timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 42 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2011.03.21. 11:42:20 (2255
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Vezetéstechnikai Tréning Wéber Gáborral

Kezdő szint:

Amatőröknek ajánljuk, akik komolyan gondolják a pályaautózást és tudni szeretnék, hogy mit, miért és hogyan kell csinálni ahhoz, hogy a legjobbat hozzák ki magukból és az autójukból a nyílt napokon és az amatőr versenyeken.

Magában foglalja az elméleti alapok és gyakorlati ismeretek megszerzését egyaránt!

Időtartam: 1 nap (reggeltől késő délután-ig)

Résztvevők száma: 5-8 fő/alkalom

Nyelv: magyar/angol

130eur

Haladó szint:

Amatőr, de pálya-rutinnal rendelkező sofőröknek ajánljuk, akik az alapokkal már tisztában vannak és gyakori résztvevői az amatőr versenyeknek, nyílt napoknak, de szeretnék kitolni a határaikat Wéber Gábor egész napos, aktív segítségével, elemzésével.

Mivel csak 2 fő vehet részt egyszerre ezeken a tréningnapokon, így sokkal több idő jut az egyénileg fejlesztendő, rossz beidegződések megváltoztatására, az autó sajátosságainak maximális kihasználására.

Időtartam: 1 nap (reggeltől késő délután-ig)

Résztvevők száma: 2 fő/alkalom

Nyelv: magyar/angol

400eur

Profi szint:

Licences pilótáknak ajánljuk, akik valamelyik autós szakágban aktívan versenyeznek, de komplettebb és jobb versenyzővé szeretnének válni, egy jelenleg is aktív, nemzetközi szinten is
sikeres pilótától tanulva. Wéber Gábor, a versenyzés minden részletére kiterjedő tapasztalataival (elmélet, gyakorlat,felkészülés, elemzés), egy intenzív, egyéni versenyzőképző program keretein belül ismerkedhetnek meg. Mivel fontos, hogy a lehető legtöbb területet érintsük, így ez a tréning 2 napos.

Fontos, hogy a versenyzőképzés ideje alatt legyen a versenyautóban jobb első ülés!

Résztvevők száma: 1 fő/alkalom

Nyelv: magyar/angol

1250eur

*A tréningen való részvétel saját autóval történik. Az ár nem tartalmazza a pályabérletet. Igény szerint versenyautó bérelhető.A részvételi díj tartalmazza a tréningen készült videós és fényképes anyagot. Áraink az áfá-t nem tartalmaznak.

További info:

info@tunexcom.org
 
válasz erre 2010.08.16. 21:59:11 (2242
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Itt az alkalom, hogy csiszolj a vezetési tudásodon egy valódi versenypályán, aktív versenyző tanácsai alapján! Októberben Wéber Gábor, a Zengő Motorsport és a BMW Team Hungary versenyzője tart egész napos oktatást az Euroringen.

A résztvevők elsajátíthatják a nagy sebességű autókezelés alapjait, és pontosíthatják eddig megszerzett ismereteiket, tapasztalataikat egy olyan helyen, ahol csak a sofőr és az autó számít.

Az oktatás lényege hogy aki már jártas egy kicsit a nyílt napok légkörében annak konkrét elképzelése legyen a helyes ívekről, kanyarsebességről, féktávokról, guminyomásról, beállításokról.
Az oktatás ára 35 ezer forint + áfa, amiben benne van még a nap végén egy vacsora is. Ezen felül külön költséget jelent a pályabérlés az euroringen, benzin és étel-ital a nap folyamán.

Az oktatásra bárki jelentkezhet és saját autóval történik. Fontos információ,hogy ez egy egész napos autózás, tehát kizárólag megfelelő műszaki állapotban levő autóval célszerű jelentkezni (megfelelő mennyiségű motorolaj, fék, fékolaj, gumi). Ezekre kellene figyelni, hogy gond nélkül végigmenjen az egész nap. Ennek ellenére egy szerelőt biztosítunk aki a kisebb dolgokat meg tudja oldani ha lesz ilyen, de ne legyen:-)

Időterv később lesz, de reggel 8-tól lenne a találkozó és egy hosszabb, az autó pontos kezelésével kapcsolatos elméleti résszel kezdenénk. 9-től pedig irány a pálya ahol felváltva elméleti és gyakorlati tanácsokat, instrukciókat kapnak a résztvevők. Mindenről videós és fényképes anyag készül, ami persze benne van a jelentkezési díjban is.

2 csoportot tervezünk indítani:

150LE alatti autók
150LE feletti autók

Lehetséges dátumok:

október 2-3., október 16-17. és október 30-31.

