Suzuki Swift 1.3 16v (AA_GLX)
2004. augusztus 07.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
10.67 @ 109 - 2006.08.19.
11.03 @ 107 - 2004.03.28.
11.09 @ 107 - 2004.08.07.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ez egy különleges mérés. Mégpedig azért, mert változtatás után nem lett jobb az autó.
A váltó áttételezése lett rövidebb.
Mivel nem sikerült a tavalyi méréshez hasonló rajtot produkálni az 1/8 mérföldes eredmény és a 0-100 most rosszabb. Viszont a rövidebb áttételnek köszönhetően a 80-120 sprint 0.01 mp-vel javult.
Hát nem nagy változás.
Ha a összevetjük az autó két állapotát
virtuálisan
, látható, hogy a váltásokat leszámítva a zöld autó (tehát az új mérés) jobban gyorsul. Jól kivehető, hogy 12 mp után már elkezd közelíteni a korábbi verzióhoz, de az már ekkor két méterrel vezet. Sajnos a régi mérés nincs meg 1/4 mérföldig így azt nem tudjuk, hogy a célig sikerülne-e a rövid váltóval utólérni a régi autót, de a trendből itélve nem valószínű.
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!