timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 50 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.11.01. 15:58:24 (12120
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Szia
Itt találod a képeket:
http://aw11.hu/kepek/mk2_arminus/img_1920.jpg
persze a 1920-at növeld 53-ig egyesével és szedd le a képeket. 
Re: Arminius (11952)
válasz erre előzmények 2008.07.02. 20:03:07 (10990
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Utcai gumival nem tolta az orrát? 
Re: Ricsimae (10988)
válasz erre előzmények 2008.06.25. 11:22:12 (10950
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Igazából az lenne jó, csak gondoltam ki lehetne használni azt a speciális dolgot, hogy nekem teljesen sík a motorháztetőm, és ez jelentősen csökkentené a gyártási munkát. De így jobban átgondolva üvegszálból is egyszerű a síkot kihozni Mosolyog . Már csak egy jó műanyagos kellene.

 
Re: ESI (10945)
válasz erre előzmények 2008.06.24. 14:26:24 (10943
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Ne VR6-ozzál, inkább azt mond meg nekem, hogy erdemes-lehet e mocitetőt csinálni nekem aluból. Nagyon meleg van a mociterembe, és az eredeti mocitetőt nem vágnám szét. 
Re: carlosracing (10942)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 21:11:35 (10783
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Nekem most kompresszor van, és 5000-ről toltam el, ahol kötelezően meg kell lennie a nyomásnak. 0,8g felett volt a gyorsulás, és az eredménye, hogy visszafulladtam mint a ..... Igaz nekem csak kb 115whp a gép. 
Re: Rafi (10781)
válasz erre előzmények 2008.05.27. 10:05:04 (10432
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Köszi. Akkor egyenlőre jegelem a témát. 
Re: soma (10429)
válasz erre előzmények 2008.05.26. 14:15:03 (10426
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Egyenlőre én nagyon boldog vagyok azzal is, hogy kész van. Te tudod miről beszélek. És biztosan szertném tovább is csinálni, mert 20Le-ért kicsit sokba fájna a dolog. Azt a kevés lovat még belekergetném, amit a nyomásemeléssel lehet.  
Re: KulinPapa (10421)
válasz erre előzmények 2008.05.26. 10:31:59 (10417
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Soma
Létezik még forrás YokoA048-ra ahonnan az én gumim is származik (kb:1,5 éve vettem tőled)? 
Re: soma (10404)
válasz erre előzmények 2008.05.25. 16:51:02 (10408
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Hát, amilyen autókkal te foglalkozol, nem a motoromat, hanem az autómat dobnád ki. Széles vigyor
Csak tudod a chipses dobozba volt ("Fast&F 2" Kacsint . Igazából a 2l-es turbósat is szokták bele tolni, de az már nekem extrém.
Egyébként az a vicces, hogy erre a motorra cseréltem a régit Cool . A bontás nélküli végső tervekben 5kg/le szerepel. Ezzel az autóval kanyarodni is kell. 
Re: tommyt (10407)
válasz erre 2008.05.25. 13:40:40 (10406
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Majd két év szenvedés után benn van a motorom. Kulinpapa beprogramozta.
Szegény finoman próbálta jelezni, hogy gyenge a motor (a sok szenvedéshez mérten), de megnyugtattam, hogy tudom, hogy a legdrágább lovakat tettem az autóba, Mosolyog gyárilag ilyen. Hétfőn megyek érte, nem kicsit izgulok. Mosolyog
 
válasz erre előzmények 2008.04.26. 22:45:51 (10026
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Drag-os mércével mérve természetesen nem lesz nagy szám. A cél egy keréken mért 120 Ló (ft:150 ló ) lenne és emellé egy utcai konfigtól nagyon jó 60 láb. Ezután ha ez megbízhatóan megy akkor jön egy kompresszor kerék tuning amivel keréken 160 ló (ft:200ló) lenne.
A 60 lábat nem írom le mert kinevetnek érte Mosolyog
Re: ave (10025)
válasz erre 2008.04.26. 20:15:26 (10024
Felhasználói profil
15.45 @ 142
AVE
Lassan aktuális lesz egy mérés nekem, végre benn van a motorom. Még egy pár simítás és jöhet Kulinpapa mester. Remélem 4 napos ünnepre kész lesz. 
válasz erre előzmények 2008.03.21. 13:11:35 (9563
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Kinézetre nem rosz, meg tudod mérni hogy hány kiló? 
Re: lasi (9561)
válasz erre előzmények 2008.03.06. 15:20:48 (9239
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Szivesen megnézem, de most nincs nállam az autó.
Most van szívátültetésen. Ez annyit jelent, hogy menne bele egy másik motor, de csak annyi jött eddig be hogy én szívok. Mosolyog
De jövő hét pénteken elhozom az autót (akár zacskóba is), mert kicsit sokat állt már ott.
Nem mentem még vele sokat. De remélem március végén be tudok iktatni egy E-ringet, ott lesz komolyabb tapasztalat, bár igazán csak oldal irányba. 
Re: Crybaby (9219)
válasz erre előzmények 2008.03.05. 13:16:39 (9217
Felhasználói profil
15.45 @ 142
M-es és nekem ez az első gumim amivel nem tolja a kisívű kanyarban az orrát az autó (mert nekem ugye az orra nagyon könnyű).
Az S-es biztos jobban tapad, de talikra is szertnék járni így bevállaltam a nagyobb futásteljesítmény miatt. Eddig igazából csak a tökölön autóztattam meg szlalomon egy Toyota talin. Ott csak slik ment jobb időt nállam. Ehhez már kevés a gyári futómű, hogy kihasználljam (így most azt is kellene fejleszteni).