Nagyobb jelentkezés esetén több csoportot is indítunk különböző dátumokon.
Az oktatáson mindenki a saját felelősségére vehet részt.

Jelentkezéseiteket várjuk az info@tunexcom.org -ra a preferált oktatási dátum valamint az autó típusának és teljesítményének megnevezésével.
Egy csoport maximális létszáma 10 fő.
Szuti most be van lépve Üzenet jelentése   Üzenet szerkesztése/törlése 
válasz erre előzmények 2010.05.26. 07:52:16 (2238
Felhasználói profil
15.31 @ 155
8400-ig:-)

Lizard lenne pár érdekességem a számodra... 
Re: Belfegor (2237)
válasz erre 2010.05.25. 11:53:05 (2233
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Ilyen volt az autózás belülről,nagyon elégedett volt mindenki:-)

http://www.youtube.com/watch?v=9hr9a8qwFis

http://www.youtube.com/watch?v=xmagOttwWI8

Legközelebb az euroringen csinálunk ilyen autóztatást.Szólok majd időben ha van kedve valakinek:-))

 
válasz erre előzmények 2010.05.22. 17:59:24 (2224
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Dehogynem.Még lesz 2 nyílt nap ezen kívül és ott is fel lehet használni.Kapsz egy műanyag kártyát és azzal mehetsz vissza. 
Re: Bruni (2223)
válasz erre előzmények 2010.05.22. 17:40:23 (2222
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Szerintem olyan nem is volt. 
Re: Bruni (2221)
válasz erre előzmények 2010.05.22. 16:42:03 (2220
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Íme az árak amit a Hungaroring szab:

    * 3 menetes bérlet 7.800 HUF
    * 7 menetes bérlet 15.500 HUF
    * 10 menetes bérlet 20.000 HUF 
Re: GodRat (2219)
válasz erre előzmények 2010.05.21. 21:44:02 (2218
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Szia.Maga a nyílt nap árai vannak csak feltüntetve.Ha vinni szeretnél valakit,akkor az szíved joga megteheted.Az,pedig hogy vigyen valaki az sem kerül semmibe,csak hogy beírod oda a fórumba a neved és hogy melyik autóval szeretnéd,hogy vigyenek.Kb ennyi:.-) 
Re: GodRat (2217)
válasz erre 2010.05.21. 14:37:46 (2216
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Részletek itt:

http://tunexcom.org/ 
válasz erre 2010.05.21. 14:36:29 (2215
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Gondolom ezt tudjátok:

Idei második Autós Nyílt Nap a Hungaroringen
Ekkor az utcai autók szállják meg a pályát. Gyere el a Tunexcommal
és mérd össze a tudásod a csapattal. Küzdj a jobb és jobb köridőkért.
Neked mennyi a legjobb? Írd meg a fórumban a regisztrációt követően.

Hungaroring Autós Nyíltnap

2010. május 24-én, Pünkösd hétfőn kerül megrendezésre az idei második Autós Nyílt Nap
a Hungaroringen.
Örömmel tudatjuk, hogy ez alkalommal is hosszabb nyitvatartással - 9:00 és 18:45 között
várják a kedves autósokat.
Regisztráció: reggel 8:15-től a 6. számú boxban.

Mi páran cimborák vinnénk ismeretleneket,akik még nem mentek jó köröket erősebb autókkal a hungaroringen és arra gondoltam,ha Nektek is lenne kedvetek és nem nagy fáradtság akkor lehetne egy ilyen szervezett autóztatás a mostani nyílt napon.Ha van,aki benne lenne az legyen szíves küldje el nekem a nevét és pár adatot az autójáról.

Köszi

És még ez lenne:

Élmény autózás a Hungaroringen
Próbáld ki magad a Hungaroringen a mostani nyílt napon először utasként.

Ha nem mentél még és szeretnéd meglesni nagyjából az íveket és a féktávokat, akkor
jelentkezz az oldalon ITT és választhatsz pár tapasztaltabb sofőr és erősebb autó közül
akik már rendelkeznek olyan jártassággal hogy biztonságosan, de élvezetesen
megmutassák a Hungaroringet.

Autók:

Toyota Corolla TS Compressor: 1250kg 235LE Tein SS futómű,Slick gumi /ha nem esik/
Toyota Celica ST205 GT-Four 1510kg 280LE D2 Racing futómű és semi slick gumi.



