Mazda RX-7 (utcai)
2001. október 14.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
11.84 @ 102 - 2001.10.14.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ez egy 2. generációs utcai RX-7. Jól össze lehet hasonlítani a fentebbi (1.gen) versenyautó adataival.
A képzeletbeli célvonal elérése előtt még váltott egyet, erre nem lett volna szükség, de végülis az időereményen ez sokat nem változtatna, csak az elért sebességen.(Kb. 2 km/h-val lenne több)
2002. április 12.: A 2. fotón látható a görgőspadi mérési diagram is, összevethető a kettő. A görőspadon 4. fokozatban kb. 7000-es fordulatszámnál a kerekeken mért teljesítmény 71 kW, ami
94
Le-nek felel meg. A műszeres mérésnél a 2. fokozatban a mért maximális teljesítmény
95
Le.
A görgőspad mérte a hajtáslánci veszteségeket is (ez nem pontos!), ami 20 kW-ra adódott, így a motor főtengelyen mérve kb. 120-125 Le lenne.
(A fotón a 120 km/h-nál a törés a motor hibájából van, az nem egy váltás!)
fotó 1
_2_
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!