timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 230 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.04.18. 16:03:44 (13623
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Rendeben örülök,h sikerült megoldani.... 
Re: GMalma (13616)
válasz erre előzmények 2009.04.17. 11:36:47 (13615
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ha tudok szerezni akkor szombaton írok ide.... 
Re: GMalma (13614)
válasz erre előzmények 2009.04.16. 14:15:04 (13613
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Akkor ha tudok akkor hozok magammal vas reggel 2 17es "üres" kereket....112es az osztóköre, de van csavarom amivel felmegy..... 
Re: GMalma (13612)
válasz erre előzmények 2009.04.16. 13:41:20 (13611
Felhasználói profil
14.77 @ 157
hát helyileg mosonmagyaróvár, nem tudom,h te merre,de tippem szerint az ország másik fele....mert ez így szokott lenni...
holnap tudok neked pontos infót mondani,h lesz-e még 2 kerék.... 
Re: GMalma (13610)
válasz erre előzmények 2009.04.16. 11:09:09 (13609
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nekem sikerülüt szereznem kettőt, vagyis hármat, megkérdezem a gumisomat lehet,h van nekik  még kettő elfekvőben, csak hogy oldjuk meg,h meg is kapd még a verseny előtt ha találok...?ott gondolom nem tudod felrakni vagy vasárnap reggel vhol? 
Re: GMalma (13600)
válasz erre előzmények 2009.01.12. 10:43:51 (12847
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És mitől kapott ennyit az élettől? Széles vigyor  
Re: Turboá (12846)
válasz erre előzmények 2009.01.12. 10:13:26 (12844
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Azt a ku....hát csoda.h nem történta nagyobb baj...
Nem semmi?milyen márka a hajtókar? 
Re: Turboá (12841)
válasz erre előzmények 2009.01.12. 10:12:08 (12843
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Az nem rossz kiindulási pont,bár az 1.8as motor miatt olyan kategoróba kerül ahol sok esélye nincsen,de az elején ne is az legyen a lényeg,hanem,h  kitanulod ezt az egész dolgot,és az időt próbálod legyőzni,nem pedig a kat profiait...
aztán meg lehet feljeszteni azt is, hf weberek mondjuk akkor a fogyasztás a csillagos ég, de menni is fog... 
Re: Honda09 (12842)
válasz erre előzmények 2009.01.09. 22:08:26 (12827
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Igen még bontatlan és szeretném,ha az is maradna......
Köszönöm az elismerést, igyekszem... 
Re: kissnandi (12826)
válasz erre előzmények 2009.01.09. 13:31:46 (12824
Felhasználói profil
14.77 @ 157
naja azt sejtettem... Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (12823)
válasz erre előzmények 2009.01.09. 13:10:45 (12822
Felhasználói profil
14.77 @ 157
sztem is 10vt, az injektort viszont egyáltalán nem tudom.... 
Re: Zolti (12821)
válasz erre 2009.01.09. 12:25:04 (12820
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Egy kérdés Audisoktól...
A 184 lovas 200 turbó az 10 v 20 szelepes?mekkora injektorok vannak benne?375ös elég lenne olyan 300 lóig?vagy ha az S4est rakom bele már az nagyobb?
Szeretnék hobbiautónak egy olyat, nem a 11es idők hajkorászására, csak úgy havonta egyszer kigurulni és kerülni egy jót, élvezni a Q autózást...
Segítséget előre is köszönöm!
Marco 
válasz erre előzmények 2009.01.09. 01:09:54 (12806
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello!
AAT van szigorúan 6 ganggal.....mondjuk már inkább A6... Széles vigyor
Nem tudom,h szabad-e ilyet linkelni..?!?!
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 
Re: kissnandi (12805)
válasz erre előzmények 2009.01.08. 20:44:50 (12803
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello!
