A gyári lendkerekem mértem, az kb10 kg.
Az ITR lendkerekére 14-15 lbs-t írnak. (6-7 kg)
Ha már olyan okos vagy (mert nyílván a tudásod/ tapasztalatod többszöröse az enyémnek), hogy belekötsz az én okoskodásomba, akkor kérlek pár helyesbítő infoval lásd el az "átvert" olvasókat, ne csak a ledegradáló szövegeddel.
Na puszi.
És ha nem a max whp-ról, hanem a pillanatnyiról beszélünk??? Nem értem teljesen.
A könnyebb lendkerék olyan, mint a könnyebb kerék. Kisebb erőt kell a motornak kifejteni, h forgásba hozza. Márpedig ameddig nem pörög fel az a kerék, avagy lendkerék, addig valahonnan teljesítményt kell elvonnia, nemde?
"egy nehezebb lendkerékkel gyorsításkor később áll rendelkezésre ugyanaz a teljesítmény"
Akkor a főtengely le csökken??? Sztem a whp kevesebb, ameddig gyorsítani kell a lendkereket. Nekem ez egyértelműen hajtási veszteség.
Köszi, meglett félig meddig, de a diagrammoknak nyoma veszett.
Ha nem nagy kérés, megtennéd, h a robikaperformance kukac gmail.com-ra elkülldöd újra, diagrammostúl? Nagyon megköszönném!
Esetleg egy ezen a napon történt punto mérés nincs a tarsolyodban?
Igazán írhatnál valamit, h egyáltalán született-e értékelhető mérés, a whp árdekel főként!
He ekkora Afr eltérést okoz, akkor azért teljesítményben sem lehet olyan pici a diffi, h ne lehessen érezni! Illetve azt is írta GMalma, h a nyomás is megnőtt a direktszűrőtől, az meg általában érezhető
Hogy kissebb legyen a veszteségem.
Lehet nem ér semmit, de a saját autómon szeretném megtapasztalni, mert mindenki monnd mindent, és én nem szeretnék beállni a sorba, azt hiszem el, amit látok!
Sos kéne síkoltatnunk egy turbos 4-1 leömlő mind2 oldali talpát, a gépműhely nem tudta megcsinálni, tudtok ajánlani valakit, aki meg tudná csinálni, és nem ül rajta napokig?
Én úgy tudom, h átmérőre és szélességre egyaránt vonatkozik.
Mondjuk ezt nem szokták betartatni, Szombaton ment streetben Honda civic, a gyári 195ös gumi helyett 175össel, én szóltam neki, h nem franko a méret, erre mondta, h többszőr is nézték és nem szóltak semmit!
"Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs engedélyezett. Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus műszaki specifikációjában meghatározott méretű abronccsal kell rendelkeznie."
Ezt a turbot nem erőltetném, mert gagyi.
Ha a motorbelsőd határait akarod kihasználni, akkor elég a k04, mert 300 le-nél sokkal többet nem bírnak a hajtókarok.
Cooler, befecsi, kipuff, chip.
Vagy turbo és hajtókar csere.
A gyári 10es avagy az arp?
@Nissan!
Nem szeretnék kókányolni, valszeg faragni kéne a más tipushoz gyártottból is, és akkor már inkább csináltatok bele való tőcsavart!