Dragra sajnos még a Yokohama 520-ast sem tudtam rajtnál elforgatni, mert kevés volt hozzá a keréken 100Ló.
Úgy gondolom, hogy ha meglesz a nagyobb teljesítmény azt is ki fogja szolgálni.

Én kéz alól vettem itt a fórumon tavaj 17.000 Ft/db-ért (14"-os. Amúgy csak az agrogumi-t ismerem én is.
Az élet kompromisszum, azért nem rakok nagyobb (15"-os) fenit, mert arra nem győzném kifizetni a gumit. Akkor meg inkább egy 14"-es A048 mint egy nagyobb nehezebb full utcai gumi, ami ráadásul 2x anyiba van.
Csak egy bajom van ezzel, nem találok normális féket alá Szomorú .
 
Re: Crybaby (9212)
válasz erre előzmények 2008.03.05. 11:07:19 (9209
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Nállam is pont ez a helyzet és Yokohama A048-at választottam. Rá van írva az "E" és nekem bejött. 
Re: Zolti (9208)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 16:34:02 (6239
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Ha nem kapok idegösszeomlást, Kulinpapa befűzi az enyémbe a VEMS-et nemsokára. 
Re: Falco (6204)
válasz erre előzmények 2007.10.17. 21:01:42 (5932
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Tippverseny B_Csaba 1/4 mérföldes eredményére:
tschokker          15,3@142
Ivóke                16,18@138
NISSAN            15,2@147
bodoba              15,72@137,7
2105t                 15,89@145  
Tsoi                   15.8@143
Leon                  16.02@144  
Atommanó         15.69@140
hori                    15.81@141
Lymphater          15.55@143 
Re: hori (5931)
válasz erre előzmények 2007.09.05. 16:06:18 (5018
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Valóban. Igazad van ezt benéztem. 
Re: Robi-ka (5015)
válasz erre előzmények 2007.09.05. 09:36:50 (5012
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Igen tudom, csak ritkán postolsz róla. Nekem A GZE-m már egy éve ott van a műhelybe. Szét lett szedve, és újra összerakva. Ami illik cserélve (főtengelycsapágy ....), plusz egy kis hengerfej munka. Sajna a kábelköteggel és ECU-val gáz volt így lett VEMS.
Most már össze van rakva a motor és kész a kábelköteg. Autót leadtam, már csak be kell kerülnie a motornak és jöhet a programozás. Alapból gyári konfigra.
Eddig kb. háromszor tartottam ott, hogy viszem a MEH-be az egészet.
A tervem még idénre egy nagyobb tárcsa a kompira, azzal nőne a nyomás kicsit.
Innen lehetne tovább gondolkodni. Lehet egyszerűbb (jobb) megoldás egy komolyabb kompresszor beszerzése netán egy 20V hengerfejjel.
Ide is néha postol egy kollega egy MR2 mk1-el aki 20V turbóba utazik W.Bandi féle gépmunkával és összerakással, kíváncsi leszek arra is. Soma ismeri mert van neki X1/9-is.

