Skoda 120L (Versenygép)
2003. március 01.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.57 @ 108 - 2003.03.01.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A verseny előtt, utcai gumikkal mértük a versenygépet.
Az utolsó mérés óta két fekvő karbit kapott az autó.
Úgy tűnik, ez sokat segít, érdemes összehasonlítani ezt a futamot a régebbi mérésekkel.
Kegyetlen jó indulás ez, kár, hogy a Hungaroringen ezt nem tudta bemutatni. (főleg a nedves aszfalt miatt)
Ha a 3. fokozat váltását nem rontja el, 10.4 körüli időre lett volna képes, és 100-ig elég lett volna 8.8 mp!
Ne felejtsük, ez egy 1.3-as szívómotor!
A 9 mp környékén látható "gödröt" valószínüleg az út egyenetlensége okozta.
Erről a futamról is készült videó, érdemes letölteni.
Az autóról itt olvashatsz bővebben:
Versenygép
fotó 1
videók a járműről
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!