timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.01.07. 13:25:59 (19054
Igen, ezt csak úgy lehet normálisan megcsinálni. 240-ről 440-re az nagy ugrás, az úgy már nagyon televágja üzemanyaggal.  Keresni kell valakit, aki tudja programozni az autódat...ha egyáltalán lehet a Pözsót flashelni, vagy chippelni, vagy mittomén mit kell velük...nem tudom, nem értek a Pözsóhoz, majd a PSA-sok megmondják. 
Re: (19047)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.12.24. 12:49:29 (19047
Felhasználói profil
14.76 @ 151
Eddig 240 ccm-es injektorok voltak benne de ez már kevés volt neki. Amúgy vadonatúj injektorok. Próbáltam lejjeb vinni a benzinnomást de nem segitett semmit igyis rengeteg üzemanyagot lőttek be. Szoftverral betudják lőni az injektorok befecskendezési mennyiségét? 
Re: (19046)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!