 
Re: Falco (5008)
válasz erre előzmények 2007.09.04. 13:44:48 (5004
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Ez csak egy idea a részedről, hogy olcsón csinálod. Mennyibe is kerül neked 1 óra saját munkád? Kérlek ne válaszolj a kérdés költői. Éppen te mondtad, hogy semmi sincs ingyen......  
Re: carlosracing (5001)
válasz erre előzmények 2007.09.04. 13:12:50 (5003
Felhasználói profil
15.45 @ 142
"Lymph, meggyőződésem, hogy a twincharging egy marketingtechnikai torzszülemény!"
Érdekes vélemény, ezt is berakom a vélemények közé. 
Re: carlosracing (5000)
válasz erre 2007.09.04. 09:20:46 (4991
Felhasználói profil
15.45 @ 142
És egy kicsit másról, ami az elmúlt hetekben belémszorult, és most van ok hogy megosszam a gondolatomat.
Óriásit téved az aki azt hiszi, hogy itthon úgy megy az erős autó építése, hogy:
a, becsengetem a lét (modjuk apu adja) oszt egy hétmúlva átveszem az erős autót
b, leülök a e-bay elé, megrendelem a stuff-ot két hét múlva csönget a postás, leviszem a garázsba és berakom az autóba
és kész is a 10sec Car. 
válasz erre előzmények 2007.09.04. 09:12:35 (4990
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Olvasni 250-300 lovas gyári belsőkről is, de én nem kockáztatnám meg. 
Re: Lymphater (4989)
válasz erre előzmények 2007.09.04. 09:09:56 (4989
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Igen csapos.
Természetesen 200Ló feletti turbó csak akkor megy ha dugó és hajtókar csere lesz (meg még egyéb apróságok az injektoroktól a szeleprugókon át ........). Ezért ez egy "kicsit" nagyobb project. A HKS-nek van Twincharger stuff-ja csak az saját (HKS) ECU-val van.

Annak is nagy esélye van, hogy ha összeáll és üzembiztos, konstans, akkor nem lesz szívem többet bántani.

 
Re: Falco (4987)
válasz erre 2007.09.03. 23:15:02 (4984
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Köszi a sok tanácsot.
Kicsit elszálltunk a motorcserével. Sajnos olyan vezérlési gondok voltak, hogy VEMS lesz a megoldás. Így viszont azt érzem, hogy parlagon hever a gyári motorral a VEMS. Igazából csak kezdem továbbgondolni a dolgokat.
Falco: Tök igazad van, megtartom a fokozatosságot eslő lépcső 160Ló 2. lépcső 200Ló és csak ez után jönne a turbó, természetesen csak akkor ha szükségesnek érzem.
carlosracing: Az autó már nem napi használatú. Tudom, hogy a turbólyuk "ránk" nézve igen veszélyes, de megmaradna a kompresszor, és "alul" az töltene.
ave: Nem csak gyorsulni akarok, az igazi egy kettős feltöltés lenne, aminek a lényege nem a nagyobb boost, hanem az egyenletes boost lenne (Kompi+turbo).
rafi: Valóban, miért ne? Soma sokkal több. Az én autóm felépítése olyan mint Soma és carlosracing autói.

Összeségében valóban megvárom hogy meglegyen a 160Ló és utánna a 200. Ezután döntök a továbbiakról. Mivel most kb 1000Kg a gép a 200Ló nem tűnik "megülhetetlennek".

Remélem Kulinpapa nem követ el harakirit, ha ezt olvassa
válasz erre 2007.09.03. 14:56:23 (4975
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Köszi, akkor utánna olvasok ezeknek.  A gt30r nagyon jó megoldás lenne, csak az ára egy kicsit húzós. Még számolgatok, hogy a többi cuccal mibe lenne a projeckt. Ha kifutok, akkor a t3/t04e 50trim lesz a szimpatikus. 
válasz erre előzmények 2007.09.03. 13:07:11 (4970
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Milyen turbót ajánlanál egy 1,6 motorra. Elég, ha 5000-re felépül a nyomás és tart 8000-ig.  
Re: szabyk RST (4969)
válasz erre 2007.08.17. 13:37:02 (4786
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Nekem M-es van és egyenlőre elég a tapadás (RWD-100 Ló keréken), remélem elég lesz erősebb motorhoz is.
Ha tudnék kereket cserélni én is S-t vettem volna, de sajnos nekem utcán is azzal kell járni és ott nagyon gyorsan elfogyott volna az S-es. SS valóban nincs itthon. 
válasz erre előzmények 2007.08.10. 21:34:53 (4761
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Ez még full "Oldschool"  
Re: carlosracing (4756)
válasz erre 2007.08.10. 09:41:41 (4754
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Na basszus. A keresztnevemet most már tényleg "lúúúúzer" re változtatom. A motoromhoz nem jó a kábelköteg, és az ECU se 100%-an biztos hogy jó. Sajnos csak előre tudok menekülni így lehet VEMS lesz egyedi kábellel.
A Yaris Ts-be meg egy ökör a zebra előtt hátulról nekemtolt egy Megant. Nem kicsit, nagyon..... 
válasz erre előzmények 2007.08.04. 18:21:59 (4705
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Nekem kellene ! 
Re: hungryta.com (4693)
válasz erre előzmények 2007.07.27. 17:06:57 (4671
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Egy kompresszoros 1.6-os motor. Most gyári konfig lesz összerakva egy kis hengerfej munkával. Ha minden OK és jön a gyári 160Ló akkor megy rá egy nagyobb kompesszor kerék és ezzel emelődik a nyomás 8-ról 12-14 psi-re. Remélem meg lesz a 200 ló. Aztán meglátjuk hogyan tovább. Hogy lesz e turbó rajta, az még a jövő zenéje.
Hár nem egy drag gép . De talán nem is ez a szerepe az első középmotoros japán lassan Young timer autónak.
Azért mégis ideírom: 4AGZE
 