A nyílt nappal kapcsolatosan bővebb információ: itt. 
válasz erre 2009.11.04. 19:33:34 (2161
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Én 2 éve azokat használom toyo r888 meg yoko a048 és az yoko jobban tapad,de kopnak azért rendesen.Én még pl slickekkel nem mentem szal ahhoz képest nem tudok viszonyítani,de kb 1 nyarat bírnak 8-10 nyílt nappal alatt,meg mondjuk tavasztól őszig az van fent utcán is és ebben benne van külföld is. 
válasz erre előzmények 2009.11.01. 23:04:59 (2156
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Nem tudtam mekkora fék van rajta,persze versenybetét előnyös lehet még ha kicsi is a tárcsa.Mindenesetre amit lehet látni az az hogy akik már jobbakat mennek ők kizárólag a 100-as táblánál fékeznek még egy srác turbós speedsterrel is 220km/h-ról.Szal sztem még lehetne tolni azon a féktávon valamennyit.

Ave itt amúgy stopperrel mérnek nem köridőmérővel.Nekem a srác elsőre 2.29.7-et mért én meg 2.28-at.Szóltam nekik hogy nézzék vissza a vidin,mert amikor először kézifékkel behintáztatta a kocsit Frici a srác akkor indította a stoppert és ez ennyi eltérés volt.Megvan a belsőkamerás videó ott pontosan lehet látni mindent:-)  
Re: max1 (2154)
válasz erre előzmények 2009.11.01. 20:49:19 (2152
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Elvileg a 100-as táblánál kellene fékezned ekkora súllyal és akkor az még 1 másodpercet számítana.Én ott szoktam,bár az enyém 1300kiló velem együtt és csak 185 km a vége fékezés előtt.Az enyémmel a garázsban 2.28-at mentek,de 2.25 lehetett volna csak 2 helyen megcsúszott vele Frici.Amit én tudok vele annél 6-7 másodperccel rosszabbat tudnak menni állórajtból.Tudok kontaktot hogy lehet bekerülni a műsorba ha gondolod. 
Re: tschokker (2151)
válasz erre előzmények 2009.10.20. 19:43:23 (2118
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Szia engem is érdekelne,bár csak 2.vagyok a jelenzkezők listáján,de akkor is megyek ha esik:-) 
Re: GMalma (2116)
válasz erre előzmények 2009.09.06. 19:36:21 (2097
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Küldtem újat:-) 
Re: bulijoe (2096)
válasz erre előzmények 2009.08.30. 19:17:33 (2092
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Mail ment. 
Re: bulijoe (2091)
válasz erre 2009.08.30. 12:41:34 (2090
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Hí All! Van 2db yokohama a048 215 45 17-es és 2db toyo proxes r888 gumiabroncsom ugyanebben a méretben.Kopottak,de ha valakinek kell esetleg 50eft a 4 db pályára még sokkal jobb mint az utcaiak.Újonnan a yoko 70eft a toyo 45eft darabja. Ha kell dobjatok mailt. 
válasz erre 2009.07.02. 16:36:51 (1920
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Minden héten van nyílt nap nem is egyszer:-) 
válasz erre előzmények 2009.07.02. 12:28:02 (1917
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Akkor amiatt lehetett hallani a csúszkálást... 
Re: bulijoe (1916)
válasz erre előzmények 2009.07.02. 12:12:37 (1915
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Most a Leonról beszélünk ugye?:-)Az nem semmi.Milyen gumikon mentél? 
Re: bulijoe (1905)
válasz erre előzmények 2009.07.02. 10:11:49 (1904
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Saccra olyan 220paci körül lehet sztem a Leon. 
Re: Ivóke (1903)
válasz erre 2009.06.30. 10:18:56 (1894
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Nem Neked hanem civiccoupe-nak... 
válasz erre előzmények 2009.06.30. 10:17:59 (1893
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Ok,ezt értem,tetszik az a048 most az van a kocsin épp,de Te azt írtad hogy Neked van eladó 4 a038 nem?Pont Bartendert érdekelné akit írtam. 
Re: glo (1891)
válasz erre előzmények 2009.06.29. 22:32:42 (1889
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Őket ismerem,de nincs fent a038-as gumijuk. 
Re: glo (1888)
válasz erre előzmények 2009.06.29. 21:46:05 (1887
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Köszi.Közben megnéztem a képkeresőben.Ennek a vízelvezetése szinte alig van.Tudsz esetleg árat mondani a 4db-ra?Egy barátomnak lehet hogy kellene...Nekem is jó lenne csak a fék miatt már nem fér el a 16-os felni. 
Re: glo (1885)
válasz erre előzmények 2009.06.29. 21:30:30 (1884
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Mi a különbség az a048 és a038 között? 
Re: civiccoupe (1878)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:25:01 (1865
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Igen ott voltam a cori ts-sel.Tudtam vinni Kiss Norbit a géppel,nagyon örültem neki és jókat mondott arról amit mentünk,de mondott pár dolgot hogy mit lehetne javítani... 
Re: GMalma (1846)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:07:04 (1844
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Reméltük hogy nem lett bajod... 
Re: zoza32 (1842)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:06:01 (1843
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Én csak azt láttam hogy mintha nagyon későn akart volna fékezni és mintha elment volna a fék teljesen.Pár hete nekem is ez volt ugyanígy,csak a hátsó visszafordítónál.Mákomra csak a sóder végéig jutottam.Felforrt a fékolaj teljesen,pedig motul rb660 van benne,csak lehet hogy túl sokat kapott.Felkeményedett a pedál egy pillanatra aztán beesett olyan 120körüli tempónál a kanyar előtt. 
Re: Mulder (1840)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 16:09:55 (1837
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Köszi.Egy sbkm-es versenyen mentem,azóta 20pacival erősebb az autó,meg előre felment egy fék és csütörtökön lett valami a váltóval.2éve van nálam a gép most először van vele ilyen gond,pedig reméltem hogy egy 1.26 valamit tudok menni vele. 
Re: Ricsimae (1831)
válasz erre 2009.06.28. 15:58:42 (1830
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Én tavaly még egy versenyen mérten 1.27 elejét mentem,de kompresszor és nagyfék nélkül.Most sajna nem sikerült indulnom.Majd next. 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:29:57 (1824
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Törés asszem nem volt,csak egy perdülés Fastcar az Alfával,de azt mondja nem lett komoly gond,meg pár kicsúszás.Csak youtube-on láttam gyorsulást a turbósról.Sztem lábon hazagurult vele,mert visszarakta az utcai gumikat,de nem nézett ki jól... 
Re: Mulder (1823)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 15:09:49 (1822
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Csúszott a sóderben aztán borult a tetején egy nagyot és az oldalán állt meg.A Cimborám kérdezte mi volt,de nem nyilatkozott. 
Re: Mulder (1821)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 14:07:59 (1813
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Pont ez lehetett a gond a suzikuval hogy nem volt alatta futómű. 
Re: fastcar (1812)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 13:53:48 (1807
Felhasználói profil
15.31 @ 155
A sóderben még az oldalán csúszott és sajna ahol kezdődött a fű ott volt a sóderhez képest egy kis szintkülönbség és az dobta meg a kocsit sajna. 
Re: GodRat (1805)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 13:51:56 (1806
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Szerintem azért nincs olyan hogy 1-szer mész valami nagyon jó időt aztán soha többet a közelébe sem kerülsz...

