hát helyileg mosonmagyaróvár, nem tudom,h te merre,de tippem szerint az ország másik fele....mert ez így szokott lenni...
holnap tudok neked pontos infót mondani,h lesz-e még 2 kerék....
nekem sikerülüt szereznem kettőt, vagyis hármat, megkérdezem a gumisomat lehet,h van nekik még kettő elfekvőben, csak hogy oldjuk meg,h meg is kapd még a verseny előtt ha találok...?ott gondolom nem tudod felrakni vagy vasárnap reggel vhol?
Az nem rossz kiindulási pont,bár az 1.8as motor miatt olyan kategoróba kerül ahol sok esélye nincsen,de az elején ne is az legyen a lényeg,hanem,h kitanulod ezt az egész dolgot,és az időt próbálod legyőzni,nem pedig a kat profiait...
aztán meg lehet feljeszteni azt is, hf weberek mondjuk akkor a fogyasztás a csillagos ég, de menni is fog...
Egy kérdés Audisoktól...
A 184 lovas 200 turbó az 10 v 20 szelepes?mekkora injektorok vannak benne?375ös elég lenne olyan 300 lóig?vagy ha az S4est rakom bele már az nagyobb?
Szeretnék hobbiautónak egy olyat, nem a 11es idők hajkorászására, csak úgy havonta egyszer kigurulni és kerülni egy jót, élvezni a Q autózást...
Segítséget előre is köszönöm!
Marco
Hello!
Benyás persze, S2es kipufföntvény meg azt hiszem,h 10VT komp oldal vmi szintén más középrésszel összerakva. Akipuff méretem 45/55 a komp oldal 44/62,szóval annyira nem kicsi,de nem is nagy,h alacsonyabbról is meginduljon,mindez persze vastagtengellyel.
Jelenleg a 31em mm-es WG-m van fent,nem a nagy Audi WG, mert az sehogy nem fért volna fel,most 1.5esnyomáson használom, februárban felmegy a nagy kémény, új ECU, a nyomás is felkerül a helyére, azaz olyan 2.0 bar környékére,majd ahogy jól működik, jelenlegi konfiggal olyan 220 lóra saccolom a rugalmassági gyorsulások eredményei alapján más autókhoz viszonyítva, tavasszal talán olyan 250-260 lesz,természetesen februárban lesz egy pontos pados mérés...
sajnos 400on nehéz vele jó időt menni, mert egyrészt nehéz az autó, másrészt ez a sor 5 motor nem szereti a pörgetést,na meg elindulni sem lehet, ez az időm az utca 215/35ös gumimmal sikerült, még 3.ban sem tudtam igazán megtapadni, Lacházára kap 16 v 17es slicket, talán lesz 14 közepe...
Hello!
én személy szerint a KKK csigákat részesítem előnyben,főleg azért mert egymással típusonkénmt nagyon jól variálhatóak,azt raksz/rakatsz össze amit akarsz, annak fejében,h mekkora a motor levegőigénye, mennyit tud elnyelni, mi az ami még nem folytja meg és lesz sourge...nekem egy K24/26 van femt ugyen dieselen,de egy nagyon fasza csiga, teljesen új belsővel és elérhető áron. Neked valszínű a 24es kipuffoldal 45/55 kevés lenne,de a 44/62es komp oldal az már nem is rossz..számolgatni kellene egy kicsit,és akkor kijönne,h mi is kell Neked..lehet,h elbírná a 26/27et is.....
ha csak kipróbálni akarod,akkor természetesen teljesen felesleges slicket rakni rá, az alap én nem turbósított meg szarrá húzott hondák általában sima nyári utcai gumikkal mennem,amiket én láttam,integrák is a gyári kerekekkel, mivel nincsa akkora nyomaték amit kell fogni,és a max teljesítményt is elég magasan adják le,ott meg már nem is pörög el annyira a kerék az alacsony teljesítmény miatt...bőven elég lesz Neked a nyári gumi,esetleg a nyomásból engedsz le egy kicsit és kész is...nem kell túlzásba vinni,ha nem olyan szinten van az autó,sztem felesleges lenne....
Hello,
tapasztalaom szerint a nyári jobban tapad,szélessége és magassága is legyen megfeleő,nekem pl a túl peres gumi miatt nem volt idáig jó idöm (/35),a legfontosabb az az,h minőségi gumi legyen,ami elég puha az mondjuk a Toyo, Eagel F1, SportContact 2es...én pl utóbilval próbálkozom legközelebb meg slickel is,kiderül melyik a jobb, a slicknek ugye el kell érnie egy hőmérségletet,h az elvárásnak megfelelően működjön....
Sztem nem ua,max a blokk,mert ugye az uno az 111néhány lovas a punto meg 130 valahány...szóval gondolom csiga hf injektorok ECU más lehet.....
sztem....
minek az neked?azt is táblának akarod vezetni?
Hello!
A BMW automata váltokról tud vki vmi érdemlegeset mondani?Nekem az automata az Mecedes,de abban meg a CDI nem tuti a VW csoport Tiptronikja szintén oda való,ahova általában 2szer 3szor járunk egy nap....
egy 330dezső vásárlásán gondolkodom,de inkább a manuált javasolják páran,mivel nem nagyon maradna gyári,60as komp oldal cooler kipuff ECU,ilyenek....
holnap rakom fel az új csigát,nem nagy kaland....jah lehet,h megyek fertőre nem tudom,mert előtte meg megyek lacházára ste meg piálás,ha túlélem megyek.. a gumikat már elvitték jah
valami slick kellene szerintem is,még lehet,h tudok keríteni azt is,nem tudom...még nem rajtoltam slickel és azt előtte meg kell tanulni...
én is a 16osra szavazok a 17esnek nincsen tól nagy oldalfala a 18asom meg 2.5 ceni magas a 8.5es felnin....
Sziasztok!
Gumival kapcsolatos kérdésem van...mi a fontosabb gyorsulásnál?szélesség vagy magasság(a mínőségi gumi persze alap)..7végén futam és arra szeretnék vmi jó gumit mert az utcaival smemi normális eredményt nem tudok elérni(215/35 18)..van egy satz 235/45 17 conto sport contact 2esem,vagy az túl széles és nem elég magas?!vagy legyen vmi 16os?205-225/55 16?!
válaszokat éás tapasztalatokat előre is köszönöm...
az autóróla mire kell annyit,h egy soros 5ös tdi,saybor féle csúcsok,K16os csiga 1.7es nyomással,chip, nagyon nagy cooler,kémény meg pár apróság...lóerőt nem írok,amíg nincs hivatalos mérés...
köszi!