Re: ESI (4670)
válasz erre 2007.07.26. 15:02:46 (4667
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Szombaton viszem a szerlőhöz az autót végre 1 év után nyélbeütjük a szív transzplantáziót. Kicsit félek a komplikációktól és a kilökődéstől, de elszánt vagyok. 
válasz erre előzmények 2007.07.26. 15:00:00 (4666
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Jó hír  
Re: hungryta.com (4662)
válasz erre előzmények 2007.07.22. 13:13:07 (4586
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Szerintem jó lesz, mert a gyári nem nagy fokolású. Nem fog összenyitni. 
Re: Arminius (4581)
válasz erre 2007.07.10. 13:50:50 (4337
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Vannak esetek (elég gyakorta), amikor a szerszám nem minden, azt is tudni kell, hogy "hova kell dugni"  
válasz erre 2007.07.07. 17:15:09 (4283
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Tud valaki itthon megasquirt-el foglalkozó szakambert?
Kezdek befordulni a motorcserétől, és lehet, hogy előre kellene menekülni.  
válasz erre előzmények 2007.04.28. 15:29:56 (3308
Felhasználói profil
15.45 @ 142
basszus lessz ....ááááááááááááááááááááááááá lesz 
Re: Lymphater (3307)
válasz erre előzmények 2007.04.28. 15:28:48 (3307
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Megbeszéltem a szerelősráccal akinél áll a GZE motorom 3/4 éve, hogy amennyiben nem lessz kész a verda júni 1-re. Átcuccolom az egésszet egy másik szerelőhöz, aki elvállalta a melót. Utánna nagy valószínűség szerint eladó lesz a mostani motorom. Az első terv az volt hogy átkerül egy öreg starletbe (játszósgépnek), ami még hátsókerekes és nagyon könnyű, de erre nem lesz energiám. 
Re: Falco (3305)
válasz erre 2007.04.27. 14:35:39 (3285
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Nem tudja valaki, hogy hol lehet utolérni Gazsit az Toyota Mr2 építőjét? 
válasz erre előzmények 2007.04.27. 14:28:26 (3284
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Én is tegnap hoztam el a szerelőtől az asszony Ts Yariszát (5 éve oda viszem az autóimat) és nézem, az átlagfogyi felment 8,8-ra ((( (6,2-ről) 
Re: ave (3280)
válasz erre előzmények 2007.04.06. 09:24:48 (2967
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Nekem megjött probléma nélkül. 
Re: Leon (2963)
válasz erre előzmények 2007.04.04. 11:48:26 (2893
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Welcome.
Vigyázz néha megállni nehéz .
A kanyar egy külön fejezet. 
Re: soma (2883)
válasz erre előzmények 2007.04.04. 11:27:07 (2892
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Gratula, remélem hasítani fog
Re: soma (2875)
válasz erre előzmények 2007.03.22. 19:22:23 (2724
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Kellene egy kék emelő. Utalni tudom a zsé-t. 
Re: carlosracing (2714)
válasz erre előzmények 2007.03.18. 16:08:15 (2658
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Hello, nekem is kellene két fekete meg egy piros. 
Re: carlosracing (2644)
válasz erre előzmények 2007.01.05. 11:10:58 (400
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Műanyagos kész elemelet rak a gépedre, vagy egyedileg készül rá elem? 
Re: tomi80 (392)
válasz erre 2006.12.26. 20:11:58 (133
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Ha jól emlékszem, a helikopter gömb búra 5mm-s polikarbonát. 
válasz erre 2006.12.25. 09:21:05 (104
Felhasználói profil
15.45 @ 142
Engem is érdekel a VEMS<->MSII kérdés. Csak a "nullponti" vezérlés kérdése és az tántorít el, hogy úgy érzem nehezen kezelhetőek a különböző munkapontok kezelése pl. alapjárati, városi, használat és padlógáz. Gondolom ide kell nagyon sok programozási munka, ami jelentősen drágít. 

összesen 50 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!