timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 142 bejegyzés
Előző  1  2  3  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2007.03.28. 20:05:58 (2812
Felhasználói profil
7.01 @ 337
nem tud valaki egy olyan képet vagy rajzot lehetőleg micu vagy talon váltóról amin látszanak a léptető villák és azok tengelyei ?  
válasz erre előzmények 2007.03.27. 21:38:49 (2774
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Viktor ez még csak a kezdet én is azt hittem tavaly hogy rajthoz állok a kezdő rendezvényen a viperrel és megelégednék most egy fix augusztussal is :-))
DE NE ADD FEL SOHA!!!!!
elöbb utób hazaér és akkor döbbensz rá a többi problémára.
Lehet egy kicsit peszimista lettem ..........
Minden megoldodik egyszer :-)))) 
Re: hungryta.com (2768)
válasz erre 2007.03.11. 11:51:47 (2558
Felhasználói profil
7.01 @ 337
urak, ha tudna valaki segíteni, akkor megköszönném.

Szeretnék venni egy direkt szűrőt 130 csőre és valami olyan kéna amit nem kell rendelni mert arra már nincs időm
 
válasz erre 2007.02.05. 06:16:10 (1678
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Urak ha már a hajtókaroknál tartunk akkor érdekelne a véleményetek a H és az I profilu hajtókarok egymáshoz viszonyított elönyéről illetve hátrányáról és esetleges speciális alkalmazásukról. 
válasz erre 2007.01.28. 21:30:17 (1527
Felhasználói profil
7.01 @ 337
300 V Le MANS 15W-60
100% szintetikus észterbázisú 4T motorolaj verseny és nagyteljesítményű autókhoz
ALKALMAZÁS:

Speciális kenőolaj a versenymotorokhoz.

Főleg hosszú távú versenyekhez, rallyehez ajánlott,
tunningolt nagyteljesítményű autókhoz.

Különösen ajánlott az olajat erősen hígitó motorokhoz !

REFERENCIA : NISMO - COURAGE COMPETITION - VENTURI

TELJESÍTMÉNY: Túlteljesíti az API SH / CF - CCMC G4 / PD2 követelményeit

A különlegesen magas kenőhatás csökkenti a motor belső súrlódásait és a kopást.
Növeli a motorok teljesítményét, élettartamát.

Az olajfilm folyamatos, még a legszélsőségesebb alkalmazási körülmények között is.
Ellenáll a magas hőmérsékleteknek : 290 °C - on 48 óra után semmilyen
kokszolódás nem tapasztalható.

Kenőképesség : észter bázisának köszönhetően az olaj hidegen is feltapad a fém
felületekre, kitűnően elviseli az üzemanyag által okozott felhígulást !

Stabil és nagyon magas olajnyomást biztosít, valamint csökkenti az olajfogyasztást

JELLEMZŐK:

100 % szintetikus kenőanyag észter bázissal, többfokozatú
Viszkozitási fok SAE 15W60
Sűrűség         15 °C -on NF T 60 101 0.892
Viszkozitás     40 °C -on NF T 60 100 179 mm2/s
Viszkozitás    100 °C -on NF T 60 100 24 mm2/s
Viszkozitási index (VIE) NF T 60 136 164
Viszkozitás     15 °C -on ASTM D 5293 3400 mPa.s
Lobbanási pont  NF T 60 118 244 °C
Dermedés pont   NF T 60 105 -39 °C
NOACK illékonyság NF T 60 161 8,2 súly %
TBN ASTM D 2896 9,6 mg KOH / g


 
válasz erre előzmények 2007.01.28. 21:04:32 (1525
Felhasználói profil
7.01 @ 337
150-200 Le vel lehet oldalt menni, de nem lehet gyorsan egyenesen 
Re: Spoon (1524)
válasz erre előzmények 2007.01.28. 20:09:23 (1521
Felhasználói profil
7.01 @ 337
mert nincs nagy teljesítményü autójuk :-)))) 
Re: gibbon75 (1519)
válasz erre előzmények 2007.01.28. 19:02:53 (1512
Felhasználói profil
7.01 @ 337
mondjuk én a 15-60 lee mans ( vagy tököm tudja hogy írják) race olajat használtam és fogom használni 
Re: oioio-1 (1511)
válasz erre előzmények 2007.01.28. 19:01:27 (1511
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Egyet értek a motulnál még én se találtam jobb olajat ami birta a strapát  
Re: NitroPetya (1508)
válasz erre előzmények 2007.01.25. 22:44:46 (1413
Felhasználói profil
7.01 @ 337
mikor, mikor, hát amikor a te autód már berozsdásodott a garázsban :-))
Amugy 1 éve 
Re: carlosracing (1411)
válasz erre 2007.01.25. 21:58:21 (1410
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Kapom a hireket a viperröl:

Ok......I'm delayed a little but all I need to do now is bolt up the wheels and finish triming the hood. While I am doing that Robert is going to make sure the dyno shop is ready for it.

