timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.24. 10:14:36 (4643
Felhasználói profil
13.76 @ 169
mit csináltál a v6-os mociddal ? ;-) 
Re: (4634)
válasz erre 2007.07.24. 10:12:02 (4641
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Detto, az én üres blokkom is bőven 100 kg felett volt, a T56 Borg Warner váltó meg 68 kiló.
Viper motor simán lehet 250 kg. 
Re: (4634)
 ave
válasz erre 2007.07.24. 09:52:12 (4639
Felhasználói profil
12.88 @ 175
130 az brutalnehez.  Az ures nalad mit jelent?   Mashol tok ures BBC-re latok 118 kg-s adatot, es egy BBC allitolag 40 kg-val minimum nehezebb (komplett motorra ertve)
 
Re: (4634)
válasz erre 2007.07.24. 06:58:08 (4638
Felhasználói profil
13.76 @ 169
uhh... :-o 
Re: (4634)
válasz erre 2007.07.23. 22:50:02 (4636
Felhasználói profil
7.01 @ 337
De az enyém 3.generációs és erre emlékszem, amikor kiküdtük amcsiba a motort. 
Re: (4634)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.07.23. 22:21:02 (4634
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nem hinnem, hogy valtoval. Mondjuk a 2. generacios Viper az mar alu blokk, de akkor is. Az en V8-am alu hengerfejekkel ennel tobb valto nelkul... Csak az ures blokk 130 kg.  
Re: (4631)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!