timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Skoda 120L (Versenygép)
2003. március 01.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A verseny előtt, utcai gumikkal mértük a versenygépet.
Az utolsó mérés óta két fekvő karbit kapott az autó.
Úgy tűnik, ez sokat segít, érdemes összehasonlítani ezt a futamot a régebbi mérésekkel.
Kegyetlen jó indulás ez, kár, hogy a Hungaroringen ezt nem tudta bemutatni. (főleg a nedves aszfalt miatt)
Ha a 3. fokozat váltását nem rontja el, 10.4 körüli időre lett volna képes, és 100-ig elég lett volna 8.8 mp!
Ne felejtsük, ez egy 1.3-as szívómotor!
A 9 mp környékén látható "gödröt" valószínüleg az út egyenetlensége okozta.
Erről a futamról is készült videó, érdemes letölteni.
Az autóról itt olvashatsz bővebben: Versenygép
fotó 1

videók a járműről




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!