timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 96 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.04.27. 10:21:34 (17984
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Egytömegű lendkerék, sachs race szerkezet plussz a hozzá vaól tárcsa.
Az én 450nm-hez bevált, már 10000 km van benne.
Szerintem ua. a motyó kell a 4x4-es 1.8T-be és az R32-be is. 
Re: pista200sx (17966)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:24:50 (17418
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Nálam 6.-ban forogta a 7000-et.
Ehhez azért idő kell. 
Re: radics1 (17417)
válasz erre 2010.12.10. 21:14:46 (17416
Felhasználói profil
12.54 @ 175
7000-es fordulaton 1.8 bar-on nem rossz percekig a 950 fok szerintem.
Nem ez a normális üzemi tartomány :-)
turbó után 10 cm-el méri a műszer. 
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:03:17 (17413
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Mármint turbó után?
Nem lenne szivem szétfuratni a leömlőt. 
Re: radics1 (17410)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:01:42 (17412
Felhasználói profil
12.54 @ 175
260-nál 950 körülire emlékszem.
Bár ez nem szentirás.
A tartós 1000 fok szerintem már nem egészséges.
Ott már lassan világít. 
Re: Thomas73 (17409)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 20:58:04 (17411
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Itt már mindenki tud mindent. :-)
S-max vagy C4 grand a jelölt.
Az S-maxok mind "megkimélt valós 80000-et futott példányok" itthon.
A legigéretesebb egy karcmentes féléves C4 grand picasso.
Alcantara, bixenon, navi, stb. valódi 16000 km-el.
A Citroen Hungaria pénzügyi igazgatójáé volt.
Félévente cserélik alatta az autót. 
Re: Master3v (17403)
válasz erre előzmények 2010.12.07. 20:41:28 (17399
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Szia!
Árulom az autót, ha tudsz komoly értelmes embert légyszives szólj.
Köszönöm. 
Re: radics1 (17395)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 20:53:01 (17058
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Megoldódik a probléma.
Árvizkáros volt Franciaországban a kocsi, be kellett volna hogy zúzzák.
A szlovák mafia megvette veszélyes hulladékként, csináltak hozzá papírt, motor és alvázszámot.
Állítólag több száz ilyen autó kering most szlotákiában.
Motorhibásan, sérült tetővel, hamis papírokkal megéri megvenni piaci ár alatt 5%-al?
Meg hááááát!!! Hö?  
Re: Kutasi Richárd (17042)
válasz erre előzmények 2010.10.04. 20:24:40 (17013
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Ja és ki tud hdi-t programozni JÓL?
Ha tdi lenne nem lenne gond... 
Re: gt28rs (17012)
válasz erre 2010.10.04. 20:08:02 (17012
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Sziasztok!
Gondolkodom egy 2008-as Peugeot Expert 120 le-s hdi megvételén.
Motorikus gondja van, eszi a vizet.
A szerelő jóslata szerint hf tömítés vagy repedés.
Szerinte nem nagy gond. Hö?
Meg lehet csinálni egy ilyen motort normálisan?
Meg szabad venni?
Terveim között szerepelt egy chippelés is rá.
Érdemes belevágni?
HDI-ről semmi tapasztalatom Szomorú  
válasz erre előzmények 2010.06.24. 10:13:00 (16381
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Már multkor valakinek írtam:
Kálmán Gabi telenor3253285
A Rothe magyarországi viszonteladója

http://www.rothemotorsport.de/tuningteile/getriebe.html 
Re: bulijoe (16380)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 17:02:38 (16352
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A váltókat hogyan hozzátok össze?
Nem lehet kispályás mutatvány.
A MTM Bimoto rémlik fel előttem Szemforgató
Nardo-ban hibátlanul működött közel 390km/h-nál.
Azért az egy motor (jó nagy ) talán egyszerűbb eset. Széles vigyor  
Re: bulijoe (16351)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 10:35:04 (16349
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Crafter 2.8?
Az 5 hengeres soros?
 
