ahogy lesza vmi erdemleges fotoznivalo.. minden kis aprosagot megorokitek,csinalok majd egy blogot kepekkel,de egyenlore nem hiszem,h szeptember elott versenyezni fok az auto...
Neked ki a szerelőd? vmi ismerős vagy esetleg ismeretlen vagy ilyennel nem mész hozzá? mert ha ezeket az alap dolgokat nem próbálta kiszűrni vagy esetleg nem tudja,h hogyan ( a lehúzkodós, csavarhúzóval meghallgatós, bicikliküllővel rámérős alap ős dolgokkal) menjen neki a dolgoknak akkor oda többet ne vidd vissza!
Amúgy sztem is kicsit csapágyas a hangja, csak kérdés,h egyik pillanatról a másikra mitől lett olyan?mikor volt olajcsere?olajnyomás mindig oké? mert műszered van bőven azt láthatod.
Azért egy epilepsziást nem ültetnék a volán mögé indításkor, hallod....
Tudom nem a te "bizniszed", meg Te tudom nem így csinálnád, sokkal jobbat lehetne több lével, de egyenlőre nincsen, amíg nem látom,h egyáltalán megéri-e több pénzt lapátolnom a projektbe...
Szóval...
AP Racing komplett 9.5 colos 2 tárcsás kuplungja van egy ismerősömnek a polcon, és gombokért megválna tőle. de nagyon kevésért..összehozható az a merci kihajtással?
ki oktatott itt ki ember? teged viszont kellene arrol,h mibe kell beleszolni es mibe nem..
ahogy irtam nekem maradt minden a regi,nem csereltunk,ujjitottunk fel v erositetunk semmit csak szegecsek kifur,fel a masik felulet (tovabbiakban nem hivom kevlarnak) es megszunt a csuszas.
En csak kerdezte,h eppen mivel ezzel foglalkozik mondja el,h mitol jobb megis,erre o normalisan reagalt es elmondta,mert normalis ember...
Koszi Szabi,akkor ertem,sejtettem,h nem ez az evezred nagy csodaja,de akkor ezek szerint nekem ippen jp lett utcara eleg is, versenyre majd vmi mast kell kitalalni.
Neked egytarcsas volt/van fent a fiestan???
Jah és az még hozzá tartozik,h ua a szerkezet ment vissza és a gyári tárcsa sem volt kopott....akkor csak az lehet az oka,h amit felraktunk az nem olyan csúszós felület és erősebb, mint a gyári...
El tudom képzelni,h egy magad fajta kuplungosnak vérzik a szeme, ha ezt olvassa, és hidd el ha tehetném és raknék bele Sachs Racing cuccokat, DE nem tehetem meg...
Kérdés: csúszott a kuplungom régen? IGEN -beletettük ezt a "szart"- most csúszik? NEM
Akkor?hol a gond? működik, ellátja a funkcióját és pont
Hát nem tudom a 240eshez sok közöm még nem volt, nekem a szerkezet is gyári, de a mercinál már komolyabb vannak, oda szinter kell egyenlőre, aztán meg talán többtárcsás, majd kiderül, ott olyan 700nm van kb, de azt le akarom szorítani amennyire lehet....
Én olyan 70 literhez tolok egy deci 2 ütemű olajat a jó kenésért (mopndjuk az a simába is mehet) meg 10 liter V-Power diesel aztán go...1000km 17e ft-ból 500nm-el nem rossz...
És a 35i motor?az nem jó egy kis szívó tuningra?mert olyan 600 eurótól van kint komplett leélt autó...kis tuninggal lehetne belőle 250 a 218 helyett nem?
Hát sztem az,h igényes-e a gazdája szereti-e rendeb van-e tartva az nem attól függ,h az Honda vagy BMW vagy Peugeot...Az meg,h mi mennyiből áll össze és milyen komolyan megint csak "elhatározás kérdése"...lehet sztem egy Hondát is megcsinálni nagyon sokból és egy bömöst is kevesebből...én tuti szívó 250 ló körüli 6 hengeres E30ast csinálnék mondjuk 35i-t, de ezt mindenki maga dönti el...
Ilyeneket TILOS tunnying cégektől rendelni!!határozottan!na jó van pár kivétel, de sokszor hihetetlen magas áron indokolatlanul rossz minőséget adnak, nem arr a tuningra amire nekünk kell, hanem erre a pláza kiteszem a coolert a lökös elé a kék csővel tuningra alkalmassak legtöbbször...
Csináltatni öreg szakival a faluból!mindenből a legjobb!