timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 153 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.01.24. 23:12:26 (13009
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Én 5000km-enként cserélek olajat. A Motul 3500km után elfekedett. A EVO-s brigád mondta, hogy nekik az Mobil 5W-50 bevált. A 4G63 se épp mai fejlesztésű motor, gondoltam kipróbálom. Ez 5000km-nél is szép arany színű.
De leginkább azért váltottam, mert nehéz Motult beszerezni, nem volt időm rohangálni érte.

Egyébként a cikk elolvasás után én is azt gondolom, hogy azért nem teljesen pontos, nem fogok ezután minden általunk javított autóba vékonyabb olajat tölteni. Azért van egy két jó rész is benne.
Én is igyekszem a gyári előírást követni, de néha felül kell bírálni. A 320d BMW-nek 0W-30-at ajánlanak, de azt nagyon hamar megeszi. Benne van a könyvben az 5W-40 is, azt szoktuk rakni bele.
Sok  régebbi Honda megeszi az 5W-s olajat, amit a jót akaró tulajok hoznak bele, pedig azokhoz nem is írják. 
Re: carlosracing (13002)
válasz erre előzmények 2009.01.24. 12:13:30 (12998
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Nem, de nem írtam fel, milyen fordulaton mennyi volt. Pedig érdekes lenne. Az olaj használódását is lehet elvileg látni a nyomásmérőn, de ahhoz is jegyzetelni kéne. 
Re: NISSAN (12997)
válasz erre előzmények 2009.01.24. 11:31:01 (12996
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Gyárilag nincs benne, az olajgomba helyén van jelenleg. Nekem volt benne Motul 300V Crono 10W-40, most Mobil1 5W-50 van benne.
Régebbi Hondák nem örülnek az 5W-s olajnak sem. 
Re: NISSAN (12994)
válasz erre előzmények 2009.01.24. 10:22:45 (12993
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Jó kis cikk, de szerintem a mi motorunk nem örülne a 0W-20-as olajnak. Mindenesetre ha kipróbálod, és van oljanyomás, olajhőfok mérőd mindenképp számolj be a tapasztaltakról. 
Re: NISSAN (12992)
válasz erre 2009.01.17. 10:47:45 (12884
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Egy barátom eladna egy fél éves Defi Racer Red 2baros turbónyomásmérőt. (kinőtte)
25-öt kér érte, sztem jó ár ennyiért.
Atesz: 20-962-84-84