I'll keep you informed.

Art 
válasz erre előzmények 2007.01.19. 07:44:10 (1120
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Akkor én is olyan hülye vagyok mint te mert nem tudtam megoldani a leömlőt 30 e ből, valahogy mindig azt hajtogatják, hogy jó munka + jó anyag = kicsit drága lenni :-))) 
Re: szabyk RST (1118)
válasz erre előzmények 2007.01.18. 20:10:53 (1077
Felhasználói profil
7.01 @ 337
vagy akár 200 is 
Re: szabyk RST (1071)
válasz erre előzmények 2007.01.17. 07:14:09 (982
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szerintem léteznek csak metanol befecsis rendszerek ahol nem kevernek vizet hozzá és ugye a hatásfok egy kicsit jobb, csak ha jól emlékszek akkor nem ugynaz a két rendszer vagyis a vizest nem lehet csak metanolal üzemeltetni viszont a metanolost lehet vizzel is.Ha tévednék akkor bocsi. 
Re: Falco (979)
válasz erre előzmények 2007.01.16. 20:09:14 (967
Felhasználói profil
7.01 @ 337
nekem benne volt gyárilag a szivacs igy ez nem kérdés, hogy mivel csökkentem a hulámokat 
Re: ave (959)
válasz erre előzmények 2007.01.16. 20:04:25 (966
Felhasználói profil
7.01 @ 337
a tank emelve van kb 20 centivel feljebb mint a pumpa 
Re: Falco (949)
válasz erre előzmények 2007.01.16. 07:31:54 (944
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Falco !

Én minden jótanácsnak és észrevételnek örülök és átgondolom, na meg lehet, hogy ugy csinálom, de mindennek az alapja hogy megértsem és valahogy ez nem sikerült az elöző hozzászólásodban. Ami természetesesen az én hibám, de nem tudom értelmezni.
""Tank versus pumpa. Ez egy Aeromotive A1000 ha jol latom. Azt a pumpat minden fele keppen ugy kellene elhelyezni, hogy a gravitacio is segitsen etetni ot (meg kell emelni a tankot)."""

ha pumpának kell a garvitáció akkor miért a tankot kell megemelni?

""Masik oldalrol ahogy nezem ezen a tankon nincs sump. Ha ez tenyleg igy van, akkor vagy csinaltatni kell ra, vagy vmi mas modszert alkalmazni az ellogykolodes ellen (baffle es foam mondjuk, de a legjobb a sump lenne).  """

Mi az a :  sump, baffle es foam

Na csak enyit nem értek  Mosolyog
Kérlek írd le ezeket ha lehet úgy, hogy magyarul is érthető legyen.( a tank ugyan olyan mint novába van, szivacsos, meg visszafolyásgátlós, meg mittudom én. Lehet valahol mégis dereng a fény Kacsint   )

