Honda Integra Type-R
2002. szeptember 18.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.47 @ 119 - 2002.09.18.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ismét arra a következtetésre jutottam, hogy egy Hondával a gyári gyorsulási adatokat produkálni nem egyszerű feladat! (Erről a későbbiekben az érdekességek oldalon még értekezni fogok.)
Nem kevesebb, mint 9 futamot mértünk, de a kemény futómű miatt egyes fokozatban annyira rázkódott az autó, hogy a műszer többször is elmozdult és tévesen mért.
Ha a lentebb látható Civic Type-R-rel összevetjük, érdekesen tapasztalhatjuk, hogy annak teljesítmény görbéje alacsonyabb. (mindkét autó esetében a forgalmiban szereplő tömeggel számoltunk, ebből adódhat hiba, de az is lehet, hogy valóban gyengébb.)
A mért g értékek viszont nagyon hasonlítanak egymásra legalábbis a 2. fokozattól.
fotó 1
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!