Kopott a moci, nagy a kartergáz, szellőztesd meg rendesen, bele kell vezetni egy olajlecsapatóba aztán vissza a karterba, összes húzott 5 hengeres audin van ilyen cucc, nagy töltőnyomásnál még a frissen összerakottak is nyomják fel az olajat.
Hát nálam pont az van, hogy jellemzőbb a normálatlan használat, hobbi autó lévén, 1600km-t tuti nem megyek el nyektetés nélkül, de akkor ezek szerint nem hatódik meg akkor se ha 200km múlva már kapja az ívet, annyit kibírok
Jól hangzik, köszi a felajánlást.
Közben utána olvastam, nekem is a yellow a legszimpatikusabb. A redhez azt írták, hogy 1600km-t kell járatni, azért az kicsit meredeken hangzik
A vicc az, hogy a gyári betét kb annyi volt mint ezek, előbb kellett volna körülnéznem
276-os tárcsa, 2 dugós nyereg, ami a 20V szívó gyárija. Milyen betét van neki?
Ilyen streetrace módben is bírja? Mert 402 végén én is megállok vele simán, csak ezt egymás után kis időközökkel nem bírja már, csak ha meghűtöm rendesen.
Utcára mit ajánlotok ami kibír 3-nál több 150-160-0 fékezést? A gyári betétem 3 után füstöl már, addig fog rendesen de aztán muerte ha nem hűtöm vissza
Na igen, az egy dolog, hogy idejönne a svéd, de a helyében biztos elkérném minden egyes itt töltött napra a kinti bérem, az meg ugye nem annyi mint amihez itthon vagyunk szokva...
Ez a +90 NM egy chiptől ez nekem nagyon kamuszagú történet(1,4-es motornál, ugye ha nagyobb lenne jóval akkor talán reális), aki ezt állítja. na oda inkább nem vinném.
Hát nem tudom, de ahogy elnéztem eddig, nem (csak) teljesítmény függvénye, hogy felrobban-e a lendkerék. Már élőben is láttam pár ilyen esetet és a legtöbb áldozat az lada volt.
Amiket láttam szétmenni nem filléres autóknak néztek ki, ezért is nem értem valaki miért ezen a fontos alkatrészen spórol, amikor ladához pl 30eft körül van acél lendkerék.
Igen, de eléggé bonyolult módon. Először 1,6 D/TD kell bele, azzal gyártottak ugye G2-t, átalakítási engefély, stb, aztán ha kész akkor mehet bele az 1,9 vissza...
Pontos részleteket nem tudok de ezt olyan vázolta nekem röviden aki már csinált ilyet párszor.
Aha, a szerelési könyvem szerint kimérve 0,7-t lehet leszedni a fejből, nem tudom miért van ez a korlát, igaz nem is tanultam autószerelőnek csak hobby, mielőtt valaki betámadna
Neked mennyi a sűrítés, végnyomás, előgyuszi? Hol kezd csörögni?(x bár, y fok előgyuszira gondolok) Gondolom Te csak prémium benzinnel mész, de azért érdekelne
Igen, 0,5 lesz síkolva a fejből, egy ismerősöm 0,7-t vett le belőle és lett neki 15-ös végnyomás.
Azt mondta nem csörgött 95-el sem, csak azért kérdeztem rá, mert több véleményt szerettem volna hallani.
Audi 1,8 8V motor, gyárilag 9-es sűrítés, erre fog felkerülni egy 10-es sűrítésű motor hengerfeje, amiben nagyobb a szívószelep(38 a mostani, 40 ami lesz) és más a veztengely. Jelenleg 10,5 10,7 10,7 11 a végnyomások.
A kérdésem az lenne, hogy hány bárig lehet emelni a végnyomást(illetve ehhez kb mennyit kéne síkolni a fejből), hogy 95-el még ne kopogjon majd? Az előgyújtás 6+-1 gyárilag(min. 91-es okt. szám.) most 8-ra van állítva.
Ha valakinek van ilyen VW-Audi motorral tapasztalata annak nagyon örülnék.