Benyás persze, S2es kipufföntvény meg azt hiszem,h 10VT komp oldal vmi szintén más középrésszel összerakva. Akipuff méretem 45/55 a komp oldal 44/62,szóval annyira nem kicsi,de nem is nagy,h alacsonyabbról is meginduljon,mindez persze vastagtengellyel.
Jelenleg a 31em mm-es WG-m van fent,nem a nagy Audi WG, mert az sehogy nem fért volna fel,most 1.5esnyomáson használom, februárban felmegy a nagy kémény, új ECU, a nyomás is felkerül a helyére, azaz olyan 2.0 bar környékére,majd ahogy jól működik, jelenlegi konfiggal olyan 220 lóra saccolom a rugalmassági gyorsulások eredményei alapján más autókhoz viszonyítva, tavasszal talán olyan 250-260 lesz,természetesen februárban lesz egy pontos pados mérés...
sajnos 400on nehéz vele jó időt menni, mert egyrészt nehéz az autó, másrészt ez a sor 5 motor nem szereti a pörgetést,na meg elindulni sem lehet, ez az időm az utca 215/35ös gumimmal sikerült, még 3.ban sem tudtam igazán megtapadni, Lacházára kap 16 v 17es slicket, talán lesz 14 közepe... 
Re: glo (12797)
válasz erre előzmények 2009.01.08. 08:47:20 (12791
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello!
én személy szerint a KKK csigákat részesítem előnyben,főleg azért mert egymással típusonkénmt nagyon jól variálhatóak,azt raksz/rakatsz össze amit akarsz, annak fejében,h mekkora a motor levegőigénye, mennyit tud elnyelni, mi az ami még nem folytja meg és lesz sourge...nekem egy K24/26 van femt ugyen dieselen,de egy nagyon fasza csiga, teljesen új belsővel és elérhető áron. Neked valszínű a 24es kipuffoldal 45/55 kevés lenne,de a 44/62es komp oldal az már nem is rossz..számolgatni kellene egy kicsit,és akkor kijönne,h mi is kell Neked..lehet,h elbírná a 26/27et is..... 
Re: glo (12787)
válasz erre előzmények 2009.01.07. 09:27:59 (12770
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát Uno pörgetésben verhetetlen vok az tuti... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: VMate (12769)
válasz erre előzmények 2009.01.06. 18:14:41 (12766
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ha csak kipróbálni akarod,akkor természetesen teljesen felesleges slicket rakni rá, az alap én nem turbósított meg szarrá húzott hondák általában sima nyári utcai gumikkal mennem,amiket én láttam,integrák is a gyári kerekekkel, mivel nincsa akkora nyomaték amit kell fogni,és a max teljesítményt is elég magasan adják le,ott meg már nem is pörög el annyira a kerék az alacsony teljesítmény miatt...bőven elég lesz Neked a nyári gumi,esetleg a nyomásból engedsz le egy kicsit és kész is...nem kell túlzásba vinni,ha nem olyan szinten van az autó,sztem felesleges lenne.... 
Re: Honda09 (12765)
válasz erre előzmények 2009.01.06. 16:48:24 (12764
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello,
tapasztalaom szerint a nyári jobban tapad,szélessége és magassága is legyen megfeleő,nekem pl a túl peres gumi miatt nem volt idáig jó idöm (/35),a legfontosabb az az,h minőségi gumi legyen,ami elég puha az mondjuk a Toyo, Eagel F1, SportContact 2es...én pl utóbilval próbálkozom legközelebb meg slickel is,kiderül melyik a jobb, a slicknek ugye el kell érnie egy hőmérségletet,h az elvárásnak megfelelően működjön.... 
Re: Honda09 (12763)
válasz erre előzmények 2009.01.06. 15:24:36 (12762
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Sztem nem ua,max a blokk,mert ugye az uno az 111néhány lovas a punto meg 130 valahány...szóval gondolom csiga hf injektorok ECU más lehet.....
sztem....
minek az neked?azt is táblának akarod vezetni? Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: VMate (12761)
válasz erre 2009.01.05. 10:38:27 (12760
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello!
