timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 499 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:00:46 (17029
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Kompressziot mértem. Mosolyog

Leszedtem a hengerfejet és kiderűlt, hogy egy kipuff szelep megolvadt.
Ki volt kopva az összes szelepvezető, lógtak a szelepek, mert kicsi volt a kipuff oldali szelep hézag. de ezt a jónevű audi tuner (aki összerakta az előző tulajnak) nem vette észre.
(hydros a hengerfej, gondolom meg sem fordúlt a fejében, hogy kicsi lehet a hézag)
A motor kb 2-3e km-t futott amúgy, amióta ősszerakták. 
Re: radics1 (17025)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:43:47 (17022
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ott nem ilyen feltünő. 
Re: Sefig60 (17019)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:42:57 (17020
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Akkor valszeg az elolvadt szelepem darabjai furódtak bele. 
Re: szabyk RST (17017)
válasz erre 2010.10.05. 20:33:56 (17016
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Urak, ez szerintetek csörgés nyom a dugattyúban?


 
válasz erre 2010.07.14. 15:09:51 (16444
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én attól félnék Gmalma helyében, hogy mi lesz, ha valami hiba folytán nem a programban beállított gyújtásérték lép életbe?! Mert azt nem fogja egyből látni az afr-en. 
válasz erre előzmények 2010.06.15. 19:16:03 (16306
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nyílván, mivel az emapot nem tudja szimulálni, de, ha mindkét rugóval tesz egy próbát az azért sokat elárúl! 
Re: szabyk RST (16305)
válasz erre előzmények 2010.06.15. 17:44:23 (16304
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Szereldd össze kint, és fújd meg kompresszorral, h mikor nyit ki! 
Re: pista200sx (16303)
válasz erre előzmények 2010.06.04. 22:45:11 (16251
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ki írta a chippet a gt28rs-hez és ha publikus, mennyibe kerűlt? 
Re: tyutyesz (16249)
válasz erre előzmények 2010.05.28. 01:16:36 (16110
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Punton ment 1.5-2.0 bar nyomason.
Lehet rugót cserélni benne természetesen. 
Re: MarcoR5 (16103)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 21:15:40 (16098
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Van nálam egy 38as kínai wg, jó állapotban.
15e az ára. 
Re: MarcoR5 (16091)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 11:36:31 (15892
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Radics: Lécci dobj nekem egy tel számot, zargatnálak tfsi turbo 1.8T-re heckelése miatt.
rspmotors kukac gmail.com, ha ide nem akarod beírni.
köszi. 
Re: radics1 (15890)
válasz erre előzmények 2010.04.28. 22:35:34 (15820
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A kötelező szelep becsiszolás és síkolás 10e Ft volt legutobb egy 8v-n.
 
Re: radics1 (15815)
válasz erre előzmények 2010.04.17. 03:55:08 (15769
Felhasználói profil
12.56 @ 175
GMalma:
Tudsz adni egy mail címet, amin zaklathatlak?
Haverom vett egy 95-ös 2.0 turbo saabot és elég érdekes dolgokat művel,nem nagyon tudok mit kezdeni vele. Köszi a segítséget. 
Re: GMalma (15768)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 19:09:58 (15765
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez a Te kocsidból van? Dugattyú is sérűlt? 
Re: radics1 (15761)
válasz erre előzmények 2010.04.07. 19:06:00 (15748
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Szia

Igen, tudsz mindent venni, elég nagy raktárkészlettel rendelkeznek. 
Re: TeamR (15747)
válasz erre előzmények 2010.03.30. 21:35:05 (15691
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Fejből nem tudom, holnap megnézem a műhelyben a számlát és beírom az összeget.
De egy turbóm lenne rá, hogy kevesebb lesz, mint a Bejoéké! Mosolyog  
Re: hori (15689)
válasz erre előzmények 2010.03.30. 10:09:40 (15676
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Szakálmetál. Én mindent velük csináltatok. 
Re: hori (15675)
válasz erre előzmények 2010.03.29. 10:17:11 (15672
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én ugyan ezt a konfigomat úgy járattam be, hogy 1000km ig 3e-s limiter, majd 1000-2000-ig 6e-s, de csak néha forgattam el, fokozatosan egyre tovább.
2000e után progizás és azóta tolom neki. 
Re: hori (15671)
válasz erre előzmények 2010.03.15. 20:55:03 (15639
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez így nagyon tág fogalom.

