timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Audi S2
2004. június 02.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Elég gyakran mérek gyors autókat, így már nem vágyom mesekörökre, a számok alapján is tudom, mi hogy megy. De ez valami más dimenzió, így gondoltam csak letesztelem belülről is. :) Hát, mit mondjak, fenomenális. Csak hullámvasúton lehet ehhez hasonlót érezni. Megindul és egyre jobban megy, aztán váltani kell és újra egyre jobban megy...
Amint látható bazinagy a turbólyuk, persze a turbó mérete is bazinagy. :)
A fokozatok maradtak, de jóval tovább lehet forgatni a motort, így jóval nagyobb sebességre képes, mint az előző konfigban.
A keréken mért teljesítmény is alig fér az 520-as skálára! Főtengelyen sacc per kábé 560 Le...
2.2 liter turbó, 20 szelep, Audi quattro hajtáslánc.
Ez biza 1/4 mérföldön valószinüleg gyorsabb, mint a Promaro. Vasárnap a Rábaringen talán kiderül!
Addig tessék a virtuális arénában összetenni pl. a Hayabusával, mondjuk 100 km/h-tól! :)
A videó pedig kötelező darab!


videók a járműről




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!