Audi S2
2004. június 02.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.73 @ 161 - 2004.06.02.
7.74 @ 164 - 2005.04.19.
7.98 @ 154 - 2003.11.08.
8.20 @ 150 - 2003.08.02.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Elég gyakran mérek gyors autókat, így már nem vágyom mesekörökre, a számok alapján is tudom, mi hogy megy. De ez valami más dimenzió, így gondoltam csak letesztelem belülről is. :) Hát, mit mondjak, fenomenális. Csak hullámvasúton lehet ehhez hasonlót érezni. Megindul és egyre jobban megy, aztán váltani kell és újra egyre jobban megy...
Amint látható bazinagy a turbólyuk, persze a turbó mérete is bazinagy. :)
A fokozatok maradtak, de jóval tovább lehet forgatni a motort, így jóval nagyobb sebességre képes, mint az előző konfigban.
A keréken mért teljesítmény is alig fér az 520-as skálára! Főtengelyen sacc per kábé 560 Le...
2.2 liter turbó, 20 szelep, Audi quattro hajtáslánc.
Ez biza 1/4 mérföldön valószinüleg gyorsabb, mint a Promaro. Vasárnap a Rábaringen talán kiderül!
Addig tessék a virtuális arénában összetenni pl. a Hayabusával, mondjuk 100 km/h-tól! :)
A
videó
pedig kötelező darab!
videók a járműről
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!