Sajnálom. Kiváncsi lettem volna, hogy javulsz-e.
De a babához grat!
Krisztiánéban az ACT kuplung idáig tök jól bírta, tavaly év végén felújította a Whistler, most már használhatatlan. Két versenyt ment talán.
Kéne valami jó megoldás, mert most kéttárcsásra nem futja.
Hát ja, azért párszáz fordulatot megkockáztatok még. Hát én is remélem a jó időt és a jó eredményt. A turbó ami rákerült, az is anyagi megfontolásból van rajta, szívem szerint más tettem volna, most ez a hengerfej baj is nagyon jó jött szóval most így állunk.
Dugó is kapott, de anyagiak tükrében marad. Szelepek görböltek, ma hozom el a gépműhelyből a fejet. Kicsit downgradelek, vissza a hidrotőke, szimpla szeleprugó.
Igen, visszamegy a hidrotőke, a Tomei szimpla szereprugó, gyári rugótányér meg a 7600Rev limit.
Talán nem lesz nagyon szar, mert méretet ellenére már viszonylag hamar tölt, de fogalmam sincs mi lesz így belőle. Képen látszik nem kicsi, kéne neki még fordulat.
A 2300dolláros HKS szett meg lehet megy a levesbe.