timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.02.12. 19:03:27 (18802
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Frissen összerakott a motor, a gyűrűzés + friss turbó miatt is nagyobb nyomások realizálódnak.
A kartergázszellőztető rendszerre azt mondta egy ismerősöm, hogy el lehet tömődve, dzsuvásodva. Finoman használva is nyomja fel az olajat, de még alapjáraton ketyegve is megfigyelhető, tehát a használattól független. Tény hogy valamivel nagyobb a töltőnyomásom. 
Re: (18800)
válasz erre 2012.02.12. 14:25:13 (18801
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ez igy van, meg a dieselnel is. Nincsen benne membrán a lecsapatonal amit ki lehetne utni,h konnyebben levegozzon... 
Re: (18800)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.02.12. 14:04:53 (18800
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Kopott a moci, nagy a kartergáz, szellőztesd meg rendesen, bele kell vezetni egy olajlecsapatóba aztán vissza a karterba, összes húzott 5 hengeres audin van ilyen cucc, nagy töltőnyomásnál még a frissen összerakottak is nyomják fel az olajat. 
Re: (18797)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!