Hát nem tudom én csináltattam kint is 2 projektet amerikában és itthon is csináltak már nekem különböző munkákat. Arra a következtetésre jutottam, hogy habár itthon sokkal kevesebb az alkatrészre a lehetőség, de még mindig jobb behozni az alkatrészeket mint amerikai nagytudásu shopokba szart építettni. Igenis a Magyarok között van sok link, de ugyan annyi jó szakember is, és ha már Sanyáról került szó, hogy a faszba gondolod, hogy pl Ő nem tud motort összerakni amikor Európa leggyorsabb hondája az ővé amit nem a szomszéd jani bácsi rakott össze, vagy mondhatnék más autókat, audi terén szerintem a Karkus Tomi is és az Isti is olyan szakemberek akik szinte mindent tudnak az audikról. Sorolhatnám tovább, hidd el amit a nagyvizen túl csinálnak annak nagyon kis % jó és a nagyrésze kint is humbuk.
Igen ez pontos, és nézétek meg 3 év alatt menyit fejlődött a Magyar drag, érdemes lenne egy 2001 eredményt mellé tenni. Csodálatos fejlődésen megy keresztül a sport, 3 évvel ezelött sehol nem tartottunk európához, osztrákokhoz, németekhez stb képest és most ennek egy részét megverjük a másik részével versenybe vagyunk és egy kis részével vagyunk csak lemaradva ( itt főleg a hátsókerekesekre gondolok)
95 ANTAL ATTILA RENAULT 5 GT TURBO A3 1 0,151 2,498 9,161 128,8 14,696 114,24 14,545 Döntő
186 VOGELSINGER SÁNDOR HONDA CIVIC A3 2 0,579 2,7 9,827 119,65 15,185 138,2 14,606 Döntő
142 SCHUSTER ZOLTÁN AUDI A5 1 0,277 2,384 8,684 140,08 13,238 175,4 12,961 Döntő
191 KARKUZS TAMÁS AUDI QATTRO A5 2 0,309 2,183 8,492 133,77 13,306 165,04 12,997 Döntő
Automatta váltónál már az első 5 méter után rá lehet adni igaz akkor a tapadással lehetnbek gondok, de egy dual stages nitróval jelentősen javítható a hatásfok
Ave ha valami 780-800 Le ténylegesen persze főtengelyen és ehez 950 Nm nyomatékot is lead na meg soförrel együtt 1600 kg akkor mi a reállis 1/4 mérföldes ideje ?
Urak nagy segítség lenne ha valaki tudna egy 12 V üzemelő keringető szivatyut vagy akár benzinszivatyut ami birja a vizet :-))
Ja és ez nem olyan sürgős akár ma is jó, de ha csak holnap lenne az is jó
most is alatta van, ha kiváncsi vagy akkor 524 Le rakott le és 571 Nm 2,6 nyomáson, 130 C beszívott töltőlevegő melett
igaz 6800 fordulat fölé nem pörgettük az autót, azt a +4000 rpm ami még van a motorban egyenlőre nem használtuk
az is volt csak közben kiderült, hogy egy két dugó hiányos meg a szelepemelő pálcák kicsit görbék ja és a crom-molibdén gyürük kicsit megolvadtak az itthoni használattól, stb
De most lett egy teljesen új viper motorom, minden csak nézőpont kérdése :-))))
nitrót az autóban 1-2 ben biztos nem tudok használni mert annál a fél futamnál is sok volt az eleje, de mivel hoszúak a sebeségfokozatok igy 3. ban egy 100 shot az év vége felé befigyelhet amenyiben nem esik szét elötte
azért most szétszedés elött lecsökent 12 végnyomásra, de ha be lesznek illesztve a szelepek akkor szerintem a 15 megütik majd, és hogy ez mellé kap 3-3,2 bárt és 10500 fordulatot akkor vagy szétmegy vagy nagyon jó lesz. a süritési viszonyt 9.5 re teszem kb
Cooler van az autóban csak eddig nem volt értelme használni de ami késik nem mullik, az elögyujtással pedig ovatosak vagyunk, de hamarosan azt is elkezdjük emelni legaláb 5 fokig :-))
Tegnap levettük a hengerfejet a talonról és ismét érdekes dolgokat láttunk a hengerfej teljesen szépen ki van portolva minden járat szinte tökéletes, viszont a szelepek nincsenek beilesztve a helyére és igy a kipufogó szelepek szinte nem is zártak ( volt oyan ami csak 10 % zárt )
Ezen kívül a szeleprugó és a szimering se szerette egymást mert tul nagy volt a szimering és a szeleprugó meg túl erős. A szelepek valamiért érintőre vették a dugok tetejét de ez tényleg minimálisan ahoz viszont elégé, hogy nem árt kicserélni őket és megoldani ezen problémát.
A hengerfej azért fujt át mert egy 3 rétegü tömitést tettek be az amcsik csak lehuzásnál valamiért 1-2 tizedet eltolodott a belseje és igy belemart a hengerfejbe ahol jól át tudott égni a tömités.
Amugy pedig minden jó a hengerfejben :-)))))
Na akkor egy kis adat tölem is, én versenybenzinnel mentem ( C16 azaz magyar 127 oktán )eddig a talonnal mármint ha menetnek hívjuk mindazt a felet, de a kompresziómérő 14,5 mutatott és 3-5 fok között volt az előgyujtásom ja és eddig kb 9000 nél váltogattam amikor ment
multkor a talonon 8500 fordulatnál egyszer csak azt mondta az AC hogy egy pilanat alatt nem ad több benzint mert megszünt az áramellátása és nem lett semmi baja az autónak
nem mindegyik csak 2 a 10 ből lett ilyen és mi is gondoltunk a kopogás érzékelőre, de igazán nem lehetett mérni, majd ezután kicsit jobban figyelünk :-)