timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Subaru Impreza GT - STi hybrid
2005. január 05.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ismét javítani tudott, nem is keveset! 100 km/h-ra két váltással sem kell neki 4 másodperc. 3.99... Hinnye, na, ez azért már ütős, nemigaz?
Ráadásul egy fokkal kisebb turbóval megy jobban. (a turbinaház kisebb, hogy precíz legyek)
No persze nem első próbálkozásra sikerült, hiába a rajtprogram, ilyen teljesítmény mellett ez már néha sok is, a tökéletes rajt, csak ritkán jön össze.
Elnézegetve a diagramot, azért az félelmetes, hogy hármasban 100-tól úgy gyorsul, mint egy jó elsőkerékhajtású autó egyesben 0-ról.
A mérés egyetlen szépséghibája az elszúrt váltás 5-be, emiatt a 1/4 mérföldes célvonali sebesség picit alacsonyabb a lehetségesnél.
fotó 1  _2_

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre 2009.05.31. 11:18:05 (1996
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Azért ez az eredmény, több mint 4 éve, nem volt piti!
Illetve, most is fasza. 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!