3bar-ost keres. 
válasz erre előzmények 2009.01.09. 11:47:49 (12817
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Az más, az sokkal jobb. Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (12816)
válasz erre előzmények 2009.01.09. 11:35:07 (12815
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Most, hogy megint 200fölé ment a dollár egy Garrett GT3582R kb 270-280 szállítással. 
Re: Kaméleon (12813)
válasz erre előzmények 2009.01.09. 11:17:09 (12812
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Mármint a gyári(az nem Garrett), vagy a kínai GT30 amivel legutóbb futottál? Mosolyog  
Re: Fapuma8 (12808)
válasz erre előzmények 2009.01.09. 08:32:23 (12807
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Én nem éreztem, hogy ezt nézem ki belőled, azért is kérdeztem.
A GT2871R fizikai méretre nem sokban tér el a 2560tól, de az is van 2db eladó, az egyik tuti felújításra szorul. 
Re: glo (12790)
válasz erre előzmények 2009.01.08. 08:08:07 (12789
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Közben meg is csináltad a mocit, hogy bírja? Nekem van Garrett Gt2871R, azzal tovább tudsz lépni. 
Re: glo (12787)
válasz erre előzmények 2008.12.30. 19:26:48 (12717
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Azt gondolom, hogy kérj a svéd-től licencet a programjához, meg kábelt, és itthon is meg lehet csinálni az egyedi programot.
Mindenképp olyan helyen, ahol rendesen fel vannak szerelve műszerekkel (komolyabb kopogásszenzor, szélessávú szonda, multi szenzor adat logoló, stb)
Itt a fórumon Kulinpapa vagy akár én is (hirtelen több nem jutott eszembe.) fel vagyunk szerelve.
Sokkal olcsóbban kijössz még pad bérléssel együtt is, és bármit akarsz módosítani, nem kell visszamenni a világ végére.
Másik ECU-nál figyelembe kell venni, hogy az ABS Klíma stb megmaradjon. 
Re: GMalma (12716)
válasz erre előzmények 2008.12.30. 08:49:55 (12714
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Köszi a segítséget.
Mint írtam, gyárilag is elég jól meg van oldva terelőlemezekkel a löttyenésmentes karter, de én biztos akartam menni. Erősebb autóval más g értékeket is el lehet érni, a turbó miatt jobban melegszik az olaj. Jobb a békesség. 
Re: Leon (12713)
válasz erre előzmények 2008.12.28. 16:55:08 (12703
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Abszolút nem ismerem az Opel motorkarakterisztikáját, így nem tudok csak általánosságban beszélni. Milyen fordulatszám tartományban működik?
A nagyobb nem mindig a jobb. Mindig a az adott konfighoz optimális turbót kell választani. Utcán egy GT2871R sokkal inkább használható 2 literes motoron.  Kényelmesen ad 350LE-t, nagyon használható tartományban. Szerintem nagyon kellemes, nyomatékos.
Versenyen használva 400 fölött is tud teljesíteni.
Ha kevés ott van még a 2876.  
Re: voszi (12701)
válasz erre előzmények 2008.12.27. 02:09:44 (12696
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Nem tudom mi a terved, hány lóerőt szeretnél, de szerintem kisebb turbó is elég lenne neked. 
Re: voszi (12694)
válasz erre előzmények 2008.12.26. 14:59:48 (12689
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Szerintem NISSAN is értette mire valók a kis csappantyúk benne. A hűtés azért lesz jobb mert 1000cc-vel nagyobb a gyári kiskarternél a térfogata, és a felülete is jóval nagyobb, bordázott alumínium.
Én mindenképp akartam ilyet, milyen időnként szoktam pályázni hobbiszinten, és szerintem a gyári 4 liter olaj kevés. 
Re: carlosracing (12684)
válasz erre 2008.12.26. 13:19:17 (12682
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A lemezelés nekem is megvan a gyári nagy karterban, nagyon jól ki van találva az is, de én a kis kartert is kicseréltem egy ilyenre. 
válasz erre 2008.12.26. 13:19:02 (12681
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A lemezelés nekem is megvan a gyári nagy karterban, nagyon jól ki van találva az is, de én a kis kartert is kicseréltem egy ilyenre. Kis csapóajtók is vannak benne. 
válasz erre előzmények 2008.12.26. 13:13:52 (12680
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Persze, kérdezhetsz. jugox kukac freemail pont hu 
Re: voszi (12676)
válasz erre előzmények 2008.12.26. 12:03:59 (12675
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Van nekem is a vezérműtengelyhez is olajzócső, de semmiképp sem hagynám ki. Láttam már elkopott SR20DET gyári tengelyt, ritkán cserélt rossz minőségű olaj miatt. (gyári előírás 5000km) Max megmérném előtte az olajnyomást fordulaton, majd beépítés után is, és beállítanám az SR20DET gyári nyomására.
Nekem sincs olajhűtőm, de nem is indokolja semmi, hogy legyen, mivel az olajhőfokom se padon se ringen nem melegedett. Csak a gyári olajszűrős megoldás van.
Igaz nekem nagyobb, löttyenésmentes alukarterem van nem kicsi léghűtő felülettel. 
Re: NISSAN (12674)
válasz erre előzmények 2008.12.26. 09:19:43 (12671
