Amatőröknek ajánljuk, akik komolyan gondolják a pályaautózást és tudni szeretnék, hogy mit, miért és hogyan kell csinálni ahhoz, hogy a legjobbat hozzák ki magukból és az autójukból a nyílt napokon és az amatőr versenyeken.
Magában foglalja az elméleti alapok és gyakorlati ismeretek megszerzését egyaránt!
Időtartam: 1 nap (reggeltől késő délután-ig)
Résztvevők száma: 5-8 fő/alkalom
Nyelv: magyar/angol
130eur
Haladó szint:
Amatőr, de pálya-rutinnal rendelkező sofőröknek ajánljuk, akik az alapokkal már tisztában vannak és gyakori résztvevői az amatőr versenyeknek, nyílt napoknak, de szeretnék kitolni a határaikat Wéber Gábor egész napos, aktív segítségével, elemzésével.
Mivel csak 2 fő vehet részt egyszerre ezeken a tréningnapokon, így sokkal több idő jut az egyénileg fejlesztendő, rossz beidegződések megváltoztatására, az autó sajátosságainak maximális kihasználására.
Időtartam: 1 nap (reggeltől késő délután-ig)
Résztvevők száma: 2 fő/alkalom
Nyelv: magyar/angol
400eur
Profi szint:
Licences pilótáknak ajánljuk, akik valamelyik autós szakágban aktívan versenyeznek, de komplettebb és jobb versenyzővé szeretnének válni, egy jelenleg is aktív, nemzetközi szinten is
sikeres pilótától tanulva. Wéber Gábor, a versenyzés minden részletére kiterjedő tapasztalataival (elmélet, gyakorlat,felkészülés, elemzés), egy intenzív, egyéni versenyzőképző program keretein belül ismerkedhetnek meg. Mivel fontos, hogy a lehető legtöbb területet érintsük, így ez a tréning 2 napos.
Fontos, hogy a versenyzőképzés ideje alatt legyen a versenyautóban jobb első ülés!
Résztvevők száma: 1 fő/alkalom
Nyelv: magyar/angol
1250eur
*A tréningen való részvétel saját autóval történik. Az ár nem tartalmazza a pályabérletet. Igény szerint versenyautó bérelhető.A részvételi díj tartalmazza a tréningen készült videós és fényképes anyagot. Áraink az áfá-t nem tartalmaznak.
Itt az alkalom, hogy csiszolj a vezetési tudásodon egy valódi versenypályán, aktív versenyző tanácsai alapján! Októberben Wéber Gábor, a Zengő Motorsport és a BMW Team Hungary versenyzője tart egész napos oktatást az Euroringen.
A résztvevők elsajátíthatják a nagy sebességű autókezelés alapjait, és pontosíthatják eddig megszerzett ismereteiket, tapasztalataikat egy olyan helyen, ahol csak a sofőr és az autó számít.
Az oktatás lényege hogy aki már jártas egy kicsit a nyílt napok légkörében annak konkrét elképzelése legyen a helyes ívekről, kanyarsebességről, féktávokról, guminyomásról, beállításokról.
Az oktatás ára 35 ezer forint + áfa, amiben benne van még a nap végén egy vacsora is. Ezen felül külön költséget jelent a pályabérlés az euroringen, benzin és étel-ital a nap folyamán.
Az oktatásra bárki jelentkezhet és saját autóval történik. Fontos információ,hogy ez egy egész napos autózás, tehát kizárólag megfelelő műszaki állapotban levő autóval célszerű jelentkezni (megfelelő mennyiségű motorolaj, fék, fékolaj, gumi). Ezekre kellene figyelni, hogy gond nélkül végigmenjen az egész nap. Ennek ellenére egy szerelőt biztosítunk aki a kisebb dolgokat meg tudja oldani ha lesz ilyen, de ne legyen:-)
Időterv később lesz, de reggel 8-tól lenne a találkozó és egy hosszabb, az autó pontos kezelésével kapcsolatos elméleti résszel kezdenénk. 9-től pedig irány a pálya ahol felváltva elméleti és gyakorlati tanácsokat, instrukciókat kapnak a résztvevők. Mindenről videós és fényképes anyag készül, ami persze benne van a jelentkezési díjban is.
2 csoportot tervezünk indítani:
150LE alatti autók
150LE feletti autók
Lehetséges dátumok:
október 2-3., október 16-17. és október 30-31.
Nagyobb jelentkezés esetén több csoportot is indítunk különböző dátumokon.
Az oktatáson mindenki a saját felelősségére vehet részt.
Jelentkezéseiteket várjuk az info@tunexcom.org -ra a preferált oktatási dátum valamint az autó típusának és teljesítményének megnevezésével.
