timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.17. 14:26:10 (2012
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Re: (2010)
válasz erre 2007.02.17. 12:59:34 (2011
Meg persze ha detonál ilyen töltőnyomásoknál, akkor totál KO, így is úgy is, mert ha detonáció van akkor a hengerfejtöminél átprüszköl a másik hengerbe...és ezt nem mindig venni észre...pl. a Cometic és társai MLS az pár ilyen után még vissza tud zárni...de ha elégszer csinálja, akkor azt is kitolja és kurva hamar jön a torching---vagyis átégeti a blokkot a 2 henger közti részen...ha ehhez még az is hozzájön, hogy a dugónál megemeli a ring-land-et és be tud menni az üzemanyag a gyűrű alá és felrobban ott, leszedi a tetejét, bejön az olaj és bumm, hirosima lófasz ahhoz képest.  
Re: (2010)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.17. 12:35:37 (2010
Ja, azért a 3 bar kurva sok...és azért az alap architektúra maradt a régi...csak most már nem fog szétnyílni a hengerfal mint a tulipán.  Viszont a nyugvókat nem tartja több anyag, mint előtte, és a hengerfejet sem fogja több csavar...stb...ekkora nyomásnál a kunszt a tömítést a helyén tartani, többek közt... 
Re: (1999)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!