timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 142 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.07.11. 10:23:58 (4385
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ha megengeded én is csak a véleményem írtam le és a tapasztalataimat. 
Re: tRebroN (4383)
válasz erre előzmények 2007.07.11. 07:39:58 (4378
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ATC elötte és utána is leméri az autódat mégis nagy szar amit csinál  
Re: tRebroN (4363)
válasz erre előzmények 2007.07.11. 07:38:34 (4377
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hát nem tudom én csináltattam kint is 2 projektet amerikában és itthon is csináltak már nekem különböző munkákat. Arra a következtetésre jutottam, hogy habár itthon sokkal kevesebb az alkatrészre a lehetőség, de még mindig jobb behozni az alkatrészeket mint amerikai nagytudásu shopokba szart építettni. Igenis a Magyarok között van sok link, de ugyan annyi jó szakember is, és ha már Sanyáról került szó, hogy a faszba gondolod, hogy pl Ő nem tud motort összerakni amikor Európa leggyorsabb hondája az ővé amit nem a szomszéd jani bácsi rakott össze, vagy mondhatnék más autókat, audi terén szerintem a Karkus Tomi is és az Isti is olyan szakemberek akik szinte mindent tudnak az audikról. Sorolhatnám tovább, hidd el amit a nagyvizen túl csinálnak annak nagyon kis % jó és a nagyrésze kint is humbuk. 
Re: tRebroN (4362)
válasz erre előzmények 2007.07.09. 07:11:15 (4325
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Igen ez pontos, és nézétek meg 3 év alatt menyit fejlődött a Magyar drag, érdemes lenne egy 2001 eredményt mellé tenni. Csodálatos fejlődésen megy keresztül a sport, 3 évvel ezelött sehol nem tartottunk európához, osztrákokhoz, németekhez stb képest és most ennek egy részét megverjük a másik részével versenybe vagyunk és egy kis részével vagyunk csak lemaradva ( itt főleg a hátsókerekesekre gondolok) 
Re: ave (4322)
válasz erre 2007.07.08. 22:01:39 (4319
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Találtam egy két érdekes eredményt :

95 ANTAL ATTILA RENAULT 5 GT TURBO A3 1 0,151 2,498 9,161 128,8 14,696 114,24 14,545 Döntő
186 VOGELSINGER SÁNDOR HONDA CIVIC A3 2 0,579 2,7 9,827 119,65 15,185 138,2 14,606 Döntő

142 SCHUSTER ZOLTÁN AUDI A5 1 0,277 2,384 8,684 140,08 13,238 175,4 12,961 Döntő
191 KARKUZS TAMÁS AUDI QATTRO A5 2 0,309 2,183 8,492 133,77 13,306 165,04 12,997 Döntő


A pontos dátumot kérem :-))) 
válasz erre előzmények 2007.07.06. 05:50:38 (4235
Felhasználói profil
7.01 @ 337
De ne a hengerfeje hanem a  családapa feje :-)))  
Re: hungryta.com (4234)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:15:54 (4158
Felhasználói profil
7.01 @ 337
A legjobb péld a Karmangia a nitrózott és nem nitrozott álapotra, nagy nitroval 
Re: ave (4154)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:13:36 (4156
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Automatta váltónál már az első 5 méter után rá lehet adni igaz akkor a tapadással lehetnbek gondok, de egy dual stages nitróval jelentősen javítható a hatásfok 
Re: ave (4154)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:00:22 (4153
Felhasználói profil
7.01 @ 337
nagyon kevésnek érzem a 2-3 tizedet, mert szar tapadás esetén is 0,6-0,7 tizedet hoz 100-150 Le 
Re: ave (4152)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:45:17 (4150
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Akkor ugy irom, hogy keréken dynojeten leadott 660 Le automata váltóval, de hogy nehezitsem a képletet mit tesz mindehez 300 Le direkt portos nitró ? 
Re: oioio-1 (4144)
válasz erre 2007.06.26. 21:34:56 (4144
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ave ha valami 780-800 Le ténylegesen persze főtengelyen és ehez 950 Nm nyomatékot is lead na meg soförrel együtt 1600 kg akkor mi a reállis 1/4 mérföldes ideje ? 
válasz erre előzmények 2007.06.15. 09:23:46 (4007
Felhasználói profil
7.01 @ 337
A 130 fok az IC nélküli időszakban volt, de majd jól meglátod, hogy a talon még sörhütésre is jó lesz annyira hideg a jeges víz :-)))) 
Re: szabyk RST (4003)
válasz erre előzmények 2007.06.15. 06:09:46 (4002
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Amenyiben csak dragra kell a IC hütés akkor nincs jobb a vizesnél jéggel kombinálva.
Nekem deresre hűtötte a motortérben lévő IC-rt a víz. 
Re: Falco (4001)
válasz erre előzmények 2007.05.26. 14:04:51 (3864
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Nem mondom, hogy nem kelhet de egyenlőre van valami megoldásom és ha az nem jön be akkor mindenképpen kereslek.
Addig is köszönöm  
Re: CRXPali (3861)
válasz erre 2007.05.25. 18:29:36 (3849
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Urak nagy segítség lenne ha valaki tudna egy 12 V üzemelő keringető szivatyut vagy akár benzinszivatyut ami birja a vizet :-))
Ja és ez nem olyan sürgős akár ma is jó, de ha csak holnap lenne az is jó 
válasz erre előzmények 2007.05.25. 18:04:08 (3847
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Sajnos nem elírás, mert a müszer csak 125 ig mér de kiakadt 
Re: NitroPetya (3833)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 06:01:57 (3827
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ja és azt a 0,7 bárt se ami pedig a turbóba van 
Re: oioio-1 (3826)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 06:01:08 (3826
Felhasználói profil
7.01 @ 337
most is alatta van, ha kiváncsi vagy akkor 524 Le rakott le és 571 Nm 2,6 nyomáson, 130 C beszívott töltőlevegő melett
igaz  6800  fordulat fölé nem pörgettük az autót, azt a +4000 rpm ami még van a motorban egyenlőre nem használtuk 
Re: NitroPetya (3824)
válasz erre előzmények 2007.05.24. 00:05:45 (3818
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Kunmadarason ott leszek 
Re: boti (3817)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:37:52 (3816
Felhasználói profil
7.01 @ 337
10500 max 11000 rpm
 
