nyilván nem nem is lenne baj, ha nem gyorsulási verseny bajnok lenne, mert ott nem az lesz a cél...automatával kapcsolatban meg mindig eszembe jut mikor megjelent az uj 3,0 tdi motor, hogy azt mondták azért van 450Nm-re lehatárolva mert többet nem bírna a váltó... mondjuk aztán nemsokkal később kijött abból is az 500 Nm mint a riválisoknál, de ez akkoriban megütötte a szemem...
hm ez érdekes... tervben van még idén a családi civic cseréje....nem 100% de ha minden jól megy akkor cserebere lesz és igazából A4 2.0TFSI meg A4 3,0 Tdi (2006-2007) körül agyalok amivel az asszony télen is el tud menni... na most eddig a manuális 2,0 benyás felé húzott a szívem mondván hogy jobban lehet piszkálni... de ezek után már nem vagyok benne biztos viszont akkor ha további lóerőkeresésben gondolkozom akkor csak manuálisban agyaljak? az automaták gondolom nem szeretik az ilyen teljesítménynövekedést...
ja értem, olyan szigorúan nézett az ördög a pokol tüzében, hogy azt hittem valami baj van de ha már ennél a témánál vagyunk megkérdezném, hogy neked így utcai használatban mit eszik átlagban a leon... nyilván ott nem lehet kihasználni folyamatosan a lovakat de mégis....?
van az úgy, hogy az ember nem fittipaldi, mégis szeret erős, gyors autót vezetni - még ha nem is tud - a hangja, gyorsulása miatt... felesleges lenne?... az élmény attól még meglehet... :-) de persze lehet tévedek, attól függ honnan nézzük...
Re: Ricsimae (1631)
összesen 7 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...