timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 BMW E30 327i
2002. június 11.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy igazi BMW "lego". 320i, 325i, Diesel, Eta, és még ki tudja miből épült össze ez a motor. De elég lépős, annyi szent. A mérés kissé lejtős szakaszon történt, de a másik irányban végzett gyorsulás is csak 1 tizedmásodperccel volt rosszabb.
Egy személlyel biztos 10 mp alatti 1/8 mérföldre képes az autó, és 7 mp alatt érné el a 100 km/h-s tempót.
Az autó igazi erőssége az, hogy már alacsony fordulaton (rögtön váltás után) nagyon jól húz. Ennek az az ára, hogy 5500-as fordulat felett a nyomaték jelentősen esik, így a csúcsteljesítmény nem túl magas. (Lásd E30 320i: az az autó magasabb fordulaton is ugyanolyan jól húz (nyomaték), aminek eredménye a folyamatosan emelkedő teljesítménygörbe.)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!