Re: boti (3815)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:30:16 (3814
Felhasználói profil
7.01 @ 337
volt ott már audi is nagyon komoly :-)))
 
Re: ave (3811)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:29:09 (3813
Felhasználói profil
7.01 @ 337
igen 6500 nál a nyomaték 571 Nm
 
Re: boti (3812)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:17:55 (3810
Felhasználói profil
7.01 @ 337
175 Le + Áfa :-)))))

Amugy még csak 6500 ig van felprogizva 
Re: boti (3806)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:17:08 (3809
Felhasználói profil
7.01 @ 337
még kevés, de azért megdöntötte egy kicsivel az eddigi padcsucsot 
Re: NitroPetya (3805)
válasz erre 2007.05.23. 21:43:38 (3804
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ma megmértük padon a talont és egész jó lett, szerintem a 11,5 eléri vagy akár alá is mehet az idő 402 méteren 
válasz erre 2007.05.15. 22:45:01 (3673
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Urak van két frisen beszerzett micky thompson et street radiál gumim 255/50 r16 méretben eladó. Akciós ára 60.000.-/db 
válasz erre előzmények 2007.05.14. 21:40:10 (3640
Felhasználói profil
7.01 @ 337
az is volt csak közben kiderült, hogy egy két dugó hiányos meg a szelepemelő pálcák kicsit görbék ja és a crom-molibdén gyürük kicsit megolvadtak az itthoni használattól, stb

De most lett egy teljesen új viper motorom, minden csak nézőpont kérdése :-)))) 
Re: Bkori (3639)
válasz erre 2007.05.14. 21:01:37 (3638
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Egy két kép a viperről ami soha nem lesz kész, de már legaláb összrakás fázisában van a motor

http://www.vipergyorsulas.hu/2007-05-09/index.html
 
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:43:51 (3601
Felhasználói profil
7.01 @ 337
nitrót az autóban 1-2 ben biztos nem tudok használni mert annál a fél futamnál is sok volt az eleje, de mivel hoszúak a sebeségfokozatok igy 3. ban egy 100 shot az év vége felé befigyelhet amenyiben nem esik szét elötte 
Re: SRobi (3597)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:41:03 (3600
Felhasználói profil
7.01 @ 337
azért most szétszedés elött lecsökent 12 végnyomásra, de ha be lesznek illesztve a szelepek akkor szerintem a 15 megütik majd, és hogy ez mellé kap 3-3,2 bárt és 10500 fordulatot akkor vagy szétmegy vagy nagyon jó lesz. a süritési viszonyt 9.5 re teszem kb 
Re: ave (3595)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:38:52 (3599
Felhasználói profil
7.01 @ 337
100 forintért ? még beruházásnak is jó :-))))) 
Re: ave (3593)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:37:51 (3598
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Cooler van az autóban csak eddig nem volt értelme használni de ami késik nem mullik, az elögyujtással pedig ovatosak vagyunk, de hamarosan azt is elkezdjük emelni legaláb 5 fokig :-)) 
Re: SRobi (3592)
válasz erre 2007.05.10. 06:52:23 (3591
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ave esetleg alkatrésznek 100 forintért ?


