1. Hitel... már 2x annyi mint mikor felvettem
2. Fizu csökkenés, határozatlan ideig, állítólag a válság végett
3. Idén egyáltalán nem volt plusz meló/bevétel
4. Motort és magamat is összetörtem 1 hónapja
Körvonalazódik a szitu, már biztos, hogy nem 1.8 16v, se 8v nem kerülhet bele, sőt még az 1.6 8v EG sem, mert nem férne bele a kat. kiírásba, e helyett JB és EG hibrid lesz, így bőven 1550 alatt marad a ccm. A fogadás miatt Streetben (AS1) kell rajthoz állni, itt a GTI szuzikkal még verseny képes is lehet, ha igen, végig tolom a jövő évet Lacházán.
Megnéztem a profi időket is (AP5, itt kéne indulni G1 1.8 16v-vel), ahhoz hogy verseny képes legyen a golf a Hondák űridejével ahhoz nagyon sok pénzt kéne belelapátolni, egyenlőre elérhetetlen, és a minirally is egyre jobban vonz, inkább oda csinálunk egy ladát.
13.8 az nagyon kemény, Én valahol 15.x környékére tippeltem. Vissza olvasva láttam hogy 14.4 volt az időd az átalakítás után és ez után lett könnyítve + puha gumi és meg lett a 13.8
Kipakoláson és minden "felesleges" eltávolítása után tudtatok még vmin könnyíteni? Nekem először a STREET kiírásnak megfelelően kell megépíteni, de miután megnyertem a fogadást akkor low price célgépet csinálnék belőle, mert felcsigázott a 13.x
esetleg van hozzá egy mért 400-as időd is? nekem még idén fogadásból építenem kéne egy "ütős" EG 1.6 8v-t, de ha nem találok belőle "jó" állapotút akkor lehet KR 1.8 16v kerül a G1 kasztniba
"dbilas tengely és szeleprugók" húú, ez nem 2 fillér, de biztos jó kis méregzsák lett belőle!
természetesen csak új kell, bár lendkerékből jó a használt is.
és Szabyk a Te esetedben a lendkerékhez kell választani kuplungot vagy a kuplunghoz lendkereket vagy mindegy? Úgy értem elöszőr legyen 1 tömegű lendkerekünk és ahhoz adnál kuplungot vagy ha tőled vennék kuplungot akkor ahhoz kell majd keresni lendkereket sajna a technika ezen részén még új vagyok
de dobj 1 tel. számot és holnap délelőtt rád csörgünk
Audi S2 Avanthoz keresek 1 tömegű lendkereket, hozzávaló szerkezetet és minden finomságot, "erőteljes" utcai használatra kéne, kb 5-600 Nm lesz, de ha a jövőt nézzük nem árt ha egy kicsit túl van méretezve.
Ha nincs jobb ötlet akkor irány Kiskőrös
olyan módon küldetem be mindig, hogy "online" nyomon követhető így tudom mikor merre van, de igen kockázatos, mert így csak a feltüntettet összeg után fizetek biztosítást és max csak annyit is térít meg, de eddig inkább bevállaltuk ezt a kockázatot mint, hogy keményen tejeljünk, vagy nem kell Unión kívülről vásárolni
Írj az eladónak ..., Én most a 240e Ft-os csomagra fizettem 5500 vámot tavaly a 64e-re meg 17e-t, akkor még nem tudtam amit most tudok, de a vámot teljes egészében sosem tudtam megúszni
Megint úgy jártam, hogy a Hétfőn amcsiból feladott csomagom szerdán már Pesten van a vámban, ezer papírt kitöltöttem, telefonálgatások. Most mindenki hallgat és messiásként várja a vámost hogy mi van
radics1: a végén ú. is vmi 1 tömegű lendkerekes tilton cucc lesz, nem? akkor meg minek várni
Tavaly rendeltem Amcsiból fejegységet, internetes követés miatt láttam hogy 2 nap alatt Pestre ért, de 1 héttel később sem akart megjönni a csomag Pestről!!!, 1 napig telefonáltam mire lett illetékes, 2 napra rá leküldték, a postásnak kifizettem a vámot, másnap megjött az értesítés, hogy csomagom van a vámba....
