timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.19. 20:24:13 (2150
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Ez biztos hogy nem fog összejönni, nem lehet megcsinálni szerintem se.
Vagyis meg lehet sok pénzből és nagy átalakítások árán.
Ekkora kompresszó egy versenytengelyhez lett volna feltétel és még sok minden más.
De én 1,5mm veszek le a hengerfejből.
Valami fórumon olvastam hogy valaki kiszámolta hogy 1,4 mm a gyári 10:1-es kompressziót 11:1-ra növeli





 
Re: (2145)
válasz erre 2007.02.19. 20:15:47 (2147
Szerintem lehetséges, csak nem úgy,hogy  vágunk inen-onnan addig, amíg összejön... 
Re: (2145)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.19. 20:12:14 (2145
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Hori, az a 12.5:1-hez kicsit razosnak tunik igy elso hallasra. Ez alu blokk es hf? De meg ha igen es nagyon jo a hf (egester ugyileg) akkor is neccesnek tunik ez nekem utcai benyaval... 
Re: (2125)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!