timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 727 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.10.18. 21:26:35 (17131
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Thomasnak nincs? 
Re: gentleman (17130)
válasz erre előzmények 2010.10.12. 19:55:59 (17105
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Muszály minden egyszerű dolgot átfogalmazni,mert a 3M bringáról sokaknak a Minnesota Mining and Manufacturing jut eszükbe Széles vigyor  
Re: Bkori (17104)
válasz erre előzmények 2010.10.12. 15:03:16 (17103
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Lehet h csak 2 milla,már nem emlékszem pontosan.Érzékeltetni akartam csak,h mennyivel drágább egy ilyen,mint egy tesco-s 2 kerekű izé... 
Re: ave (17102)
válasz erre előzmények 2010.10.12. 07:47:41 (17099
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mindenben versenyez,terep és országúti is ha jól tudom,de ez egy terep bringa volt. 
Re: ave (17097)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 22:11:14 (17096
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah,de van 100-ért is cipő,aszfaltra,mezőre,stb.

Volt kollegám bringázik,3m a szponzor által biztosított bringa...Ehhez képest még nem drága az audi tuning,és még tekerni se kell... Széles vigyor  
Re: Bkori (17094)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 20:41:27 (17092
Felhasználói profil
10.97 @ 200
hát anno kb annyiba került volna egy közép tudású repülő,mint az Uno,akkor inkább autó.
kb 14 éves koromig izgatott a modellezés,meg mostanában.

Autóépítés meg ilyen,mindig kicsi pénzből próbáljuk megoldani,aztán kurva drága lesz Széles vigyor  
Re: Bkori (17090)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 20:22:18 (17089
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Modellezés,na az is egy jó sport,régen nagyon érdekelt,de sajnos megfizethetetlen volt...

Ennek ellenére azért építettem repülőmodellt. Kacsint  
Re: Roberto (17088)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 19:40:46 (17087
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah 800ft/m vs 7000ft/m. Legalábbis webáruházon ezt láttam...
 
Re: Roberto (17086)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 13:58:05 (17084
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintem már egy éve is volt Széles vigyor  
Re: Bkori (17082)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 10:53:15 (17080
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Régebben próbálkoztam én is ilyen gyantás mutatvánnyal,elég nagy szopás.Sokat meg kell szerintem csinálni,mire elfogadható lesz az eredmény,arról nem is beszélve,hogy 1 db legyártása elég költséged.Gyári mocitetőről le kell venni a mintát,ez lesz a sablon,ebből tudsz csinálni héjat.Ha csak 1db-ot gyártasz le,akkor ez mehet is a szemétre.

Sajnos nekem nem sikerült elsajátítani rendesen a technikát,és az alapanyagforrásom is elég drága volt,így felhagytam a próbálkozással.

Jó lenne amúgy újra kezdeni,de kicsit több sikerrel. 
Re: hori (17079)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 08:14:32 (17077
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Érdekes,én a webshop menüpont alatt mindennek az árát megtaláltam Hö?  
Re: hori (17076)
válasz erre 2010.10.08. 15:44:24 (17053
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nissan guruk!

Szükségem lenne GA14 1.4-es 16v láncos motorba egy alkatrészre,ami feszíti a felső láncot.Bárdinál csak komplett szettben van sajnos.

Van valami vonalatok,ahol lehet külön is venni ilyet újan? 
válasz erre előzmények 2010.10.08. 15:06:04 (17052
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sorry,calico a bevonat,acl race csapágy ha jól értem.
A főtengelycsapágyat nem bántják,csak a hajtókarnak nagyobb a hézaga. 
Re: GMalma (17049)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 15:01:18 (17051
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akkor kell bele keresni performance megoldást.Hidd el a gyári jobb,mint az utólagos egyedi,amiből 1 szett készül.

Audinál elvileg 500 lóig nem kell basztatni,felette szoktak 0.001 collal nagyobb hézagot rakni bele.

