Lancia Delta HF turbo (új generációs)
2005. január 05.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.77 @ 132 - 2005.01.05.
10.23 @ 118 - 2003.02.23.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Az autó fel van szerelve egy profi, utólagos beszerelésű kipörgésgátlórendszerrel, de sajnos ezt már nem sikerült kipróbálnunk. Először kikapcsolt rendszerrel mértünk, hogy majd lehessen hasonlítgatni. Sajnos második mérésre már nem került sor, a mérés végére beteg lett az autó.
De nézzük ezt a futamot. A rajt nem is rossz, kettesben viszont valami nagy gond látszik, a teljesítmény rohamosan esik, a harmadik rendben van, de negyedikben ismét esik, ezúttal még durvábban, gyakorlatilag rögtön a váltás után, a 12-ik másodperctől, majd nem sokkal ez után, észlelve a gondot, el is vette a gázt a pilóta.
fotó 1
_2_
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!