timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.12.22. 08:00:34 (18717
Felhasználói profil
12.87 @ 164
400e km felett valahol még elfogadom, de a fabia-nál (vw motoros) már 80e nél gyűrűzni kellett (szériahiba egy bizonyos darabszámnál). 95ös benzinnel 88-ról 95-re javult a lóerő a gyűrűzés után, szóval itt is megvan a remény, hogy a 235 paci még tovább dagad.
 
Re: (18716)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.12.21. 19:28:03 (18716
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nekem/nekunk a csaladban volt ilyen,es szinten csak 3000 felett kezdett el menni. Sztem csak siman szar adatokat ad meg a gyar, es egyik sem indul meg olyan alacsonyan, speciel a mienket is gyuruzni kellett.... 
Re: (18704)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!