Én kb 13as CR-el járok és a vti gyári 10es CR-hez tartozó gyújtástábláját használom. 
Re: Belfegor (15638)
válasz erre előzmények 2010.03.03. 00:58:13 (15592
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Garrettet vettél vagy replicát? 
Re: GMalma (15590)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 10:32:34 (15586
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Használni lehet 50-50ben, elfog menni vele az autó. Részterhelésen nem lesz baja, ha nem 14.7es, hanem mondjuk 16os afr van. Arról nem is beszélve, hogy részterhelésnél kompenzál a lambda, így még akár az e85 ellenére is lehet ideális a keverék, ellenben a padlógázzal, amikor előjön az üzemanyag hiánya, és tutira szegény lesz. (feltételezve, hogy benzinnel az ideális keverékkel járt)
Egy suzukival még azt mondom lehet módosítás nélkül kevert e85el járni, de egy turbós autónál rendkívül fontos a megfelelő afr, főleg teljes terhelésnél. 
Re: GodRat (15585)
válasz erre előzmények 2010.02.28. 12:12:50 (15584
Felhasználói profil
12.56 @ 175
De, el fog szegényedni értelem szerűen. A kérdés a szegényedés mértéke. Ha eddig túl dússal járkált, akkor jó lehet, de én nem próbálkoznék ilyennel, drágább lehet, mint egy szélessávú műszer!
(Ha Bp felé járkáltok, be tudok szerelni egy afr-t pár mérés erejéig) 
Re: GodRat (15583)
válasz erre előzmények 2010.02.27. 20:25:08 (15582
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Az nem semmi, sose gondoltam volna! Mosolyog  
Re: GMalma (15581)
válasz erre előzmények 2010.02.27. 18:54:11 (15580
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Te a sakkból élsz amúgy? 
Re: GMalma (15579)
válasz erre előzmények 2010.02.25. 10:32:50 (15575
Felhasználói profil
12.56 @ 175
http://shop.vems.hu/catalog/siemens-injector-727cc4bar-p-79.html

Múlt héten még volt nekik raktáron. Sztem egy kis kedvezményt tudok is rá intézni (kb 15/db), ha gyorsan szólsz, úgy is megyek hozzájuk 4db injektorért. 
Re: GMalma (15573)
válasz erre előzmények 2010.02.24. 23:45:05 (15572
Felhasználói profil
12.56 @ 175
www.vems.hu
Itt kapható ilyen injektor is. 
Re: GMalma (15568)
válasz erre előzmények 2010.02.22. 13:01:58 (15558
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha Te mondod... 
Re: Clausi (15556)
válasz erre előzmények 2010.02.22. 13:01:30 (15557
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Már 1000éve nem találkoztam ilyen turbóval.
Anno 3éve szereztem 2-3 darabot, és azóta semmi. 
Re: radics1 (15555)
válasz erre előzmények 2010.02.22. 11:27:38 (15554
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Pedig biztos Te voltál, megismerlek! Széles vigyor
Hoztad magaddal a gyári 20vt tömítést, hogy ránézzük az egybecsonkos tfsi turbóra, és mindketten megállípítottuk, hogy simán fel lehet faragni.
Még azt is mondtad, hogy a Potzner fogja felrakni neked. 
Re: Clausi (15552)
válasz erre előzmények 2010.02.21. 22:59:44 (15551
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha már itt vagy. Végülis a tőlem vett turbo van fennt neked? (lehet akkor még nem ismertük egymást, a westend parkolójában találkoztunk, én egy puntoval voltam) 
Re: Clausi (15548)
válasz erre előzmények 2010.02.21. 12:44:13 (15546
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha minden igaz én szereztem neki a kocsiján lévő turbot anno.(legalább is adtam el neki egyet vagy kettőt, és tudtommal mind 200 lovasé volt) 
Re: radics1 (15544)
válasz erre előzmények 2010.02.20. 22:59:16 (15543
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azért annyira nem pici az a tfsi csiga.
Mentek már ilyennel 173as átlépőt negyeden egy golf 4-el. (Clausi) 
Re: radics1 (15539)
válasz erre előzmények 2010.01.28. 17:43:56 (15441
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mivel az E85-ből többet kell bejuttatni a hengerekbe a megfelelő keverék előállításához, ezért kétségtelenűl többet fogyaszt az autó. Ez főként teljes terhelésen jön ki, részterhelésen lehet kompenzálni a nagyobb előgyújtás állításával, így csak kis mértékben, vagy egyáltalán nem fog nőni a fogyasztás.

Én a civicet használom vele. 1.8 szívó 12+ CR.
Nagyobb befecsi szükséges, és esetlegesen nagyobb AC is kellhet, de ezt az adott konfig/autó határozza meg. 
Re: sti555 (15440)
válasz erre előzmények 2010.01.28. 05:03:57 (15439
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Van, és abszolút mértékben elnyerte a tetszésemet! Mosolyog
Csak a program lett módosítva, eddig bírják a gumi/műanyag alkatrészek. 
Re: sti555 (15438)
válasz erre előzmények 2010.01.23. 23:15:17 (15420
Felhasználói profil
12.56 @ 175
www.crxforum.flix.hu

Regelj be, ha még nem vagy, ott megtalálsz mindent, és hamarabb is kapsz választ a tipus specifikus kérdéseidre! 
Re: hori (15417)
válasz erre 2010.01.15. 04:22:19 (15272
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én ilyenkor 0  fok körüli hőmérsékletnél 20l E85höz 4-5l 98ast tankolok, így viszonylag hamar beindúl, tisztán vagy fél percig szenvedett, mire elkapta.
Azt hozzátenném, hogy a hidegindításom benzinhez van írva+ az emelt (4bar) üzemanyagnyomás. 
válasz erre előzmények 2010.01.07. 01:02:23 (15138
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ja igen, Barumom is volt még a golfon. Az is tök jól tapadt, nekem tetszett.

