timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.12.24. 12:49:29 (19047
Felhasználói profil
14.76 @ 151
Eddig 240 ccm-es injektorok voltak benne de ez már kevés volt neki. Amúgy vadonatúj injektorok. Próbáltam lejjeb vinni a benzinnomást de nem segitett semmit igyis rengeteg üzemanyagot lőttek be. Szoftverral betudják lőni az injektorok befecskendezési mennyiségét? 
Re: (19046)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.12.23. 15:45:10 (19046
Eddig mi volt benne ?  Nem vagyok Pözsós, de általában a következő a metódus:  1. megnézzük jók-e az injectorok, rendesen lőnek-e, jó-e a spriccminta stb...főleg, ha használtat teszel be...ezt ugye még beszerelés előtt.  Utána  keveréknézés és közben programozás, vagy ha valakinek a cuccát nem lehet real time-ban írni, akkor logolás/jegyzetelés aztán chippelés. Ha erre nincs lehetőség, akkor  parasztba meg lehet próbálni lejjebb vinni az alap benzinnyomást, ez mintegy diagnosztikának is elmegy, de nyilván nem lesz vele jó, mert lehet, hogy ahol most jó, ott meg elszegényedik ill. másképp fognak lőni az injectorok 3 bar-on és másképp 5-bar-on, mert ugye azok sem lineárisak.  
Re: (19045)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!