Re: bulijoe (16348)
válasz erre előzmények 2010.06.18. 19:26:49 (16345
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A kotró audikban a 2.5-ös sorötös dízel főtengelyét használják ha jól tudom.
Nem lenne érdemes ezt 2.5-ös 5 hengeres dízelt megépíteni nagy turbóval, adagolóval, meg a többivel?
Elvileg ugyanaz mint a 1.9 tdi plussz egy henger.
Vagy nem?
400 le helyett lenne 500 le kb. ugyanakkora helyen, nem kellene bimoto-zni.
Vagy ez egy teljesen másik motor:? 
Re: bulijoe (16343)
válasz erre előzmények 2010.06.18. 19:19:36 (16344
Felhasználói profil
12.54 @ 175
www.turbomotor.hu
Kálmán Gabi
telenor3253285
A Rothe magyarországi viszonteladója.
Az egyetlen aki szóba jöhet.
Az enyémet is ő intézte. 
Re: szabyk RST (16342)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 20:57:20 (16226
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Az autoxtrem 3-as golfja (1.8T motorral és gyári ME7.5 ecu-val)
9 alját megy kanadában.
Ezt még senki nem tudta megközelíteni sem irható elektronikával.
Nagyon okos a gyári ecu, nem véletlenül nem tudja itthon SENKI programozni!
Jelenleg az unitronic a király 1.8T programozásban.
 
Re: radics1 (16222)
válasz erre előzmények 2010.05.28. 20:50:19 (16116
Felhasználói profil
12.54 @ 175
így igaz! 
Re: Gtaati (16114)
válasz erre előzmények 2010.05.28. 20:49:38 (16115
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Az iat-ot nem néztem csak egt-t, az max 850 C° turbo után 10 centivel.
Mi a baj az iat-tal?
Nagy cooler, kintről szívott levegő, sok benzin és jó gyujtás, semmi más nem kell Mosolyog  
Re: GMalma (16109)
válasz erre előzmények 2010.05.27. 21:11:27 (16108
Felhasználói profil
12.54 @ 175
.64-es AR turbina oldal van fent.
3500-tól 1bar, 4500-tól megvan az 1.8bar egészen 7000-ig
majd csökken 1.4 bar-ra a 7800-as tiltásnál.
28RS-en volt nekem is .84 AR-es ház de nem volt jó.
Nem turbolyuk volt benne hanem turbo szakadék Mosolyog

Neked a 2000ccm-ed már 3000 környékéről töltene 1 bar-t a kissebb turbina.  
Re: GMalma (16054)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 15:25:57 (16004
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Mennyit tud keréken? 
Re: GMalma (15998)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 15:24:05 (16003
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A motor, váltó,kuplung,difi,kihajtás surlódási veszteségeinek összeségeire értik.
Biztosan van a padnak is, de azt tudják mennyi, és a mérésbe nem számít bele. 
Re: radics1 (16000)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 08:37:40 (15997
Felhasználói profil
12.54 @ 175
1460kg + pilóta(keksz) 
Re: GMalma (15994)
válasz erre 2010.05.23. 08:36:11 (15996
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A mérés miatt lekötötték a hátsó hajtást, tehát elsőkerekesként mérték.
Elsőkerék hajtásnál mennyi lehet a hajtási veszteség?
Már nem 28rs van rajta, hanem 2871r kb. 1 éve. 
válasz erre előzmények 2010.05.22. 20:45:53 (15993
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Mi lett a gépből?
TFSI K04?

A kuplungban nekem bevált a sachs race. 
Re: radics1 (15986)
válasz erre 2010.05.22. 20:43:36 (15992
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Tegnap programozták a seat-ot ausztriában.
Csak első keréken mérték fékpadon (software-sen lekötötték a hátsó hajtást).
350 le lett keréken, és 378 főtengelyen/6700 ford. és 441Nm.
Ha jól számolom kb. 7% hajtási veszteséggel számol.
Reális ez? Hö?
Mekkora átmérővel érdemes számolni a kipufogó rendszert ennél a teljesítménynél?
Valószínüleg alul van méretezve, 68-al indul, a közepétől 76-os.
Ha összeáll kimegyek a következő versenyre... 
válasz erre előzmények 2009.12.20. 13:02:47 (15110
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Azt hiszem megoldódott a probléma.
Az Apexivel adtam neki plussz 10% benzint és lehúztam az airbox csövét, már nem kintről szív hanem a motortérből. 
Re: radics1 (15109)
válasz erre előzmények 2009.12.19. 22:41:51 (15107
Felhasználói profil
12.54 @ 175
2 bar, gyári ecu-remappal. Nyomást egy Apexi szabályozza.
Hibakódot nem néztem a hóesében Mosolyog  
Re: G A B (15106)
válasz erre 2009.12.19. 22:19:32 (15105
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Ma egy kicsit kivittem a gépet játszani a hóba.
Produkált valami furcsát.
Lepadlóztam, váltás, majd gyorsítás helyett dadogás, rángatás, lelassult.
Ha alapjáraton megy vagy pici gázt adok megy, de nagyobb gázra torpan.
Kb. fél perc múlva abbahagyja és utána megint megy rendesen.
Nagygáz, pörög, mejön a nyomás és kezdődik megint előröl.