 
Re: Falco (942)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 22:29:45 (937
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ok, természetesen és azt hiszem az autóim mérését is elkezdem idén akár a viperről akár a talonról legyen szó, persze, ha megméred őket  Kacsint  
Re: ave (935)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 22:28:24 (936
Felhasználói profil
7.01 @ 337
én is, de egyenlöre még attol nagyon messze vagyunk még 
Re: CRXPali (934)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 22:21:56 (932
Felhasználói profil
7.01 @ 337
mindenképpen érdekes dolgokat fog mutatni az autó, újonan kitalált dolgokat is fejlesztünk benne és egy teljesen más szemszögből fogja bemutatni a 2000 ccm motor határait
( remélhetőleg ) 
Re: ave (929)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 22:10:33 (927
Felhasználói profil
7.01 @ 337
80 as pillangó megy rá és remélhetőleg 10 fölé pörög majd 
Re: ave (925)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 22:09:19 (926
Felhasználói profil
7.01 @ 337
na arra gondoltam hogy a kétszer, két és félszer annyi metanolt tudok elégetni 
Re: ave (924)
válasz erre 2007.01.15. 22:05:26 (923
Felhasználói profil
7.01 @ 337
válasz erre 2007.01.15. 21:55:38 (922
Felhasználói profil
7.01 @ 337
egy kis képanyag a talonról, http://www.vipergyorsulas.hu/2007-01-12/index.html
mai nap mindezekhez megjött a compjuter és 4 senzor na meg a wastegates 
válasz erre előzmények 2007.01.15. 21:52:23 (921
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ugy látom tévedtem 
Re: ave (919)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 21:26:22 (918
Felhasználói profil
7.01 @ 337
de lehet szerese is  Kacsint  
Re: oioio-1 (917)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 21:25:29 (917
Felhasználói profil
7.01 @ 337
kb szerintem 2-2,5 szöröse 
Re: Saybor (916)
válasz erre előzmények 2007.01.15. 07:05:43 (908
Felhasználói profil
7.01 @ 337
te örök optimista :-)))) 
Re: szabyk RST (907)
válasz erre előzmények 2007.01.14. 17:14:19 (841
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szabyknak már nincsenek titkai, mindenki tud mindent :-)))) 
Re: Bkori (840)
válasz erre előzmények 2007.01.14. 15:12:19 (833
Felhasználói profil
7.01 @ 337
szerintem ugy érti, hogy neki se halad a projekje a Gyula turbonál és ha sajátját se tudja gyorsitani akkor a tiedet miért tudná, de az is lehet tévedek. 
Re: Spoon (832)
válasz erre előzmények 2007.01.14. 14:20:56 (816
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Az én turbóm nem gyulabácsinál van :-)))) 
Re: Spoon (815)
válasz erre előzmények 2007.01.14. 13:59:39 (813
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szerintem lehet nagy egy turbó, egy adott autó motorjának paraméterei dönti el a turbó nagyságát. 
Re: EclipseGST (811)
válasz erre előzmények 2007.01.10. 23:13:18 (710
Felhasználói profil
7.01 @ 337
na azért elhasználtam rendesen öket :-)) 
Re: ave (707)
válasz erre előzmények 2007.01.10. 22:35:33 (706
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Használt viper gumikat, ezt eddig is ingyen adtam, mert csak a gyüjtők keresték, mivel semi másra nem jó:-)))) 
Re: ave (705)
válasz erre előzmények 2007.01.07. 18:28:48 (541
Felhasználói profil
7.01 @ 337
és akkor jött a második 200 méter ? :-) 
Re: szabyk RST (537)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 19:02:42 (240
Felhasználói profil
7.01 @ 337
szerintem meg elég az 1 mm, mert miért kellene több mint az elforduláshoz elegendő hely? 
Re: ave (232)
válasz erre előzmények 2006.12.30. 16:33:26 (181
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ha a www.dragracing.hu oldal szabályairól van szó akkor nincs kategória emelés 
Re: tomi80 (180)
válasz erre előzmények 2006.12.26. 17:50:17 (127
Felhasználói profil
7.01 @ 337
persze ha nem üveg 
Re: oioio-1 (126)
válasz erre 2006.12.26. 17:49:56 (126
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Akkor a szabály ugy néz ki, hogy legaláb 3 mm vastag polikarbonátnak kell lennie a szélvédőnek amit középen, függőlegesen merevíteni kell. 
válasz erre előzmények 2006.12.26. 10:17:23 (118
Felhasználói profil
7.01 @ 337
A novában is polikarbonát van és azthiszem az is ment 200 felett. Talán az a megpoldása a dolognak, hogy amenyiben nem üveg van benne akkor kell középső merevitő ?
Remélem többen is leírják a véleményüket evvel kapcsolatban. 
Re: szilvi5 (117)
válasz erre előzmények 2006.12.26. 08:58:35 (116
Felhasználói profil
7.01 @ 337
semi olyat nem szeretnék tiltani ami biztonságos és könyit az autón, de én személy szerint még nem használtam és nem tudom hogyan viselkedne egy ütközésnél. 
Re: CRXPali (115)
válasz erre 2006.12.26. 08:20:36 (114
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Érkezett egy igen érdekes kérdés. A szélvédő cseréje polikarbonátra. Nem tudom menyire biztonságos egy esetleges törés esetén? 

összesen 142 bejegyzés
Előző  1  2  3  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!