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Szívóba sem hülyeség, főleg, hogy a tied tuningolt, és hajtod is. A B16-B18 szívó Honda mociban is van.
Szerintem van olajjárat ott, de lehet sajnos fúrni kell a blokkot. 
Re: NISSAN (12669)
válasz erre előzmények 2008.12.25. 22:50:38 (12667
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Igen, pontosan ilyen. A csavarja maga egy szelep, ami csak egy adott nyomás után nyit. Az olajpumpa állítható, meg van adva a szerviz limit, meg lehet mérni, hogy változik-e beépítés után. Mindenképp írj, ha megnézted a tartalék blokkot! Alu blokkod van tarcsiba? 
Re: NISSAN (12663)
válasz erre előzmények 2008.12.25. 09:15:05 (12649
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Én minden esetben az egyedi programozás híve vagyok. Nagyon egyszerű kis tuningnál, (kipufogó, szűrő, +pici nyomás) vagy széria autón még nagyjából elmegy az sablonprogram, de komolyabb átépítésnél szerintem nem.
Honnan tudja a Svéd ezekből a sebességhez rendelt gyújtásértékekből, hogy az jó úgy ahogy van?
Az egész táblázatot (táblázatokat) végig tisztességesen be kell állítani ugyanúgy mint a benzintáblát. (ebben a konkrét esetben annál azért sokkal jobban. Mosolyog
Re: voszi (12648)
válasz erre előzmények 2008.12.24. 21:49:15 (12644
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Én egy kicsit másképp fogalmaznék. Hozzá kéne írni az ECU-t a direktszűrőhöz. Kicsit több benzint kéne adni neki. Ezek az előreírt szoftverek a gyújtástáblákat is megfelelően megírták vajon? 
Re: GMalma (12640)
válasz erre előzmények 2008.12.24. 08:15:49 (12629
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Üzemanyagnyomásod mérted, mikor még jó volt? Milyen pumpád van? 
Re: GMalma (12624)
válasz erre előzmények 2008.12.24. 08:14:23 (12628
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A leömlőbe szoktam rakni, ha van rá lehetőség, a turbó elé. 800fokot én nem érzek fagyosnak, ha lehetőség van rá, én úgy szoktam belőni az autókat, hogy 7-800fok között legyen az EGT padlógázon.
Persze tartós 5. padlónál ez lehetetlen. 
Re: ave (12621)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 22:25:20 (12620
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Mindenesetre jól bírta a motor le a kalappal. Kár hogy nem lett felvéve a leömlő és a turbó, kiváncsi lettem volna a színére. Cool
Az enyémet mikor mértük roppant meleg volt, majd 7000-ig mértük. Vörösen izzott a leömlő de közel nem volt ennyi az EGT.
A legutóbbi 200SX amit építettünk 800fokig se ment fel az EGT padon, pedig "picit" több LE.  
Re: Robi-ka (12618)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 21:33:41 (12616
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A Defi Racer sorozatból elég sokat rendeltem már Japánból, azok standalone műszerek, de egyiknél sem láttam ilyen funkciót. Ha valaki egy jó átgondolt rendszert szeretne, akkor a Link jobb választás, főleg a logolási lehetőség miatt. 
Re: G A B (12614)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 21:06:56 (12609
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Keress nyugodtan. Melyik Defi tudja ezeket? 
Re: G A B (12606)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 21:05:36 (12608
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Meg is őrülnék, ha minden motorféknél sípolna valami. Mosolyog
Én az olajnyomás műszerre szeretnék valami erős hangjelzést, ha hirtelen elkezd esni, de úgy hogy vegye számításba a fordulatszámot is. Ott igen gyorsan kellene reagálni. 
Re: ave (12605)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 20:51:00 (12601
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A te ECU-dat nem ismerem, de általában az ECU-k padlógázon nem figyelik a gyári lambdaszondát. A svédek írják a szoftvert? 
Re: GMalma (12598)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 20:01:55 (12596
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A görbén az az ugrás valószínű az lehet, amit a nyomásmérőn is látni kb a 36. másodpercben, hogy 0,8-ról 1,8bar lesz a nyomás. Szerintem kicsit kevés a benzin a spool up-tól végig, és magas az EGT. 
Re: GMalma (12592)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 19:44:26 (12591
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Az enyémet is alig bírták ott megmérni, tele kelett pakolni a csomagtartót (300kg), szenvedett vele rendesen.
Miért nem mértétek tovább? 
Re: GMalma (12590)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 19:22:02 (12589
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Az eredmények szépek, de a mérést kicsit másképp is linkelhetted volna, mert így nem sok látszik. A nyomatékgörbe valóban elég fura az alsó görbén. Mosolyog
A 0,88 lambdával (12,9AFR) azért vigyáznék 2báros nyomásnál. Én a 0.82-t is keveslem.
De mindenestre gratula! Kacsint  
Re: GMalma (12587)
válasz erre előzmények 2008.12.22. 17:22:26 (12585
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Szia!

