timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.25. 13:02:54 (18093
Felhasználói profil
11.85 @ 188
"komplett jobbkormányos 1.8 vti Civic"
Dani1121 hidd el, ez a legjobb megoldás. 
Re: (18088)
válasz erre 2011.05.24. 22:31:00 (18090
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Na igen így lenne a legjobb ahogy írtad, szokták mondani hogy "addig nyújtózkodj ameddig..."hát az ej coupé-ig fog érni először csak Mosolyog szerintem egy ideig annak is nagyon fogok már örülni,,akkor mellette épülhetne csendesen egy másik d-s blokk is, sokfélén gondolkodtam már.
Turbóval gondolom a 12-es idő is simán meglehetne, csak az már elég radikális módosítás... rendőri igazoltatás, műszaki vizsga, ezektől parázok a turbó miatt. Legyen csak meg az alap, aztán majd adja magát Mosolyog de valamelyik variációba belevágok ez tuti.
Még egy kérdésem lenne, lehet kapni "NPR" dugattyút. Ezek minőségre mennyire jók? Kifejezetten d-s motorok tuningolásához ajánlják, elvileg régi integra utángyártott dugattyúja és a d16z6-ba magaskompressziós motorhoz ideális(nak írják). Árban meg egész jó.  
Re: (18088)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.24. 22:14:14 (18088
Felhasználói profil
13.05 @ 186
B-re való átalakítás macerásabb, mert kell hozzá jó pár dolog még ami megdrágítja. Kapásból váltó féltengelyek és még pár apróság Mosolyog A papírozásra pontos összeget nem merek mondani, de ha jól hallottam nem olcsó, de lehetséges. Reális időnek tartom d16-al de d15-el is a 14 tetejét-15s közötti 400-at, bár ez sok mindentől függ. Ha B-ről lenne szó a későbbiekben, akkor szerintem, nem is B16-al kéne foglalkozni, egyből B18, minimum. A 14 alja elérhető lenne egy piszkált B16-al, de akkor inkább egyből B18 és azt piszkálva 13,5-ös idő is elérhető.
Szóval ha ilyen komoly szándékaid vannak és turbo szóba se jöhet, akkor ne nagyon cseszegesd a D-s motort, inkább spórolj és aztán egy B18-ba öld a pénzt. Én személy szerint vennék egy komplett jobbkormányos 1.8 vti Civic-et. Abból átrakni a motort, sperres váltót, 282mm-es első fékeket stb....de ez csak az én véleményem. Kacsint  
Re: (18085)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!