Lehetséges hogy túlhül a cooler? 
válasz erre 2009.12.05. 15:48:08 (15080
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Hahihó!

Néztem a dynoproject-en a majdnem 1000 le-s audit.
Kié a gép?
Mi van benne?
Besz@rás Cartman  
válasz erre előzmények 2008.12.05. 08:45:19 (12480
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Persze ez is csökken.
A fogaskerekesnek az a lényege hogy nem csökken olyan drasztikusan a szállított mennyiség nyomásnövelés hatására.
 
Re: Zolti (12462)
válasz erre előzmények 2008.12.02. 20:19:44 (12461
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Nekem is ez van, szintén ott vettem.
Az ember sokat beszél , de nagyon érti a dolgát!
A Walbro jó pumpa, csak kicsit hangos, mert fogaskerekes és nem membrános.
Viszont ha kell tud 6 bart is ...   Mosolyog  
Re: NISSAN (12449)
válasz erre előzmények 2008.11.28. 21:23:30 (12412
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Az osztrák emberről jókat mondott a Gábor.
A Ferrari challenge autóiból párat ő programozott.
Nagy  műhelye, eszközei és fékpadja is van.
Ez itthon kevés chipselőről elmondható.
 
Re: 1zolee (12408)
válasz erre előzmények 2008.11.28. 06:45:12 (12406
Felhasználói profil
12.54 @ 175
De biztosan.
Nem árt ha golyóscsapágyas. 
Re: tRebroN (12404)
válasz erre előzmények 2008.11.27. 21:34:21 (12403
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Kicsi lesz a TT ház.
2876-ról azt hallottam hogy nagyon szűk tartományban dolgozik. Német ismerősök lebeszéltek róla, alul nagyon lukas, felül alig jobb mnt a 2871.
Saját tapasztalatom nincs vele.
A 3071 nem jó?
2000-es motorra én azt tenném. 
Re: voszi (12397)
válasz erre előzmények 2008.11.27. 21:27:27 (12402
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Az 1.8T-nél bevált módszer.
A dizelhez lövésem sincs, de lehet hogy működne ott is.
Miért nem kérdezed meg a turbomotor.hu-s Gábort?
ő jó progamozásban...
Mechanikára meg vannak sokan: Saybor, Krézi, Gyulaturbo, stb.
1.9tdi nem unikum, sokan értenek hozzá itthon is. 
Re: 1zolee (12401)
válasz erre előzmények 2008.11.27. 18:37:01 (12395
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Nem szeretnék rossz tanácsot adni.
1.8T-nél a gyári szenzort áttettük a VR6-os házába.
Karakterisztika maradt, de egész tartományban 30%-al kevesebbet mér, nem akad ki.
Viszont a programot hozzá kell írni.
Az elv a dízelnél is hasonló?
Ha igen, tessék rajta elgondolkodni...
Gyári szenzor a 2.5 v6 vagy 3.0 v6 házába? Szemforgató  
Re: 1zolee (12394)
válasz erre előzmények 2008.11.27. 08:48:57 (12393
Felhasználói profil
12.54 @ 175
.64-es A/R turbina oldallal akár még jó is lehet.
Sima T25-ös (T3) talpa van, ha jól értelmezem.
Én a helyedben 3071-et vennék mert erősebb a turbina oldala.
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT30/GT3071R_700382_3.htm
De erre ne vegyél mérget, kérdezz meg másokat is.
 
