timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.07.17. 09:49:58 (18987
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Közel öccá! Itt mind annyi vagy ezer! Kacsint
Találtam itthon asszem k27 kompot,
hátfalat, kereket... minden ami hidegoldali. 
Re: radics1 (18986)
válasz erre előzmények 2012.06.12. 21:02:32 (18925
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Re: ave (18923)
válasz erre 2012.06.11. 15:28:23 (18922
Felhasználói profil
11.69 @ 205

Ha utcai ha hobbi, akkor is egy kerékcserét megér egy mért jó eredmény.
R888 a legjobb megoldás, mert van és kapható, A048 már ritkább, de
205 15-ösben szerintem kicsi lehet arra a hajóra.

A Clio-n 225/45r16 vagy 215/45r17 van, bár nálad van mi lenyomja.
Elég sok erő kell azt a nagy tömeget kitépni rajtból, még ha le is tapad.
Szerintem 2.0-ás 60 lábat sosem fog húzni, ha Volvo ha nem. 
válasz erre 2012.04.10. 11:30:11 (18904
Felhasználói profil
11.69 @ 205

Érdemes megvenni használtan Dot4808-as, azaz majdnem 3 és fél éves R888-at?
Minta még akad rajta, olcsó, KKL-re idénre 225-ösben hátha jobb mint a
2éves 205-ös, meg egy kicsit nagyobb átmérő is. 
válasz erre 2012.03.06. 08:56:50 (18859
Felhasználói profil
11.69 @ 205

Honda topicból Audi lett???

A fül nélküli csapágy sem fordul át, befeszül a helyére és kész...
A fül csak a szerelés miatt van, azzal illeszted a hajtókar közepére.
Ha átfordul, akkor az tapadt a tengelyre, melege volt, kenése nem.
Az ilyen hajtókarok egyből kukák, vagy javítandók
(nekem ilyen van a Clio-ban 4 éve, 2 tizeddel rövidebb lett)
A főtengely meg vagy lilul vagy nem, de mindenféleképpen kopik.

A gépműhely meg nem fog semmit elismerni. Lehet nem hibáztak.

Egyébként pár jól irányzott makró, és nem kell itt találgatni! 
válasz erre előzmények 2011.06.15. 09:17:37 (18155
Felhasználói profil
11.69 @ 205
A Federal egy szar gyorsulásra... Driftre utcára biztos jó...
A 16-os méretet meg mondtam hogy ne erőltesd, mert ritka.

2.6-os 60'-hoz meg gumi kell elsősorban, meg torsen! Komor
A futóművednek semmi baja... 
Re: radics1 (18151)
válasz erre előzmények 2011.01.25. 23:35:29 (17503
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Mind megérkezett. Nyugodtan írj, ne törődj a visszajelzésekkel... 
Re: Juhilaci (17502)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 22:00:22 (17485
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Gurul hát - ki be tologatjuk a műhelyből! Mosolyog
Holnap lesz meg a két gyűrű a leömlő rögzítéshez, az olaj közcsavarja,
meg a sortömítés. 38-as savállócsövet még nem találtam, kellene egy
30cm-es darabka, idomok vannak.
Meg kellene a motortérbe még egy kicsivel több hely... 
Re: radics1 (17484)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 21:51:16 (17483
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Hagyjad máá! Széles vigyor
Nekem Fiestát mondtál, gondolom az túl rövid lett volna...
Dobjál a pornépnek egy rendesebb képet! 
Re: szabyk RST (17482)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 18:48:11 (17409
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Ha megnézed a hirdetésben a CS linket, ott van egy másik EGT-s kép is...~850 
Re: radics1 (17408)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 17:42:58 (17406
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Felhívlak én is, és akkor nekem is visszaadod? Széles vigyor
Nem vagy ennyire emelt díjas, hogy ne érje meg. 
Re: radics1 (17405)
válasz erre előzmények 2010.09.12. 12:22:14 (16900
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Bakker! Mesélték hogy van valami szelepgyíkod! Ennyi pénzből
amit elköltesz ezekre a csilivili vackokra azért lenne egy 10 sec-es Clio-m.
Aláírom kovidugó meg erős hajtókar kell, meg talán egy normális csiga.
De ezeknek a himbáknak az árai simán fedezik a komplett motorteremet!

Tegnap vártuk hogy jössz, aztán Pistáékkal jól elkínlódtunk a vizen.
Én egész évben 1.0-1.1 Barral töltöttem a full gyári belsejű motort, amit
harmadik éve nyúzok. Hf tömítésen kívül csak kuplungot kellett cserélni.
Mi is kint progiztunk a pályán kívül, meg a kukoricás mellett szombaton.
Egész évben szopatott a WG, tegnap megoldottuk valahogy az 1.3 Bart,
Azonnal megszünt a tapadás, irányíthatóság stb. Tán a kuplung is...
Idénre ez volt elég!

Megvan még a régi csigád? Injektor ilyesmi? Ha nem változik a jövőévi
szabály akkor találkozunk még pályán remélem. 
Re: Jugo (16894)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:38:03 (16183
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Ha már hangokat is hallasz, rég rossz! Széles vigyor
Nekem azok a gyertyák vannak benne, amiket márciusban tettem bele.
Semmi korom, semmi szine, minden tök tiszta. Ellenállásokkal mi a baj? 
Re: radics1 (16180)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 00:10:56 (16083
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Mi már tonna alatt leszünk kishijján!!! Kacsint
A kalkulátor nekem nem szokott sokat tévedni... 
Re: radics1 (16080)
válasz erre előzmények 2010.05.18. 21:37:32 (15942
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Eddig jó, jól is néz ki. Mi a tanulság? 
Re: radics1 (15941)
válasz erre előzmények 2010.05.13. 19:52:42 (15925
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Nah most már csak egy rendes bódé kellene, meg egy jó szerelő! Széles vigyor  
Re: radics1 (15924)
válasz erre előzmények 2009.08.06. 01:42:34 (14420
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Rekord lett... egy hangyányival, de beindítás nélkül is izzott minden a napon.
Reggel gyertyacserével megoldódott a nyomás alatti bepöfögés 
Re: radics1 (14418)
válasz erre előzmények 2009.08.03. 19:08:35 (14411
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Remélem megoldódik a problémánk Clio ügyben, Lacházán nagyon meleg volt
Majd hívlak...! Kacsint  
Re: radics1 (14408)
válasz erre előzmények 2009.06.23. 19:42:31 (14213
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Turbó téma nincs, csak a sajátom...
Üdv.
Amit beszéltünk Lacházán lassan aktuális lesz. Csak van egy kis zárlat ami miatt berángat, még meg kell azt oldanom valahol. Majd mélezünk vagy csörgök, hogyan is kellene megoldani, meg van még pár megbeszélnivaló részlet. 
Re: radics1 (14212)

összesen 19 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!