Viktor ez még csak a kezdet én is azt hittem tavaly hogy rajthoz állok a kezdő rendezvényen a viperrel és megelégednék most egy fix augusztussal is :-))
DE NE ADD FEL SOHA!!!!!
elöbb utób hazaér és akkor döbbensz rá a többi problémára.
Lehet egy kicsit peszimista lettem ..........
Minden megoldodik egyszer :-))))
Urak ha már a hajtókaroknál tartunk akkor érdekelne a véleményetek a H és az I profilu hajtókarok egymáshoz viszonyított elönyéről illetve hátrányáról és esetleges speciális alkalmazásukról.
300 V Le MANS 15W-60
100% szintetikus észterbázisú 4T motorolaj verseny és nagyteljesítményű autókhoz
ALKALMAZÁS:
Speciális kenőolaj a versenymotorokhoz.
Főleg hosszú távú versenyekhez, rallyehez ajánlott,
tunningolt nagyteljesítményű autókhoz.
Különösen ajánlott az olajat erősen hígitó motorokhoz !
REFERENCIA : NISMO - COURAGE COMPETITION - VENTURI
TELJESÍTMÉNY: Túlteljesíti az API SH / CF - CCMC G4 / PD2 követelményeit
A különlegesen magas kenőhatás csökkenti a motor belső súrlódásait és a kopást.
Növeli a motorok teljesítményét, élettartamát.
Az olajfilm folyamatos, még a legszélsőségesebb alkalmazási körülmények között is.
Ellenáll a magas hőmérsékleteknek : 290 °C - on 48 óra után semmilyen
kokszolódás nem tapasztalható.
Kenőképesség : észter bázisának köszönhetően az olaj hidegen is feltapad a fém
felületekre, kitűnően elviseli az üzemanyag által okozott felhígulást !
Stabil és nagyon magas olajnyomást biztosít, valamint csökkenti az olajfogyasztást
JELLEMZŐK:
100 % szintetikus kenőanyag észter bázissal, többfokozatú
Viszkozitási fok SAE 15W60
Sűrűség 15 °C -on NF T 60 101 0.892
Viszkozitás 40 °C -on NF T 60 100 179 mm2/s
Viszkozitás 100 °C -on NF T 60 100 24 mm2/s
Viszkozitási index (VIE) NF T 60 136 164
Viszkozitás 15 °C -on ASTM D 5293 3400 mPa.s
Lobbanási pont NF T 60 118 244 °C
Dermedés pont NF T 60 105 -39 °C
NOACK illékonyság NF T 60 161 8,2 súly %
TBN ASTM D 2896 9,6 mg KOH / g
Ok......I'm delayed a little but all I need to do now is bolt up the wheels and finish triming the hood. While I am doing that Robert is going to make sure the dyno shop is ready for it.
Akkor én is olyan hülye vagyok mint te mert nem tudtam megoldani a leömlőt 30 e ből, valahogy mindig azt hajtogatják, hogy jó munka + jó anyag = kicsit drága lenni :-)))
Szerintem léteznek csak metanol befecsis rendszerek ahol nem kevernek vizet hozzá és ugye a hatásfok egy kicsit jobb, csak ha jól emlékszek akkor nem ugynaz a két rendszer vagyis a vizest nem lehet csak metanolal üzemeltetni viszont a metanolost lehet vizzel is.Ha tévednék akkor bocsi.
Én minden jótanácsnak és észrevételnek örülök és átgondolom, na meg lehet, hogy ugy csinálom, de mindennek az alapja hogy megértsem és valahogy ez nem sikerült az elöző hozzászólásodban. Ami természetesesen az én hibám, de nem tudom értelmezni.
""Tank versus pumpa. Ez egy Aeromotive A1000 ha jol latom. Azt a pumpat minden fele keppen ugy kellene elhelyezni, hogy a gravitacio is segitsen etetni ot (meg kell emelni a tankot)."""
ha pumpának kell a garvitáció akkor miért a tankot kell megemelni?
""Masik oldalrol ahogy nezem ezen a tankon nincs sump. Ha ez tenyleg igy van, akkor vagy csinaltatni kell ra, vagy vmi mas modszert alkalmazni az ellogykolodes ellen (baffle es foam mondjuk, de a legjobb a sump lenne). """
Mi az a : sump, baffle es foam
Na csak enyit nem értek
Kérlek írd le ezeket ha lehet úgy, hogy magyarul is érthető legyen.( a tank ugyan olyan mint novába van, szivacsos, meg visszafolyásgátlós, meg mittudom én. Lehet valahol mégis dereng a fény )
mindenképpen érdekes dolgokat fog mutatni az autó, újonan kitalált dolgokat is fejlesztünk benne és egy teljesen más szemszögből fogja bemutatni a 2000 ccm motor határait
( remélhetőleg )
szerintem ugy érti, hogy neki se halad a projekje a Gyula turbonál és ha sajátját se tudja gyorsitani akkor a tiedet miért tudná, de az is lehet tévedek.
A novában is polikarbonát van és azthiszem az is ment 200 felett. Talán az a megpoldása a dolognak, hogy amenyiben nem üveg van benne akkor kell középső merevitő ?
Remélem többen is leírják a véleményüket evvel kapcsolatban.
semi olyat nem szeretnék tiltani ami biztonságos és könyit az autón, de én személy szerint még nem használtam és nem tudom hogyan viselkedne egy ütközésnél.