Opel Calibra 2.0 8v automata
2003. március 01.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
12.80 @ 97 - 2003.03.01.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Szerintem mindenképpen meglepetés, hogy ennyire a lista aljára került ez a Calibra.
Nagyon érdekes a görbe, az automata váltónak szinte fogalma sincs arról, hogy mi gyorsulni akartunk!
Nem gyakran láthatunk ilyent, hogy 7mp-nél jobban gyorsul az autó, mint 3 mp-nél.
A rajtnál sem sikerült kiprovokálni ennél jobb indulást, 0.4 g-t négy probálkozásból sem sikerült elérni, pedig többféle pedálkezelést is próbáltunk. (az útviszonyok 0.5 g-t simán engedtek volna)
Szóval nem egy gyorsulóbajnok, viszont autópályán egészen jól mozog. No meg könnyű vele araszolni a dugókban. :)
Az utolsó 7 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2006.12.26. 21:21:51
(
21
)
12.25 @ 180
Érdemes ezt megnézni:
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0085&car2=0074&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=
ugyanaz a motor, váltó, az Vectra kb 150-200 kiló minuszban lehet.
Ha jól tudom a motorral volt valami gubanc, késöbb tuningolták és kiderült, valami nem stimmelt a blockkal...aztán lehet tévedek...de tényleg annak idején nevetség tárgya volt ez a mérés.
Ha megnézitek a 100LE-s Vitóval jobb időt mentem, úgy hogy befulladtam állandóan a rajtnál.
Re:
(20)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2006.12.26. 16:16:42
(
20
)
12.88 @ 175
Akkor pedig kb. max a valtoval van bibi, vagy jobb vezetessel lehetett volna tobbet kihozni.
Re:
(18)
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
2006.12.26. 15:39:47
(
19
)
13.76 @ 169
félig OFF:
c20ne ?
Ez van az én Omegámban is
De ott manuális váltóval és hátsókerékhajtással.
Lomha dög, 3000rpm fölött nem megy. Viszont az alacsony nyomatékcsúcs és az állati hosszú áttételek miatt (5.ben 3000rpm -> 125km/h) egész kényelmesen autózható.
Csak az ő hozzászólásai
hobizoli
válasz erre
előzmények
2006.12.26. 15:17:50
(
18
)
14.93 @ 153
Ja, huje vagyok
, a C20NE az 115lojj, es az a kereken van kb 90
Re:
(17)
Csak az ő hozzászólásai
hobizoli
válasz erre
előzmények
2006.12.26. 15:15:14
(
17
)
14.93 @ 153
~90 korul lehet
Re:
(16)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2006.12.26. 14:02:43
(
16
)
12.88 @ 175
Tudod, hany loeroes ez a 2 liter 8szelepes motor gyarilag? (fotengelyen)
Re:
(15)
Csak az ő hozzászólásai
Sziszi_
válasz erre
2006.12.26. 13:51:39
(
15
)
Szerintem ez az autó nem volt tökéletes műszaki állapotban. A gyári érték 0-100 km/h: 12, ezt sikerult nekem is mérnem mikor kipróbáltam, igaz az nem hivatalos merés volt, de a 13.47 akkor is soknak tűnik.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!