timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 BMW E30 M3 sport evolution
2002. augusztus 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ez egy nagyon sportos gép, igazi hegyes teljesítménygörbével. Ez a legerősebb E30 M3 változat, 2500 ccm, gyárilag 238 Le, amit most 160 000 km után is produkál.
Induláskor a hatalmas teljesítményt elég nehezen sikerült az aszfaltra ragasztani, csúszkált az autó jobbra-balra rendesen.
Érdemes nézni, hogy a 2. fokozatban a g érték milyen vízszintes! Tehát minden fordulatszámon egyforma jól "húz" a gép.
Fordított váltókar (Az 1-es a normál 2-es helyén van), nagyon szép motorhang, szóval egy igazán sportos autó.
fotó 1  _2_




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!