Egy csoport maximális létszáma 10 fő.
Szuti most be van lépve Üzenet jelentése Üzenet szerkesztése/törlése
Szia.Maga a nyílt nap árai vannak csak feltüntetve.Ha vinni szeretnél valakit,akkor az szíved joga megteheted.Az,pedig hogy vigyen valaki az sem kerül semmibe,csak hogy beírod oda a fórumba a neved és hogy melyik autóval szeretnéd,hogy vigyenek.Kb ennyi:.-)
Idei második Autós Nyílt Nap a Hungaroringen
Ekkor az utcai autók szállják meg a pályát. Gyere el a Tunexcommal
és mérd össze a tudásod a csapattal. Küzdj a jobb és jobb köridőkért.
Neked mennyi a legjobb? Írd meg a fórumban a regisztrációt követően.
Hungaroring Autós Nyíltnap
2010. május 24-én, Pünkösd hétfőn kerül megrendezésre az idei második Autós Nyílt Nap
a Hungaroringen.
Örömmel tudatjuk, hogy ez alkalommal is hosszabb nyitvatartással - 9:00 és 18:45 között
várják a kedves autósokat.
Regisztráció: reggel 8:15-től a 6. számú boxban.
Mi páran cimborák vinnénk ismeretleneket,akik még nem mentek jó köröket erősebb autókkal a hungaroringen és arra gondoltam,ha Nektek is lenne kedvetek és nem nagy fáradtság akkor lehetne egy ilyen szervezett autóztatás a mostani nyílt napon.Ha van,aki benne lenne az legyen szíves küldje el nekem a nevét és pár adatot az autójáról.
Köszi
És még ez lenne:
Élmény autózás a Hungaroringen
Próbáld ki magad a Hungaroringen a mostani nyílt napon először utasként.
Ha nem mentél még és szeretnéd meglesni nagyjából az íveket és a féktávokat, akkor
jelentkezz az oldalon ITT és választhatsz pár tapasztaltabb sofőr és erősebb autó közül
akik már rendelkeznek olyan jártassággal hogy biztonságosan, de élvezetesen
megmutassák a Hungaroringet.
Autók:
Toyota Corolla TS Compressor: 1250kg 235LE Tein SS futómű,Slick gumi /ha nem esik/
Toyota Celica ST205 GT-Four 1510kg 280LE D2 Racing futómű és semi slick gumi.
A nyílt nappal kapcsolatosan bővebb információ: itt.
Én 2 éve azokat használom toyo r888 meg yoko a048 és az yoko jobban tapad,de kopnak azért rendesen.Én még pl slickekkel nem mentem szal ahhoz képest nem tudok viszonyítani,de kb 1 nyarat bírnak 8-10 nyílt nappal alatt,meg mondjuk tavasztól őszig az van fent utcán is és ebben benne van külföld is.
Nem tudtam mekkora fék van rajta,persze versenybetét előnyös lehet még ha kicsi is a tárcsa.Mindenesetre amit lehet látni az az hogy akik már jobbakat mennek ők kizárólag a 100-as táblánál fékeznek még egy srác turbós speedsterrel is 220km/h-ról.Szal sztem még lehetne tolni azon a féktávon valamennyit.
Ave itt amúgy stopperrel mérnek nem köridőmérővel.Nekem a srác elsőre 2.29.7-et mért én meg 2.28-at.Szóltam nekik hogy nézzék vissza a vidin,mert amikor először kézifékkel behintáztatta a kocsit Frici a srác akkor indította a stoppert és ez ennyi eltérés volt.Megvan a belsőkamerás videó ott pontosan lehet látni mindent:-)
Elvileg a 100-as táblánál kellene fékezned ekkora súllyal és akkor az még 1 másodpercet számítana.Én ott szoktam,bár az enyém 1300kiló velem együtt és csak 185 km a vége fékezés előtt.Az enyémmel a garázsban 2.28-at mentek,de 2.25 lehetett volna csak 2 helyen megcsúszott vele Frici.Amit én tudok vele annél 6-7 másodperccel rosszabbat tudnak menni állórajtból.Tudok kontaktot hogy lehet bekerülni a műsorba ha gondolod.
Hí All! Van 2db yokohama a048 215 45 17-es és 2db toyo proxes r888 gumiabroncsom ugyanebben a méretben.Kopottak,de ha valakinek kell esetleg 50eft a 4 db pályára még sokkal jobb mint az utcaiak.Újonnan a yoko 70eft a toyo 45eft darabja. Ha kell dobjatok mailt.
Köszi.Közben megnéztem a képkeresőben.Ennek a vízelvezetése szinte alig van.Tudsz esetleg árat mondani a 4db-ra?Egy barátomnak lehet hogy kellene...Nekem is jó lenne csak a fék miatt már nem fér el a 16-os felni.
