timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 BMW E34 525i Touring biturbo
Rábaring, 2002. október 03.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy felturbózott BMW. Meglepően jó indulás, 0.7 g egyes fokozatban. Mivel az autón vadi új gumik voltak, azt kell mondjam ez főleg ezen múlik. (Lásd a többi mért BMW-t, használtabb gumikkal)
A jó időeredmény elérését biztosan segítette a késő esti időpont is, a levegő meglehetősen hűvös volt,
kb. 10 °C. Alig 2 század mp-vel volt csak lassabb az összkerékhajtású Impreza WRX-nél!
Nagyon szép eredmény, főleg ha figyelembe vesszük, hogy nagyon nehéz az autó. (1700 kg)
Pontosabban 1800 kg!
A zöld csíkon látható, hogy egy icipicit megcsúszott a kuplung, mind a 2., mind a 3. fokozatban.
(A szürke csík az 1700 kg-mal számolt teljesítményt mutatja.)
fotó 1




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!