BMW E30 327i
2002. június 11.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.71 @ 127 - 2003.08.07.
9.93 @ 120 - 2002.09.18.
10.03 @ 122 - 2002.06.11.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy igazi BMW "lego". 320i, 325i, Diesel, Eta, és még ki tudja miből épült össze ez a motor. De elég lépős, annyi szent. A mérés kissé lejtős szakaszon történt, de a másik irányban végzett gyorsulás is csak 1 tizedmásodperccel volt rosszabb.
Egy személlyel biztos 10 mp alatti 1/8 mérföldre képes az autó, és 7 mp alatt érné el a 100 km/h-s tempót.
Az autó igazi erőssége az, hogy már alacsony fordulaton (rögtön váltás után) nagyon jól húz. Ennek az az ára, hogy 5500-as fordulat felett a nyomaték jelentősen esik, így a csúcsteljesítmény nem túl magas. (Lásd
E30 320i
: az az autó magasabb fordulaton is ugyanolyan jól húz (nyomaték), aminek eredménye a folyamatosan emelkedő teljesítménygörbe.)
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!