Igen ott voltam a cori ts-sel.Tudtam vinni Kiss Norbit a géppel,nagyon örültem neki és jókat mondott arról amit mentünk,de mondott pár dolgot hogy mit lehetne javítani...
Én csak azt láttam hogy mintha nagyon későn akart volna fékezni és mintha elment volna a fék teljesen.Pár hete nekem is ez volt ugyanígy,csak a hátsó visszafordítónál.Mákomra csak a sóder végéig jutottam.Felforrt a fékolaj teljesen,pedig motul rb660 van benne,csak lehet hogy túl sokat kapott.Felkeményedett a pedál egy pillanatra aztán beesett olyan 120körüli tempónál a kanyar előtt.
Köszi.Egy sbkm-es versenyen mentem,azóta 20pacival erősebb az autó,meg előre felment egy fék és csütörtökön lett valami a váltóval.2éve van nálam a gép most először van vele ilyen gond,pedig reméltem hogy egy 1.26 valamit tudok menni vele.
Törés asszem nem volt,csak egy perdülés Fastcar az Alfával,de azt mondja nem lett komoly gond,meg pár kicsúszás.Csak youtube-on láttam gyorsulást a turbósról.Sztem lábon hazagurult vele,mert visszarakta az utcai gumikat,de nem nézett ki jól...
Mi csak a futómű miatt izgultunk,nagyon szépen egyben van a kocsi,így akkor mák hogy csak ennyi.Ezeket az euroringes időket honnan szeditek?A totalcarosakat ismerem,de a többit nem.
Igen láttam már őket szlalomon,bár nem sokszor voltam.Jó időt ment Bence.Mi baja lett az alfának?Láttam rajta Szamosi feliratot.Ismerem asszem akié a szervíz.A suziku nagyon durvát bukott.Mi volt vele?Elment a fék vagy csak nagyon rövid féktávot akart venni?
Sziasztok.Neveztni szeretnék egy Toyota Corolla Ts-sel ha lehet még.1.8 kompresszoros.Látom hogy az 50ember már megvan,de jó lenne ha beférnék.Áruljátok el légyszi hogy az 1.8 compresszor az melyik kategória.Köszi.
összesen 42 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Kezdő szint:
Amatőröknek ajánljuk, akik komolyan gondolják a pályaautózást és tudni szeretnék, hogy mit, miért és hogyan kell csinálni ahhoz, hogy a legjobbat hozzák ki magukból és az autójukból a nyílt napokon és az amatőr versenyeken.
Magában foglalja az elméleti alapok és gyakorlati ismeretek megszerzését egyaránt!
Időtartam: 1 nap (reggeltől késő délután-ig)
Résztvevők száma: 5-8 fő/alkalom
Nyelv: magyar/angol
130eur
Haladó szint:
Amatőr, de pálya-rutinnal rendelkező sofőröknek ajánljuk, akik az alapokkal már tisztában vannak és gyakori résztvevői az amatőr versenyeknek, nyílt napoknak, de szeretnék kitolni a határaikat Wéber Gábor egész napos, aktív segítségével, elemzésével.
Mivel csak 2 fő vehet részt egyszerre ezeken a tréningnapokon, így sokkal több idő jut az egyénileg fejlesztendő, rossz beidegződések megváltoztatására, az autó sajátosságainak maximális kihasználására.
Időtartam: 1 nap (reggeltől késő délután-ig)
Résztvevők száma: 2 fő/alkalom
Nyelv: magyar/angol
400eur
Profi szint:
Licences pilótáknak ajánljuk, akik valamelyik autós szakágban aktívan versenyeznek, de komplettebb és jobb versenyzővé szeretnének válni, egy jelenleg is aktív, nemzetközi szinten is
sikeres pilótától tanulva. Wéber Gábor, a versenyzés minden részletére kiterjedő tapasztalataival (elmélet, gyakorlat,felkészülés, elemzés), egy intenzív, egyéni versenyzőképző program keretein belül ismerkedhetnek meg. Mivel fontos, hogy a lehető legtöbb területet érintsük, így ez a tréning 2 napos.
Fontos, hogy a versenyzőképzés ideje alatt legyen a versenyautóban jobb első ülés!
Résztvevők száma: 1 fő/alkalom
Nyelv: magyar/angol
1250eur
*A tréningen való részvétel saját autóval történik. Az ár nem tartalmazza a pályabérletet. Igény szerint versenyautó bérelhető.A részvételi díj tartalmazza a tréningen készült videós és fényképes anyagot. Áraink az áfá-t nem tartalmaznak.
További info:
info@tunexcom.org