60-ért árulom, de hívjál fel! Széles vigyor 20-333-44-70

Jugo 
Re: G A B (12584)
válasz erre 2008.12.21. 21:53:23 (12583
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Nálam van eladó szélessávú lambda Innovate LC1 kit, lehet hozzá 52mm-es műszert is választani van DB Blue, DB Red, és G3 is.

 
válasz erre előzmények 2008.12.13. 12:45:46 (12550
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Nekem is VTC-s, mivel S14-em van. Nekem még működik. Kipróbálom majd milyen ha lehúzom a vezérlőt.
Én nem szeretnék másik blokkot, ebben is még rengeteg a lehetőség. 
Re: NISSAN (12549)
válasz erre előzmények 2008.12.13. 12:14:04 (12548
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Amit belinkeltél az az SR20DET Red Top modell, azt az S13-ba szerelték. Az A14-ben Black Top moci van. A Black Top-ban  VTC, Garrett GT2560R  turbó, high port intake, meg más pár apróság van.
A VTC a szívó tengelyt tekergeti fordulatszám függően, de nem ér túl sokat, kis szokták dobálni komolyabb átépítéseknél. Laciéban sincs már. 
Re: NISSAN (12547)
válasz erre előzmények 2008.12.13. 10:07:22 (12545
Felhasználói profil
12.10 @ 194
A Porsche féknyergek rajta voltak. VET? DET! Az S14 VTC-vel szerelt, arra gondoltál?
 
Re: NISSAN (12544)
válasz erre előzmények 2008.12.12. 19:59:43 (12542
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Van nálunk is ilyen. 
Re: NISSAN (12532)
válasz erre előzmények 2008.11.28. 21:10:19 (12411
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Nem az enyém, engem megkértek az értékesítésre. 180 az irányára, keveset futott. Apexi SAFC, új 1200-es EV1 Lucas injectorok is vannak. 
Re: Audi-f1 (12410)
válasz erre előzmények 2008.11.28. 20:51:54 (12409
Felhasználói profil
12.10 @ 194
GT2871R van eladó. 
Re: voszi (12407)
válasz erre előzmények 2008.11.18. 07:52:24 (12282
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Gyári tömítés nem sokkal drágább, nállunk B16-18-hoz van is polcon.   
Re: Belfegor (12276)
válasz erre előzmények 2008.11.10. 07:15:23 (12188
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Küldtem Mailt! 
Re: endy (12187)
válasz erre 2008.11.09. 20:58:32 (12169
Felhasználói profil
12.10 @ 194
100-as kicsit ívelt alucsőre lenne szükségem kb 20-25cm-es darabra. Van valakinek elfekvőben? 
válasz erre előzmények 2008.11.09. 20:27:05 (12150
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Garrett GT2871R van eladó.  
Re: orgyi (12146)
válasz erre előzmények 2008.11.09. 11:41:36 (12136
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Ez most hirtelen megoldódott, de két darab csőszorító (kék) vég kellene amivel a fix gyári 8-as fém üzemanyagcsőre csatlakozok (design). Ha rendelsz szólj, és küldöm a pénzt.  
Re: pnanassy (12126)
válasz erre 2008.11.08. 15:59:33 (12123
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Hol tudnék sürgősen 6AN szerelhető flexibilis üzemanyagcsöveket, fittingeket venni itthon? Akitől számítottam segítségre úgy látszik nem akar...  
válasz erre előzmények 2008.08.27. 22:31:15 (11530
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Elég sok helyen terjesztik ezt a hiedelmet. 
Re: szabyk RST (11529)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:42:39 (11425
Felhasználói profil
12.10 @ 194
így van. Valami elfogy ott. Üzemanyag van, nyomás van, mégis esik a görbe. Javítunk rajta még. 
Re: ave (11419)
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:27:45 (11416
Felhasználói profil
12.10 @ 194
SR20DET GT2871R 
Re: GMalma (11413)

összesen 153 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!