http://www.vatera.hu/renault_5_karoszeria_alkatresz_24604805.html
 
válasz erre 2007.05.10. 06:36:36 (3590
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Tegnap levettük a hengerfejet a talonról és ismét érdekes dolgokat láttunk a hengerfej teljesen szépen ki van portolva minden járat szinte tökéletes, viszont a szelepek nincsenek beilesztve a helyére és igy a kipufogó szelepek szinte nem is zártak ( volt oyan ami csak 10 % zárt )
Ezen kívül a szeleprugó és a szimering se szerette egymást mert tul nagy volt a szimering és a szeleprugó meg túl erős. A szelepek valamiért érintőre vették a dugok tetejét de ez tényleg minimálisan ahoz viszont elégé, hogy nem árt kicserélni őket és megoldani ezen problémát.
A hengerfej azért fujt át mert egy 3 rétegü tömitést tettek be az amcsik csak lehuzásnál valamiért 1-2 tizedet eltolodott a belseje és igy belemart a hengerfejbe ahol jól át tudott égni a tömités.
Amugy pedig minden jó a hengerfejben :-))))) 
válasz erre előzmények 2007.05.10. 06:30:09 (3589
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ja és 2,5 nyomáson 
Re: oioio-1 (3588)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 06:27:18 (3588
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Na akkor egy kis adat tölem is, én versenybenzinnel mentem ( C16 azaz magyar 127 oktán )eddig a talonnal mármint ha menetnek hívjuk mindazt a felet, de a kompresziómérő 14,5 mutatott és 3-5 fok között volt az előgyujtásom ja és eddig kb 9000 nél váltogattam amikor ment 
Re: SRobi (3547)
válasz erre előzmények 2007.05.02. 20:19:36 (3379
Felhasználói profil
7.01 @ 337
most próbáld meg forditva :-)) 
Re: civiccoupe (3374)
válasz erre 2007.04.25. 22:10:30 (3241
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Urak kellene egy kis segítség, keresném a BMW-n 2002-es 530I-n hol van a Vehicle Speed Sensor E39 BMW 5 os szeria Automata

Aki tudna segíteni nagyon megköszönném 
válasz erre előzmények 2007.04.05. 18:01:55 (2953
Felhasználói profil
7.01 @ 337
multkor a talonon 8500 fordulatnál egyszer csak azt mondta az AC hogy egy pilanat alatt nem ad több benzint mert megszünt az áramellátása és nem lett semmi baja az autónak 
Re: Atommanó (2932)
válasz erre előzmények 2007.04.02. 06:58:03 (2853
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Talán a legvalószinübb válasz, hogy abban a kettő hengerben valami ilyesmi lehetett az injektorral. 
Re: ave (2852)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 22:18:26 (2851
Felhasználói profil
7.01 @ 337
nem mindegyik csak 2 a 10 ből lett ilyen és mi is gondoltunk a kopogás érzékelőre, de igazán nem lehetett mérni, majd ezután kicsit jobban figyelünk :-) 
Re: ave (2850)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 22:08:50 (2849
Felhasználói profil
7.01 @ 337
sajnos félig lett progizva különböző más problémák miatt de ezekkel a dugokkal 4250 rpm melett 574 le adott le keréken 
Re: ave (2847)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 22:07:58 (2848
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ez még olyan 150-170 központi volt, de mostani tervek 300 direktportról szolnak 
Re: tommyt (2845)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 21:57:28 (2844
Felhasználói profil
7.01 @ 337
igy adott le 700 le feletti teljesítményt 
Re: szabyk RST (2842)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 21:56:33 (2843
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ezt itthon csináltuk az autón 
Re: tommyt (2841)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 21:26:11 (2840
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ezt itthon csináltam én, amugy ez nem egy hosszú folyamat kb 1 hónap :-)) 
Re: Saybor (2839)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 20:38:11 (2838
Felhasználói profil
7.01 @ 337
igen ez a viper, és tényleg nem túl szép 
Re: ave (2836)
válasz erre 2007.04.01. 15:23:29 (2831
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Találós kérdés, mitől lehet ez ilyen, én tudom a választ :-))
 
válasz erre előzmények 2007.03.28. 20:25:22 (2815
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Milyen volt a müsor ?
 
Re: szilvi5 (2813)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 20:24:49 (2814
Felhasználói profil
7.01 @ 337
az jóóó, de mint tudod a talont használom és az elég gyors :-)
 
Re: szilvi5 (2813)

összesen 142 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!