Calico gyárt audihoz,lehet saab-hoz is van. 
Re: GMalma (17049)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 13:25:45 (17048
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Csak azért kérdezem,mert nem tenném rá a nyakam,hogy ezek bármilyen formában is elérnék a gyári minőséget. Valami oldtimerhez kell,hogy nincs bele? 
Re: GMalma (17047)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 10:02:08 (17046
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Varró művek,Zalaegerszeg pl. Mihez kell? 
Re: GMalma (17045)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:44:18 (17034
Felhasználói profil
10.97 @ 200
én is kíváncsi lennék,hogy néznek ki a 8000-et futott wiseco-k. Széles vigyor Remélem nem így... 
Re: Robi-ka (17033)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:03:20 (17030
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát sajnálom. Hidrósnál persze hülyén hangzik,h kicsi a szelephézag,de ott is kell mérni,persze csak felújítás után van értelme sztem.Ha bemarják a szelepüléket,akkor ugye ugyanannyit illik leszedni a szelep végéből is. 
Re: Robi-ka (17029)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:00:26 (17028
Felhasználói profil
10.97 @ 200
nem értem mit csodálkozol.Húzott 1.6 td-n egyébként találkoztam hasonlóval,de ott még nem esett ki,csak be volt púposodva az amúgy sík hf... Széles vigyor  
Re: recska (17027)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:52:45 (17026
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah,ott depóztunk Thomas73 autójánál.

Kocsi nélkül én se ismerek fel senkit. Széles vigyor  
Re: Sefig60 (17024)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:52:06 (17025
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez az audié,ha jól látom? Mi történt? 
Re: Robi-ka (17020)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:44:12 (17023
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem pl sértetlen volt az összes szelep,sztem valamit a csövezésből ehetett be... 
Re: Robi-ka (17020)
válasz erre 2010.10.05. 20:43:30 (17021
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ilyen volt az enyémben az összes...Ennek ellenére kiváló kompresszió volt benne.

 
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:38:56 (17018
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem akarok hülyeséget mondani,de ez nem lehet csörgés nyom,az sokkal kisebb (salt and pepper). Mintha apró borsszemek lennének...

Ilyen nyom nekem is volt az összes dugómon,amikor megbontottam,de valami külső behatásra gyanakszom,mert látszik,h fizikia deformáció. 
Re: Robi-ka (17016)
válasz erre előzmények 2010.09.27. 10:25:38 (17010
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Gt3071R vagy mi? 
Re: Jugo (17009)
válasz erre előzmények 2010.09.27. 10:09:37 (17008
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Gondolom így rpm limit is megy vissza gyári közelire. Kíváncsian várjuk,mit tud majd a gép,remélhetőleg az eső is messze elkerüli kkl-t. 
Re: Jugo (17007)
válasz erre előzmények 2010.09.27. 09:58:14 (17006
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Összeállt a vas? Ilyen himbatörésnél a dugók/szelepek megússzák a dolgot? 
Re: Jugo (17005)
válasz erre előzmények 2010.09.22. 12:23:53 (16989
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Milyen? K-jet? Nem hiszem amúgy... 
Re: Norbitron (16988)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 18:36:21 (16986
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Gondolom turbósnál,vagy neten.Sok china szar is van olcsón,de sztem a csapágyak a rákfenéi ezeknek,amúgy meglepődtem a minőségén.

A csapágyak vannak sokkal szarabb anyagból. 
Re: pista200sx (16985)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 15:29:43 (16984
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ugyanazok a csapágyak vannak a T3 és T04E-ben is,de gondolom a többiben is.Nem nagyon szaroztak akkoriban,hogy minden csigához külön gyártósor kelljen. 
Re: pista200sx (16983)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 15:17:50 (16982
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Általában ezt akkor csinálja,ha nagy az olajnyomás alapjáraton,a turbó viszont nem forog eléggé,így nincs meg a labirint hatás.

Másoktól is hasonló infókat kapok,hogy ha 1-1.2 baron megy,akkor sokáig bírja.

