timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 33 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.03.09. 10:42:33 (18877
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Braun Széles vigyor  
Re: radics1 (18875)
válasz erre előzmények 2012.02.12. 14:04:53 (18800
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Kopott a moci, nagy a kartergáz, szellőztesd meg rendesen, bele kell vezetni egy olajlecsapatóba aztán vissza a karterba, összes húzott 5 hengeres audin van ilyen cucc, nagy töltőnyomásnál még a frissen összerakottak is nyomják fel az olajat. 
Re: FM2000 (18797)
válasz erre előzmények 2011.11.29. 21:47:15 (18702
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Hát nálam pont az van, hogy jellemzőbb a normálatlan használat, hobbi autó lévén, 1600km-t tuti nem megyek el nyektetés nélkül, de akkor ezek szerint nem hatódik meg akkor se ha 200km múlva már kapja az ívet, annyit kibírok Széles vigyor  
Re: Master3v (18701)
válasz erre előzmények 2011.11.29. 18:55:24 (18699
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Jól hangzik, köszi a felajánlást.
Közben utána olvastam, nekem is a yellow a legszimpatikusabb. A redhez azt írták, hogy 1600km-t kell járatni, azért az kicsit meredeken hangzik Széles vigyor
A vicc az, hogy a gyári betét kb annyi volt mint ezek, előbb kellett volna körülnéznem Mérges
 
Re: Master3v (18698)
válasz erre előzmények 2011.11.28. 20:42:51 (18695
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Ez az ebc red mit tud? Hol lehet beszerezni? Mosolyog

 
Re: Master3v (18693)
válasz erre előzmények 2011.11.28. 19:30:05 (18692
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Azt ne mondd hogy neked eddig nem hűtött volt elől? Széles vigyor

Igazából betétből kéne valami jó, de szerintem következőre berakok egy Ferodo DS 2500-at, arról sok jót hallottam már. 
Re: demerobi (18691)
válasz erre előzmények 2011.11.28. 12:57:42 (18690
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Elvileg az. 
Re: MarcoR5 (18689)
válasz erre előzmények 2011.11.28. 10:42:50 (18688
Felhasználói profil
12.49 @ 176
276-os tárcsa, 2 dugós nyereg, ami a 20V szívó gyárija. Milyen betét van neki?

Ilyen streetrace módben is bírja? Mert 402 végén én is megállok vele simán, csak ezt egymás után kis időközökkel nem bírja már, csak ha meghűtöm rendesen. 
Re: GodRat (18687)
válasz erre 2011.11.26. 23:37:29 (18686
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Utcára mit ajánlotok ami kibír 3-nál több 150-160-0 fékezést? A gyári betétem 3 után füstöl már, addig fog rendesen de aztán muerte ha nem hűtöm vissza Cartman  
válasz erre előzmények 2010.09.23. 16:40:00 (16996
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Elvileg javítható, VW Boltos ismerősöm tud hozni gyári felújítottat, ha leadod a cseredarabot. 34 róka az ára. 
Re: GodRat (16994)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 19:02:05 (16852
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Hali!


Ez benzinesre való 24/26?

Mert ugye ezekből volt dízel változat is(persze nem ez a hibryd).

Mi volt a max fordulat, ahol 1,8-t tudott?

 
Re: MarcoR5 (16839)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:35:59 (16810
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Szerintem ha nem padlózza akkor nem fog sokat tölteni, még mindig jobb ha tölt lent kis gázra is mint ha 4000-ig a csuklósbusz is leelőzi Széles vigyor  
Re: radics1 (16809)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 23:41:13 (16464
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Az szép, ekkora számra még én se gondoltam.

 
Re: GMalma (16463)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 23:25:35 (16462
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Na igen, az egy dolog, hogy idejönne a svéd, de a helyében biztos elkérném minden egyes itt töltött napra a kinti bérem, az meg ugye nem annyi mint amihez itthon vagyunk szokva... 
Re: pnanassy (16461)
válasz erre 2010.07.15. 08:24:41 (16454
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Rakass bele egy Vemset, a repültetés meg kivezetés stb árárból sztem simán megvan és onnantól kezdve itthon is hozzá tudnak nyúlni bármikor... 
válasz erre előzmények 2009.07.29. 08:12:10 (14392
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Nekem elárulta, hogy most kipróbálja a 15-ös matador slicket, hátha beválik és kicsit jobban megtapad mint a wintersport Kacsint  
Re: bulijoe (14391)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 21:02:19 (10929
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Hehe,  lexikon memóriájú fórumozó Széles vigyor  
Re: pnanassy (10928)
válasz erre 2008.02.29. 16:53:21 (9057
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Lasi  