Re: voszi (12390)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 21:37:18 (12389
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Mit kellene kipróbálni?
Nem értem Szomorú  
Re: 1zolee (12383)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 08:50:38 (12378
Felhasználói profil
12.54 @ 175
2-2,5 mm és 304-es anyag. Legalábbis az ámérikái nagyok ezt használják. 
Re: voszi (12374)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 08:49:07 (12377
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A 3071 még éppen jó utcára, de az is 3500-től fog menni. 
Re: voszi (12374)
válasz erre előzmények 2008.11.26. 08:43:38 (12376
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Így igaz! Kacsint
Plussz vezérműtengely profilja, plussz fokolása, stb.... 
Re: ave (12369)
válasz erre előzmények 2008.11.25. 21:44:09 (12367
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Formula-1 BMW Turbo 1500 ccm 3 bar 10000 fordulaton 1200 le
Mindez a 80-as évek elején....
Milyen teljesítmények lennének manapság ha nem tiltják be őket a B csoporttal együtt?
Turbotechnika fejlődött 20 évet és ehhez jönne még a 19000-es fordulatszám.... 
Re: gt28rs (12366)
válasz erre előzmények 2008.11.25. 21:36:29 (12366
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Ezt a szállitott levegő mennyiség dolgot sokan félreértik.
A nagy turbo úgy tud többet szállitani hogy magasabb fordulaton is tudja azt a bizonyos nyomást (1.8bar).
A kicsi is tudhatja ezt a nyomás értéket, de csak alacsonyabb fordulaton.
Fordulatszám x nyomás = szállitott levegőmennyiség
3000 ford x 1 bar = 6000 x 0,5 bar = 9000 x 0,3 bar
Ez igy "kis" túlzással pontos.
 
Re: recska (12365)
válasz erre előzmények 2008.11.25. 08:42:07 (12364
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Gyári turbohoz írt programmal nem véletlenül 1.5 bar-t tudott?
Kacsint  
Re: 1zolee (12361)
válasz erre előzmények 2008.11.25. 08:03:38 (12363
Felhasználói profil
12.54 @ 175
MAF = Mass Air Flow 
Re: 1zolee (12360)
válasz erre előzmények 2008.11.23. 20:34:04 (12358
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Milyen programod van? 
Re: 1zolee (12356)
válasz erre előzmények 2008.11.22. 16:37:08 (12353
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Program hozzá lett igazítva?
A nagyobb nyomáshoz van megfelelő mennyiségű petróleum? Széles vigyor

Sztori:
Ugyanilyen tüneteket produkált nekem az 1.8T (benzin). Utólag kiderült hogy a "tehetséges" programozó nem írta meg jól a programot. A software-ban két táblázat van turbonyomásra. Az "elvárt" és a "csinált". A "csinált" túlnyomta, az "elvárt" meg visszahúzta a nyomást. Nem együtt futott a kettő, egymás ellen dolgoztak.
Az "elvárt" értéket később kiütötték a maximumra, amit még a map szenzor értékel, így többé nem korlázozta a "csinált" értéket. Azóta tudom a nyomást külsőleg szabályozni és nem kell hozzá a gyári elektromos N75 szelep.
Az "elvárt" és "csinált" kifejezések helyett biztos van jobb és szakszerűbb, tőlem ennyi futja... Pironkodik  
Re: 1zolee (12349)
válasz erre előzmények 2008.10.21. 20:04:20 (12088
Felhasználói profil
12.54 @ 175
"csak egy darab öntvény"
Hmm.... Komor
Te tudod... 
Re: Atommanó (12087)
válasz erre előzmények 2008.10.21. 17:11:37 (12086
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Vigyázz hogy a nagy spórolás sokba ne kerüljön! Nyelvet ölt  
Re: Atommanó (12085)
válasz erre előzmények 2008.10.21. 17:01:33 (12084
Felhasználói profil
12.54 @ 175
Ez is k03-hoz való.
Te most nem gt28rs-t akarsz? Széles vigyor
Annak vagy T25, vagy T3 a talpa. 
Re: Atommanó (12082)

összesen 96 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!