Van itthon egy nekem is,tettem bele garrett csapágyakat egy régi turbómból.Kicsit félek tőle,hogy mikor fog tölteni,szvsz túl nagy a kipu oldal. 
Re: pista200sx (16981)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 12:29:19 (16980
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Majd egy mérés jó lenne. A régi méréseden a kisebb csigával az látszott,hogy nincs értelme tovább forgatni,mivel nem nőtt jelentősen a teljesítmény,ha jól emlékszem. 
Re: Jugo (16979)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 11:58:37 (16978
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Te mennyit mentél eddig a china turbóval,hány km-t? 
Re: pista200sx (16977)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 07:37:30 (16975
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Max akkor,ha 150km/h-s szél fúj Széles vigyor  
Re: pista200sx (16971)
válasz erre előzmények 2010.09.16. 15:03:30 (16946
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Talán most a fogyasztásod is jobb lesz talán. 
Re: GMalma (16944)
válasz erre előzmények 2010.09.16. 15:02:54 (16945
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Gyújtás... 
Re: GMalma (16944)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:20:54 (16940
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Magyarul lehet kevés a pumpád,illetve valami dugulás van,amivel csökken a szállított mennyiség.Ha van rá lehetőséged,köss be egy mérőórát a rendszerbe,és figyeld a nyomást.Ez nem könnyű,főleg hogy menet közben kell mindezt,de nem tudok jobbat mondani,hogy kizárd a pumpa elfogyást. 
Re: radics1 (16939)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:19:17 (16939
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A diagram szerint kb 50 gallont tud szállítani 1,5 baros nyomáson,ha 3 bar a rendszernyomásod.Ez 189l/h. 750ccm injektor 100%-on meg 180 l/h 
Re: radics1 (16937)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:11:52 (16937
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ilyen van nekem is,HP= high pressure.Van diagrammom a szállításról nyomás függvényében,majd megnézem. 
Re: GMalma (16936)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:04:40 (16934
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Amúgy szvsz elég a 12.5-12.2,nem kell dúsabb etanolból. 
Re: GMalma (16930)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:03:34 (16932
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mi a száma? Hp? 
Re: GMalma (16926)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:00:23 (16927
Felhasználói profil
10.97 @ 200
830 ccm injektor? 
Re: GMalma (16926)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 12:56:37 (16925
Felhasználói profil
10.97 @ 200
AC kicsi? Mid van? 
Re: GMalma (16921)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 12:56:02 (16924
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah most már vágom,nem okoskodni akartam Széles vigyor

Mindegy,egy sakkmesternek elnézzük,ha rosszul mondja... Zokog  
Re: radics1 (16923)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 12:55:03 (16923
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A lambda is arányszám,csak az afr reciprokát kell venni, és megszorozni az adott üzemanyagra jellemző sztökiometrikus égési aránnyal (benzinnél 14.7).

Tehát ha lambda = 0.85 akkor

0.85*14.7=12.5AFR ( azaz 12.5:1)

Mindkettőt ugyanazzal a szenzorral mérik,nem igaz? Vagy most én nem értem mi a kérdés. 
Re: ave (16922)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 10:47:51 (16917
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Milyen nyomáson?Azért az se elhanyagolható. 
Re: GMalma (16916)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 19:08:16 (16874
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mondjuk duty cycle,AFR,rpm,map elsősorban. 
Re: GMalma (16868)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 19:04:33 (16873
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát a 25% inkább 40,ha tisztán használod,legalábbis nekem ez a tapasztalatom. 10 nekem az alja,de akkor lábujjhegyen,ha normálisan használom,akkor 12... Benzinből 8-9 volt az átlagos,legalja 7 ha minden igaz. 
Re: GMalma (16872)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 17:07:57 (16866
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A rendszer tehetetlenségéből adódik,h ha elveszed a gázt,ergo nem kap annyi levegőt,hirtelen bedúsul a keverék 1-2 mp-re.Ezért szokott lenni,h ilyenkor elvesz x%-ot a befecskendezett mennyiségből.Kb ugyanaz,mint a gyorsítási dúsítás,csak fordítva.Ha fent elfogy,elszegényedik,akkor vagy nem elég az üzemanyagszállítás,vagy a befecsik kicsik.Van erről valami infód,mekkora a kihasználtság? Log nélkül ember legyen a talpán,aki megmondja a millió ok közül miért nem jó. 
Re: GMalma (16862)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 15:02:09 (16827
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintem akkor kell majd rá nagyobb wg,ha a fordulatszámmal emelkedik a nyomás is,mert nem tudja elengedni (boost creep,ha minden igaz) 
Re: Breki (16826)

összesen 727 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!