Renault 5 GT turbo
Rábaring, 2002. április 07.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.64 @ 138 - 2004.07.17.
8.92 @ 137 - 2004.06.13.
9.04 @ 137 - 2003.10.22.
10.08 @ 120 - 2001.11.25.
10.11 @ 124 - 2002.04.07.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Új év, új verseny, új legjobb idő. A téli tuning alatt sikerült az autót olyan állapotba hozni, hogy lehessen vele haladni. De sajnos még közel sem tökéletes az autó, jól látható a grafikonon, hogy az első 4 másodpercben jóval kisebb g-értékeket mértem, mint tavaly. (Lásd az a
változtatások hatása
oldalon olvasható leírást a lendkerék könnyítés negatív hatásáról.)
A műszer pontosságát is sikerült végre meghatározni. Az itt látható mérés a fotócellák szerint 9.962 mp volt 123 km/h célvonali sebességgel. Az idő tekintetében az eltérés 1.5%-ra adódik, míg a sebesség tekintetében a különbség alig 1%.
fotó 1
videók a járműről
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!