Amiről én beszélek ott is egy versenyen mért legjobb időket mértek. 
Re: Charlie (1802)
válasz erre 2009.06.28. 13:41:39 (1803
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Van még pár hely ahol vannak fent tp-s mérések. 
válasz erre előzmények 2009.06.28. 13:35:08 (1800
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Mi csak a futómű miatt izgultunk,nagyon szépen egyben van a kocsi,így akkor mák hogy csak ennyi.Ezeket az euroringes időket honnan szeditek?A totalcarosakat ismerem,de a többit nem. 
Re: fastcar (1799)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 13:24:37 (1797
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Igen láttam már őket szlalomon,bár nem sokszor voltam.Jó időt ment Bence.Mi baja lett az alfának?Láttam rajta Szamosi feliratot.Ismerem asszem akié a szervíz.A suziku nagyon durvát bukott.Mi volt vele?Elment a fék vagy csak nagyon rövid féktávot akart venni? 
Re: bulijoe (1792)
válasz erre 2009.06.28. 12:48:10 (1791
Felhasználói profil
15.31 @ 155
A clio kupás autó motorja tuningmentes?Bence és a másik kadett hány pacis hány kiló?Ivoke asszem 1.36-ot ment. 
válasz erre 2009.06.28. 12:09:44 (1788
Felhasználói profil
15.31 @ 155
A nissan gyári 313pacis csak versenyfutómű és slick gumi van alatta,meg egy remek sofőr. 
válasz erre 2009.06.13. 14:09:05 (1740
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Sziasztok.Neveztni szeretnék egy Toyota Corolla Ts-sel ha lehet még.1.8 kompresszoros.Látom hogy az 50ember már megvan,de jó lenne ha beférnék.Áruljátok el légyszi hogy az 1.8 compresszor az melyik kategória.Köszi. 

összesen 42 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!