timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 11 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.11.20. 15:08:59 (7052
Felhasználói profil
13.91 @ 162
10 fokról indul, de a végére már 20 fok a különbség. látszik, hogy az álló helyzetben felmelegedett levegőt a direktszűrőn keresztül a menetszél nem tudja visszahűteni egy gyorsulásnyi idő alatt (50->48 fok), míg a hideglevegős toldattal igen. 20 fok azért már sok lóerő. hogy 20 lóerő-e azt én nem állítom, mr dyno kb. 15-öt mért, hogy padon ez vajon mennyi azt nem tudom. az biztos, hogy míg a direktszűrővel nagyon szarul ment a kocsi, a kivezetéssel szó szerint megtáltosodott. nem széria integráról van szó egyébként. 
Re: ave (7047)
válasz erre előzmények 2007.11.20. 13:42:51 (7044
Felhasználói profil
13.91 @ 162
elhiszem, nekem is produkál néha kiugró mérést a mr dyno. ezért szoktam általában többet mérni, a kiugrót ha van kidobni és a többit átlagolni. az alábbi méréskor egyébként 1 tizeden belül volt a szórás , sztem ez elég jónak mondható. az ECU datalognak meg csak hiszünk már nem? márpedig ha a szívósorban mért hőmérséklet különbség valós, akkor semmi meglepő nincs a mért teljesítménynövekedésben... 
Re: civiccoupe (7042)
válasz erre 2007.11.20. 01:01:00 (7034
Felhasználói profil
13.91 @ 162
itt nem a szűrő milyensége a lényeg, hanem a beszívott levegő hőmérséklete.

erre gondoltál?

 
válasz erre 2007.11.20. 00:59:04 (7033
Felhasználói profil
13.91 @ 162
itt nem a szűrő milyensége a lényeg, hanem a beszívott levegő hőmérséklete.

erre gondolát?

 
válasz erre előzmények 2007.11.20. 00:50:33 (7032
Felhasználói profil
13.91 @ 162
Nem teljesen párhuzamos, VTEC felett jóval nagyobb a különbség, mint alatta. Én se hinném el amúgy, de tényleg drasztikus a különbség érzésre is. De lehet ez csak az én speciális esetemre igaz, nem feltétlen kell általánosítni.

Véleményem szerint és ezt a datalogos méréseim teljes mértékben alátámasztják, a közhiedelemmel ellentétben az autó mozgása ellenére is a motortérben minimális a légáramlás. A vékonyfalú tuningleömlő ezerrel ömleszti a forró levegőt és a direktszűrő ezt szívja be. Ha ellenben a szűrőt zárt légszűrőházba teszem, ami jó hőszígetelő és egy toldattal a lökösbe vezetem, ahonan hideg levegőt tud szívni, akkor ezt szívja be a motor. A légszűrőház és pillangó között egy alu szívócsövem van, ha direken keresztül szív, alig lehet hozzáérni, olyan forró, ha hideg levegőt szív, akkor épp csak langyos vagy még az se. Az meg hogy hány fokkal hidegebb, ergó sűrűbb levegő mennyi pluszt teljesítményt jelent utána lehet nézni, én már nem emlékszem. 
Re: Robi-ka (7031)
válasz erre előzmények 2007.11.20. 00:10:58 (7029
Felhasználói profil
13.91 @ 162
egy gyomorforgató kép a csonka piciről 
Re: tschokker (7025)
válasz erre 2007.11.20. 00:06:41 (7028
Felhasználói profil
13.91 @ 162
ECU datalogból néztem meg utólag, amit írtam tól ig az padlózáskor ill. tiltásnál az IAT értékek.

 
válasz erre előzmények 2007.11.19. 23:48:14 (7024
Felhasználói profil
13.91 @ 162
Ne feledd, hogy ez rugalmassági teszt volt a teljes fordszámtartományban, tehát a közel 1 mp akár 5-10 lóval is összejön, ha ez a difi végig megvan. Görbét is tudok mutatni, ha érdekel.

Az avatarért bocs mindenkitől aki látta, csak vicc volt tschokkernek, ő érti 
Re: ESI (7023)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 23:31:21 (7021
Felhasználói profil
13.91 @ 162
na tessék lassú vagyok 
Re: tschokker (7019)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 23:29:42 (7020
Felhasználói profil
13.91 @ 162
csere? 
Re: tschokker (7017)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 23:06:24 (7016
Felhasználói profil
13.91 @ 162
ellenpélda

ITR
gyorsulás 40->136kmh 3.-ban

direktszűrő motortérben
IAT: 50->48C fok
10.4sec

hideglevegős toldattal
IAT: 39->28C fok
9.5sec

mindkét eredmény több mérés átlaga szintén ugyanaznap pár órával később, külső hőmérséklet 20 fok körüli volt
 
Re: civiccoupe (7010)

összesen 11 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!