
Re: (17633)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.01. 20:17:37 (17633
Felhasználói profil
13.05 @ 186
jah bocs, félreértettem Mosolyog Én csak  motor átalakítását számoltam, de így, hogy már értem, sem tudok írni összeget mivel attól is függ, 4-5 vagy esetleg 6.gen civic-be kerülnek a cuccok. Itt lehet akár 500.000ft különbség is generációk között. A másik ami az igényességet illeti embertől függ, mivel van  akinek a disco kerék jön be, nekem nem. Van akinek kell a zene meg bőrrel behúzott elsősegély doboz..stb. én tudok ezek nélkül is élni. Én úgy gondolkodom bmw-ben, hogy vennék egy lelakott e30-at fillérekért és ebbe szereznék valami nagyobb sor6-ot vagy v8-at. Semmi futómű, fék, beltér...stb.
Hozzáteszem nem vagyok tisztában annyira a bmw árakkal, csak amit bmw-sektől hallok. Mosolyog  
Re: (17629)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!