A BMW automata váltokról tud vki vmi érdemlegeset mondani?Nekem az automata az Mecedes,de abban meg a CDI nem tuti a VW csoport Tiptronikja szintén oda való,ahova általában 2szer 3szor járunk egy nap....
egy 330dezső vásárlásán gondolkodom,de inkább a manuált javasolják páran,mivel nem nagyon maradna gyári,60as komp oldal cooler kipuff ECU,ilyenek.... 
válasz erre előzmények 2008.09.24. 22:23:14 (11772
Felhasználói profil
14.77 @ 157
holnap du vagy péntek reggel odamegyek fel tudod nekekm dobni a felnikre a slickeket?van időpont?! 
Re: VZalan (11757)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 19:49:53 (11766
Felhasználói profil
14.77 @ 157
hát olyan 200 ló körül lehet meg olyan 500nm úgyhogy gyengusnak sem mondanám.... Széles vigyor
termnészetesen 6os váltóval,na mind1 próbálgatok... 
Re: Robi-ka (11764)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:41:03 (11763
Felhasználói profil
14.77 @ 157
185 550 asszem matador,és tényleg nagyon puha...csak sajna elég keskeny,,,,,vagy? 
Re: Robi-ka (11762)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:37:05 (11761
Felhasználói profil
14.77 @ 157
sima 80as coupét kell venni én meg tudok turbós mocut neked aztén összerakjuk....nem gond... 
Re: VZalan (11741)
válasz erre 2008.09.24. 18:35:00 (11760
Felhasználói profil
14.77 @ 157
15ös slick az elég kevés lenne nem?!?!mondjuk nagyon puha..... 
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:04:49 (11755
Felhasználói profil
14.77 @ 157
most úgy néz ki,h lesz slickem,azzal talán sikerül,ha sikerül akkor megyek fertőre is bemutatom.. Széles vigyor  
Re: VZalan (11753)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:03:58 (11754
Felhasználói profil
14.77 @ 157
rs2es befecsik kellenek minimum egy K26/27es csiga(én most adtam el a 26osomat..szopó.. Széles vigyor ) egy jó ECU cooler kipuff...ennyi aztán 400 kb ló.... 
Re: VZalan (11750)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 17:59:43 (11752
Felhasználói profil
14.77 @ 157
holnap rakom fel az új csigát,nem nagy kaland....jah lehet,h megyek fertőre nem tudom,mert előtte meg megyek lacházára ste meg piálás,ha túlélem megyek.. Széles vigyor a gumikat már elvitték jah 
Re: VMate (11720)
válasz erre előzmények 2008.09.23. 10:43:00 (11714
Felhasználói profil
14.77 @ 157
valami slick kellene szerintem is,még lehet,h tudok keríteni azt is,nem tudom...még nem rajtoltam slickel és azt előtte meg kell tanulni...
én is a 16osra szavazok a 17esnek nincsen tól nagy oldalfala a 18asom meg 2.5 ceni magas a 8.5es felnin....
 
Re: Robi-ka (11712)
válasz erre 2008.09.23. 10:15:42 (11711
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Sziasztok!
Gumival kapcsolatos kérdésem van...mi a fontosabb gyorsulásnál?szélesség vagy magasság(a mínőségi gumi persze alap)..7végén futam és arra szeretnék vmi jó gumit mert az utcaival smemi normális eredményt nem tudok elérni(215/35 18)..van egy satz 235/45 17 conto sport contact 2esem,vagy az túl széles és nem elég magas?!vagy legyen vmi 16os?205-225/55 16?!
válaszokat éás tapasztalatokat előre is köszönöm...
az autóróla mire kell annyit,h egy soros 5ös tdi,saybor féle csúcsok,K16os csiga 1.7es nyomással,chip, nagyon nagy cooler,kémény meg pár apróság...lóerőt nem írok,amíg nincs hivatalos mérés...
köszi! 

összesen 230 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!