Parada volt a punton Zsoltinak. Tapadni nem tapadt az szent, bár ott azért nagyobb erők hatottak rá. 
Re: sh adam (15130)
válasz erre előzmények 2010.01.06. 11:32:14 (15128
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Semmi speer nem volt.
Nem kell ezt a gumitémát ennyire túlmisztifikálni. Lényeg, hogy új legyen.
Persze, ha az kell, hogy minden körűlmények között átlagon felüli legyen, akkor ahhoz már valami felsőbb kategóriás kell.
Én továbbra is, ha új gumit fogok venni, akkor a legolcsóbb lesz. 
Re: NISSAN (15127)
válasz erre előzmények 2010.01.06. 00:02:29 (15126
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nekem a Sava Intensa simán 2.2-es 60lábat hozott. És 1.5 éve még 8eFt/db volt újonnan. 
Re: NISSAN (15124)
válasz erre előzmények 2009.12.20. 15:34:41 (15112
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nincs szélessávú lambda, kijelzővel a kocsidban? 
Re: gt28rs (15110)
válasz erre előzmények 2009.11.30. 21:39:23 (15065
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Így van, a retard turbonyomás építésére kell.

Rajtprogitól meg csak úgy várj akármit is, ha tudod tesztelni és mindig az adott körülményekhez beállítani a limitert. 
Re: LacUS (15064)
válasz erre előzmények 2009.11.22. 02:46:28 (14946
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez pusztán fizika. Számold össze az összes forgó tömeget, és rájössz, hogy ennek elenyésző része ez a 3.5 kg, amit lefaragsz.

Nem mondom, hogy nincs értelme könnyíteni, de ennél radikálisabb megoldás kell, ahhoz, hogy hozzon is valamit. 
Re: NISSAN (14942)
válasz erre előzmények 2009.11.21. 16:07:39 (14941
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lehet, hogy jobb 100-tól, de nem hinném, hogy a lendkeréktől! Mosolyog  
Re: NISSAN (14940)
válasz erre előzmények 2009.11.21. 14:56:55 (14939
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azért messze menő következtetéseket ne vonj le! Mosolyog  
Re: NISSAN (14938)
válasz erre előzmények 2009.11.14. 21:42:32 (14935
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Annak ellenére, h a programban nem sikerűlt dúsítani, nem vészes.
Egy hangyányit nehezebben indúl be, és az első 30mp-ben elég szegény. 
Re: NISSAN (14929)
válasz erre előzmények 2009.11.12. 19:04:46 (14912
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Úgy, h az egyik a ventillátor kapcsoló hőgombája, a másik nemtom. 
Re: hori (14911)
válasz erre előzmények 2009.11.08. 20:50:21 (14880
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A hideg indításra kiváncsi leszek, főleg minuszban.
Én is a csörgés (nomeg az ára) miatt választottam, majd kap gyújtást is legközelebb, de előbb nagyobb injektorokat is be kell szereznem. 
Re: radics1 (14875)
válasz erre előzmények 2009.11.08. 19:55:55 (14874
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Köszi.
Tegnap még ez nem volt világos, ebben a formában senki nem írta le, h ugyan arra az AFR-re kell progizni, mint bezninnél, csak e mellé az AFR mellé fog (x%-al) több üzemanyag tartozni.
(ma, progizásnál jöttünk rá)
Amúgy elkezdtem az e85 használatát. Eddig tetszik. 
Re: radics1 (14873)
válasz erre 2009.11.07. 22:20:11 (14870
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Hybrid? Mosolyog

G60T:
Click to see full size!



Jah, honda 1.8 már egy ideje, nemtod??? Nyelvet ölt  
válasz erre 2009.11.07. 21:48:43 (14866
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lenne egy konkrét e85-ös kérdésem.
Szeretném felprogiztatni a napokban a kocsimat e85-re. Kb 12:1-es viszonyú 1.8as szívó motor.

A pontos AFR érdekelne a benzines 14.7-es részterhelési, és a padlogázas 12.5-ös helyett.
Mindenhol más %-okat olvasok, és szeretnék tisztán látni!
Köszönöm a válaszokat előre is. 

összesen 499 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!