timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.05. 19:46:06 (18849
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Gondoltam olyanra is,mi van ha egyszerűen anyaghiba miatt eltört a pöcke a csapágynak,körbefordult és onnantól már tényleg nincs olajzás. 
Re: (18847)
válasz erre 2012.03.05. 19:43:41 (18848
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah túróval már azért jobb a mérleg. 
Re: (18847)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.03.05. 19:38:12 (18847
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Én október végén vettem az autót,és még nem volt időm megcsináltatni rajta a kötelező dolgokat,mert ugye széthullott.
A 480 a következőket tartalmazza:motorfelújítás-212.000(hengerek honolása,gyürük,1db hajtókar,1db főtengely+köszörülés,motor vonalba köszörülése,új csapágyak,munkadíj.
                                                  új turbó K03  -103.000
                                                  hengerfej felújítás-33.000
  egy halom tömítés,vezérlés,vízpumpa,olajszivattyú,-132.000 
Re: (18846)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!