Komám 2.2 20VT-je múlthéten készült el, a fúrást kivéve a blokk 30e, a hengerfej 70e Ft volt Kecskeméten. A hengerfej és a blokk is jó állapotú volt a gépműhely szerint.
Köszi az infót, így gondoltam Én is, csak egyre többen használnak bármiféle kompenzáció nélkül 50-50%-ot, de mindegy Én megvárom az új motorvezérlőt és akkor abban lesz E85 és 98 "üzemmód" + szélessávú + jóval nagyobb injektorok.
Van valakinek E85-ös tapasztalata Bosch ...044-el? Gondolom nem bántja az E85.
Nekem az S4 most 9-10 liter körül fogyaszt, ez nyáron felmegy 10-12 -re, most nálunk a 98-as 319 Ft.
Nissan: neked benyával mennyi volt az átlag fogyid?
mert nekem ha megállna 14-15 literrel az átlag fogyi nyáron akkor 100km-ként 2-300 Ft lenne a megtakarítás, ha egy nyáron 8000 km-et belerakok akkor 24000 Ft-ot megspórolok, de a nagyobb injektorok és progizás miatt akár 4-5 év is lehet a megtérülés, feltéve ha nem nől a 98-as ára, ha mégis szerintem így is min. 2év mire 0-ra jövök ki.
Urak, ha már ilyen jól benne vagytok a turbó méretezésben légyszi segítsetek nekem, Én az Audi S4-emhez keresek golyós turbót (most K26 van rajta), milyen adatok alapján lehetne hozzá megfelelőt találni?
Stabil 1,5 bar a cél, ami túltöltéssel max 1.6, 1.7 bar.
Hamarosan belekerül a Vems + 440 injektorok, az új turbóhoz ha kell rakok nagyobb injektort, biztos kap 5 leömlőt és szellősebb kipuf rendszert. A szívó oldalon csak annyi változik a gyárihoz képest, hogy (zöld) HKS-en keresztűl szívja az oxigént és a lökös átalakítása miatt több levegő fogja hűteni a gyári coolert.
Tudtommal különbözik a 2 hengerfej, 1.5-re 1.6 GTI mehet, minden OK, de 1.6-ra 1.8 vagy 1.5-re 1.8 már nem mert a furatok nem stimmelnek(VW Golf fórumba mondták anno).
Én jövőre terveztem eladni az enyémet, jelenleg stabil, gyári állapotra sikerült hoznom alig 1 év alat, a vételár többszöröséért
Azért adnám el jövőre mert akorra már benne lenne 1 kis tuning is stabil 340-360 lóval, és akkor talán az értéke is nőne valamelyest.
Bár ha szemérmetlenül nagy összegat mondasz rá, vihető )
Ha hengerenként rakok 1et akkor 3500-4000 lóerős lesz az autóm? Kedvezmény jár 5 készletre? Gyors választ kérek mert hétvégén már rápattintanám a gépre!
Hasonló problémával közdöttem nem rég az Audinál, elmelegedett a beszívott oxigén + darabosan épült fel a teljesítmény, a hibát nálam a westgate okozta, nem zárt, nyitott megfelelően, amit az okozott hogy 1 vákuum csövemen volt 1 ici pici lyuk, cseréltük és OK lett a gép.
Ferodo betét beszerzésében lehet itt tudnak segíteni: www.fekaruhaz.hu
Nem ismerem őket, azt sem tudom müködik e még, csak láttam, hogy forgalmaznak Ferodo-t, talán a STARTAUTO a magyarországi importőre.
Én csak jókat tudok róluk mondani, olcsóak és korrektek, de nézzétek meg a referencia autókat, sok ismerőst találni: http://sicorubena.hu/autosport.php