Ez a +90 NM egy chiptől ez nekem nagyon kamuszagú történet(1,4-es motornál, ugye ha nagyobb lenne jóval akkor talán reális), aki ezt állítja. na oda inkább nem vinném. Hö?

 
válasz erre 2008.01.19. 22:22:26 (8138
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Hát nem tudom, de ahogy elnéztem eddig, nem (csak) teljesítmény függvénye, hogy felrobban-e a lendkerék. Már élőben is láttam pár ilyen esetet és a legtöbb áldozat az lada volt.
Amiket láttam szétmenni nem filléres autóknak néztek ki, ezért is nem értem valaki miért ezen a fontos alkatrészen spórol, amikor ladához pl 30eft körül van acél lendkerék.

 
válasz erre előzmények 2008.01.18. 21:04:54 (8123
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Igen, de eléggé bonyolult módon. Először 1,6 D/TD kell bele, azzal gyártottak ugye G2-t, átalakítási engefély, stb, aztán ha kész akkor mehet bele az 1,9 vissza...
Pontos részleteket nem tudok de ezt olyan vázolta nekem röviden aki már csinált ilyet párszor. 
Re: stohladam (8120)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 20:06:39 (7714
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Igen, ez lehetséges magyarázat, sajnos ennyire nem részletes a könyv. 
Re: hori (7713)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 19:43:34 (7712
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Aha, a szerelési könyvem szerint kimérve 0,7-t lehet leszedni a fejből, nem tudom miért van ez a korlát, igaz nem is tanultam autószerelőnek csak hobby, mielőtt valaki betámadna 
Re: hori (7711)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 19:19:52 (7709
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Köszi, ez a 1,5mm hogy jött ki? Blokkból+fejből is szedtél le? 
Re: hori (7705)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:19:50 (7669
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Neked mennyi a sűrítés, végnyomás, előgyuszi? Hol kezd csörögni?(x bár, y fok előgyuszira gondolok) Gondolom Te csak prémium benzinnel mész, de azért érdekelne 
Re: hori (7665)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:16:53 (7668
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Létezik ám, az 1,8 90 lovas mocik... 
Re: Robi-ka (7664)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:16:02 (7666
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Erre tippeltem én is 
Re: NISSAN (7663)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:11:50 (7662
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Nem is várok nagy változást, utcai autó, nehéz is egy golfhoz képest, nem lenne értelme szétreszelni az egészet pár lóerő miatt. 
Re: hori (7658)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:09:04 (7661
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Nem rossz ötlet. Én még nem kaptam eddig szét sose a motort, a 9-es és a 10-es sűrítésű VW motorban más a dugó? A tető kialakítására gondolok. 
Re: Robi-ka (7657)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 22:55:14 (7656
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Igen, 0,5 lesz síkolva a fejből, egy ismerősöm 0,7-t vett le belőle és lett neki 15-ös végnyomás.
Azt mondta nem csörgött 95-el sem, csak azért kérdeztem rá, mert több véleményt szerettem volna hallani.  
Re: hori (7655)
válasz erre 2007.11.30. 11:21:21 (7647
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Üdvözletem at Uraknak

Tapasztalt tuningolók segítségét kérném.

Audi 1,8 8V motor, gyárilag 9-es sűrítés, erre fog felkerülni egy 10-es sűrítésű motor hengerfeje, amiben nagyobb a szívószelep(38 a mostani, 40 ami lesz) és más a veztengely. Jelenleg 10,5 10,7 10,7 11 a végnyomások.

A kérdésem az lenne, hogy hány bárig lehet emelni a végnyomást(illetve ehhez kb mennyit kéne síkolni a fejből), hogy 95-el még ne kopogjon majd? Az előgyújtás 6+-1 gyárilag(min. 91-es okt. szám.) most 8-ra van állítva.

Ha valakinek van ilyen VW-Audi motorral tapasztalata annak nagyon örülnék.





 
válasz erre előzmények 2007.10.24. 18:14:33 (6248
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Csonka János Muszaki Szakközépiskola Budapest, XVI. Arany János u. 55 (Behajtás az Inas köz felöl)
Tel.: 06 1 403-2677 / 63 mellék 
Re: B_Csaba (6247)
válasz erre előzmények 2007.06.23. 22:34:39 (4120
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Tenx, nem occsó:-) 
Re: hori (4113)
válasz erre előzmények 2007.06.23. 10:43:58 (4106
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Szia

Hol vetted a tengelyt és mennyibe került?

 
Re: hori (4103)

összesen 33 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!